1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    komt me bekend voor van vroeger!
    Maar als je in skate 2 ook mooi van je board af kan dan ben ik al zeer tevreden:)
    en nu snel een datum dat ie uit komt:)
     
  2. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    das ook waar
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
  4. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Wow, met stip op 1 in mijn most wanted lijstje! Van je board af, objecten verplaatsen, handplants..... Vette shit!
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    oh zeker strak. idd wat pshycho ook zegt al die dingen. En de stad ziet er ook vet uit zeg!

    [yt]o_L1QyJnhmI[/yt]

    om het wat makkelijker te maken.

    Hopelijk kun je nu ook flatland tricks. En de darkslide door bijvoorbeeld op precies het goede moment de kickflip te doen. En de McTwist.

    Voor freeskate oid zou het ook vet zijn dat je je eigen skatepark zou kunnen maken net als bij TH :D
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  6. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik raad de fans toch even aan om naar de IGN site te gaan, daar staat een een dikke HD versie van de de trailer.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    linkje plz
     
  8. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Vooruit dan maar , omdat je het zo netjes vraagt; http:l//ps3.ign.com/articles/895/895828p1.html .Klik naar op de High res versie van de trailert, als het filmpje begint kun je rechtsonder het schermpje naar nog een betere resolutie klikken. Je moet wel even je pop ups blokker uitzetten, maar das het wel ff waard ;).
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  9. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de story mode wat langer uitvalt.. de vorige kostte me een uurtje of 6
     
  10. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan rush je ook door het spel heen. Toen ik de X Games en Danny Way s mega compound unlockt had, had ik al zeker meer dan 40 uur op de teller staan.
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De game was niet alleen de story mode, je had nog de pro challenges en alle spots die je kon ownen.
     
  12. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan vind ik de story mode alsnog erg kort. En alle opdrachten die constant hetzelfde zijn vind ik een beetje makkelijk om een game langer te maken.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Alsof Tony Hawk's Pro Skater 1 lang was.. daar deed je ook elk level hetzelfde (high score / secret tape / doe een flip hierop etc), en daar kon je in 2 run's meestal alle dingen wel halen, dat was 4min per level, dus in een uurtje had je de career uit :+
     
  14. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nooit gezegd dat die beter was.... ik vind de story mode van skate gewoon kort.
     
  15. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah trailer ziet er erg dope uit! erg vet dat je objecten kunt verplaatsen en dan zelf iets creatiefs kunt bedenken hoe je het wilt skaten!

    Ik vindt zelf dat story mode van skate intresanter is dan dat van tony, maar tony is meer arcade eig. Vind ik dan he;)
    Mijn verwachten zijn hoog van skate 2:thumbs:
     
  16. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het realisme is goed in die game
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten op deze game. Die nieuwe features komen goed van pas, het lopen, handplants, objecten verplaatsen etc. alleen zien de bewegingen er nog niet zo ''smooth'' uit. Maar dat zag je ook in de eerste trailer van Skate 1, en in de uiteindelijke versie was alles gewoon smooth. Ik heb wel vertrouwen in deze game:thumbs:
     
  18. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet eruit alsof nummer 2 bijna alles zal hebben wat aan nummer 1 ontbrak, en dat was al met afstand de fijnste skategame die ik heb gespeeld. Kijk er dus erg naar uit!
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    tis ook vet dat je een flip kan maken met je handen. Zeg maar in de lucht vliegen en dan met je hand een kickflip maken en dan weer onder je voeten vast grabben.
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet :D. Ik heb geen zak met skaten in real life, maar met skate heb ik me toch prima vermaakt. Dit gaat zeker weer tof worden. Van je board af kunnen biedt leuke nieuwe tricks :)


    ps waar kan ik skate nog goedkoop krijgen? En dan bedoel ik écht goedkoop :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina