1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] EA Access

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 7 sep 2014.

  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb net voor een jaar EA Access genomen voor €25. Kan ik hem nu annuleren en vervolgens voor de resterende 12 maanden gebruiken? Ik kan nu mijn CC niet uit mijn account halen omdat ik een lopend abonnement heb, wat ik niet zo'n prettig idee vind. Ik dacht echter dat, sinds ik het voor een jaar genomen heb, ik kon annuleren en voor het betaalde bedrag een jaar aflopend spelen.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup! Dat heb ik ook gedaan, EA Access genomen en daarna gelijk weer geannuleerd.
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan nu Bruce Lee pack gratis downloaden voor UFC. Aangezien UFC in de vault zit.....
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga denk ik ook maar een maand ofzo EA access nemen. Wat leuke games spelen en kan ik het voor volgende maand lekker gebruiken voor wat korting op Hardline.
    Dat werkt toch gewoon als je EA access activeert op de nederlandse store en daarna Hardline koopt op de US store?
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee, jij weet toch altijd alles? :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff lekker dan. :p
    Maar ja volgens mij werkt het gewoon. Op de nederlandse store even een maand geactiveerd. Btw nice dat ze daar niet klakkeloos de dollar overnemen. Voor een jaar is het 25 euro in niet 30 euro omdat het ook 30 dollar is.
    Maar weer me dashboard teruggezet naar US en kunnen alles gewoon downloaden en Dragon Age bijvoorbeeld had ook EA access korting als ik hem opzocht in de Store.
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Madden NFL 15 nu gratis in de vault
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    NHL 15 nu beschikbaar =]
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    EA Access members can now download the Xbox One version of FIFA 15 at no additional cost.

    EA's latest football game was added to the subscription service earlier today, offering unrestricted access to the full game.
     
  10. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Jammer, toen ik zag dat er een nieuw bericht in deze topic was hoopte ik op Dragon Age:)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel juli zijn als ze een beetje de tijdlijn vasthouden van release tot EA Access.
     
  12. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Titanfall nu ook bij EA Access.
     
  13. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Idd en Dragon Age volgt tijdens de zomer.

    Wel beetje lame dat Titanfall er nu wel opeens bijkomt en dat er eerst bij hoog en bij laag beweerd werd dat dit game er niet bij kwam.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dragon Age: Inquisition is nu in de Vault.
     
  15. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben me nu aan het oriënteren voor een maandje EA Access. Twee korte vraagjes. Als ik een maand een abbo neem en meteen annuleer, kan ik gewoon de resterende tijd van de maand gebruik maken van EA Access, correct? En weet iemand of je met paypal kan betalen die niet gekoppeld is aan een creditcard. Op internet kon ik hier geen eenduidig antwoord op vinden, hoewel de consensus nee leek. Alvast bedankt!
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Noob vraag incoming :+

    Aangezien ik een fysiek exemplaar van FIFA 16 heb besteld en de game dus nog niet gepreload heb op mijn Xbox. Is het dan mogelijk om met EA Access de game alsnog te spelen, of moet het spel wel al op je Xbox staan?
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je bedoelt in verband met die paar dagen die je eerder kan spelen? Lijkt me dat je die bonussen alleen voor de digitale versie krijgt, hoe weet je account anders dat je hem al fysiek gekocht hebt, zonder dat je de disc hebt?
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Imo geen noob-vraag hoor
    Zelf vorig jaar de game fysiek gepreordered en ea acces genomen. Toen de proefversie in ea acces kwam kon ik die als acces abo gewoon binnenhalen en 6 uur spelen (is nu 10dacht ik). Na die uren is de proefperiode voorbij en staat de game weer dicht. Wanneer je je fysieke exemplaar binnen hebt dan hoef je de game niet meer te installeren, die start direct op met disc omdat de game er al opstond aan de hand van de proef ea acces versie.
    Hopelijk volg je het en heb ik je vraag beantwoord.
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Duidelijk :) Kort samengevat. Wanneer ik nu EA access aanschaf kan ik gewoon de 10 uur spelen, en na die 10 uur moet ik wachten tot mijn fysieke product binnenkomt

    @apoc
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb nooit van die functie gebruik gemaakt, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Maar zolang je de disc niet in bezit hebt, kan je niet aan je Xbox 'bewijzen' dat je hem daadwerkelijk gekocht hebt. Je zou echter wel natuurlijk gebruik kunnen maken van die proefperiode, waar @apoc het over heeft. Maar dan heb je een beperkt aantal uren.
     

Deel Deze Pagina