1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA games online probleem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RK1989, 18 sep 2011.

  1. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Vooraf: ik weet niet of ik mijn vraag al gesteld is en of hij in het juiste (sub)forum is geplaatst, maar dit leek me de meest geschikte.

    Inleiding
    Ik heb een probleem met EA spellen online spelen en ik hoop hier het antwoord te kunnen vinden. Ik heb namelijk niet echt het idee dat de EA supportchat mods erg veel over hun producten weten.

    Het probleem
    Sinds half augustus 2011 heb ik problemen met het maken van verbinding met de EA-servers. Tot dat moment heb ik altijd (probleemloos) online EA-spellen zoals Bad Company 2 en Medal of Honor kunnen spelen. Tot op een dag bij het spel Bad Company 2 voor het eerst de error "failed to connect to EA online" in beeld kwam. Na wat onderzoek bleek dat ik geen enkel spel van EA meer online kon spelen.

    Reeds geprobeerde, onsuccesvolle oplossingen
    Na wat onderzoek op het internet en supportchats met EA-mods, heb ik een aantal oplossingen uitgeprobeerd, waarvan de meest effectieve de 'tijd reset' leek. Bij aanpassing van de datum naar 15 november 2005 en vervolgens opnieuw in te loggen, is het in ongeveer 25% procent van de gevallen mogelijk weer online te spelen (totdat ik de xbox uitzet). Andere oplossingen, zoals het resetten van de router of installeren op HDD werkten ook niet.

    De vraag
    Mijn vraag is of er op dit forum meer mensen zijn die dit probleem hebben, en - nog belangrijker - of er mensen zijn die weten hoe dit probleem kan worden opgelost. Ik word er namelijk op zijn zachtst gezegd krankjorem van, omdat ik sterk het vermoeden heb dat het niet aan mijn internet(verbinding) ligt, maar aan EA.

    Nog enkele informatie
    Hier nog wat aanvullende informatie die mogelijk van belang is:
    - Mijn NAT-type is open.
    - Mijn EA-account is correct gelinkt aan mijn gamertag.
    - Het leeftijd-probleem lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ik ouder ben dan 18 en mijn geboortedatum correct heb ingevuld.
    - Niet-EA spellen (Call of Duty, Gears of War, Guitar Hero, etc.) kan ik probleemsloos online spelen.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen! *)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  2. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weleens dat ik een foutmelding krijg als ik met medal of honor online wil spelen als ik dan wil joinen dan geeft hij aan dat de servers niet beschikbaar zijn als ik het spel dan opnieuw opstart is het probleem vaak verholpen soms moet ik de online pass opnieuw downloaden met de andere EA games geen problemen om online te spelen
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het probleem sinds kort ook bij BC2...
     
  4. mvesch

    mvesch hoi

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou maar geen BF3 kunnen spelen dalijk:p
    krankjorem
     
  5. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Lach er maar om, voor je het weet zitten we straks allemaal met dat probleem.
    Ik heb ook een paar vrienden in mijn lijst die hier last van hebben, succes ermee.
    Hoop dat jullie antwoord op jullie vraag vinden.
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    EA klantenservice bellen...?
     
  7. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat probleem dus ook gehad.
    maar het is nu gewoon weg.
    probeer gewoon je cookies te verwijderen op je pc, router resetten en dan hopen dat het lukt.
     

Deel Deze Pagina