1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    easy Company




    Clannaam: easy Company


    Clantag: eC I


    Site: www.easycompany360.nl (nog niet af)


    Clangames:


    Huidige clangames:
    1. Gears of War
    Toekomstige clangames:
    1. Medal of Honor
    2. Unreal Tournament
    3. Call of Duty 4
    4. Brothers in arms Hells Highway
    5. Quake Wars
    6. Er komen eventueel nog games bij.

    Nationaliteit: We houden het bij spelers uit de benelux.


    Activiteit:
    • Consolegaming.eu (beste ladder site ooit in onze ogen!)
    • Gamebattles.com

    Consolegaming: Gears of war
    easy Company


    Roster: Gears of War:
    [​IMG] eC I OveRloRd (aanvoerder)
    [​IMG] eC I Madness
    [​IMG] eC I Richy
    [​IMG] eC I Locustgod

    [​IMG] eC I Isidorus
    [​IMG] eC I Later bekent
    [​IMG] eC I Excellent
    [​IMG] eC I Crysis

    Roster: Medal of Honour
    [​IMG] eC I OveRloRd
    [​IMG] eC I Priest
    [​IMG] eC I Madness
    [​IMG] eC I Richy
    [​IMG] eC I Excellent
    [​IMG] eC I Crysis

    Roster: Overig: onze gekke brabander :D
    [​IMG] eC I Bredaatje

    Zoekende naar leden:
    Misschien, maar dan pas tijdens de nieuwe games.

    Aard van de clan:
    -We willen als ieder ander gewoon graag winnen en we zullen altijd spelen voor een overwinning of een eerste plaats!
    -Maar naast winnen draait het natuurlijk allemaal om de Fun!


    Geschiedenis:
    Ik als Surfdude stopte met DoS omdat DoS zijn mooiste tijd al voorbij was. Het was een gezellige maar vooral goede clan. Het was Nederlands beste Perfect Dark Zero clan en daar zijn we dan ook nog steeds trots op!. Het was altijd gezellig vanaf het begin tot het onduidelijke eind. Surfdude stopte ermee omdat sommige leden inactief werden. Er waren natuurlijk wel meerdere uiteenlopende redenen waar ik nu niet verder op in ga.
    Als laatste rede noem ik nog, dat er geen clangame meer was. Helaas beviel GoW mij helemaal niet in het begin en ik had het dan ook wel gezien na 2 weken.

    Het nieuwe begin:
    Er was een periode dat ik rondliep met het idee een nieuwe clan op te zetten, deze met een naam die sloeg op de WWII. (Dit omdat ik daar erg in geinteresseerd ben).
    Ik nam Bredaatje Automatisch met mij mee maar hij was voor een lange periode afwezig. Verder wilde ik verder gaan met de huidige Crysis. Ook speelde ik toendertijd met Zlatan en Richy. Zij vonden het opzetten van een nieuwe clan een goed idee en easy Company werd werkelijkheid.
    Als clangame wilde we vooral GoW spelen en ik moest dus een achterstand inhalen. Deze periode gebruikte we vooral om de game door te krijgen, teamspel te oefenen, de site de regelen(en andere zaken) en het belangrijkste het zoeken van nog 1 member.

    Helaas moest mijn xbox er plotseling aan geloven en ik was afwezig voor een periode van 3,5 weken. En de clan stond tijdens deze periode een beetje stil. Toch was er ook 1 heel positief punt we hebben in deze periode eindelijk onze "laatste" speler gevonden.

    Het idee, de naam en het team bestaan misschien langer maar eigenlijk bestaan we pas officeel vanaf Woensdag 18 April

    Sinds deze dag hebben we 8 clanmatches en 2 dubbels gespeeld. Tijdens de periode waar ik afwezig was hebben we vele uitdagingen ontvangen en zodoende een flinke lijst om af te werken. Met een gemiddelde van 2 wedstrijden per dag zijn we flink op weg om deze lijst af te werken! We spelen graag via consolegaming maar Skirmish wedstrijden vinden we ook tof!

    eC | easy Company Clanmatches
    34 wins
    3 losts

    Extra informatie:
    Zoals jullie zien komt de site eraan. Het gaat hier om een .nl site. Dingen zoals headers, banners, en een Logo komen met deze site mee en komen hopelijk op korte termijn.


    Verder graag geen geflame hier in dit topic. Als je niks te melden hebt doe het dan ook niet en zoek een hobby. Ga dan stickers kopen ofzo. We reageren hier liever toch niet op.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  2. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    K vroeg me al af wanneer dit topic kwam :D Good Luck ^^
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx :)
    (we wilde met het topic wachten op de site maar dat gaat iets langer duren dan gepland helaas.)
     
  4. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    er is al een Easy Compagny op CoD3 ga kijke op GB CoD3 ladders .. ik wil je naam niet vern**ken maar is nu wel minder leuk ..
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Compagny en Company
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er absoluut geen last van. Waarschijnlijk hebben ze een andere tag. En zo niet dan is het nog niet erg want dan spelen ze een andere game.

    Zojuist onze eerste lost gemaakt tegen Gon. Daar gaat onze winstreak van 12 :mad: Maarjah je leert er van he! Was wel toffe match, was wel een beetje een crapy host. Ze waren ook best goed niet gek dat ze maar nauwelijks verloren van NS.
    Het was hard tegen hard:

    1-5 Tyro station (offhost)
    5-1 Tyro station (onhost)
    2-5 Gridlock (offhost)
    5-3 Rooftops (onhost)
    2-5 Mansion (offhost)

    Zoals je ziet een kwestie van eigen host houden Door de ene ronde op rooftops kregen zei de laatste host. Op rooftops hebben we trouwens zeker 8 keer een draw ronde gehad ze campte te erg.
    Maarjah we willen op dit niveau blijven spelen en hebben dan ook al weer 2 andere clans uitgedaagt.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    bijna gelijk tegen nS? wij versloegen GoN 2x met 3-0? Lekkere beginpost en al goed aan de weg gesleuteld.
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat jullie van met hun verloren 1-5 op tyro station? Dat deden wij ook btw :)

    THnx trouwens. Jah wij oefenen met clanmatches en niet voor :)
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben ECHT apentrots op je, SHit ben jij goed, wil je een lintje?
     
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij het lintje maar :thumbs:

    Was het nu weer DoS, eerst was het DLA, het was ook een tijdje DMC en DVC d8 dat ook een tijd ;) :confused: Dat doet me denken aan wat er tegen qG werd gezegt, praatjes vullen geen gaatjes :9
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Das onzin vraag iedere clan die pdz speelde. DMC en DVC zullen ons zeker erkennen DLA als geen ander.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest


    je haalt het verkeerd uit de context, niet boos doen omdat jij nooit iets wint :):
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waarom boos, ik geef je compliment.
    Ik heb al genoeg gewonnen voor mijn doen, ik game weinig, ik kan dus weinig winnen, geef ik niks om, het is wel altijd lekker meegenomen om te winnen :D
     
  14. DKS Toernooi hebbe ze anders wel gewonnen :p
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    En sinds wanneer is dat iets om trots op te zijn? DKS toernooi LMAO
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Lolz gaan we zo doen, een toernooi is een toernooi, heb jij zelf al ooit ZELF eens een toernooi gewonnen zonder dat een team het voor je deed Smartie....
     
  17. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    aaahhh raoulio da heb ik jouw meerdere keren uitgelegd :) ps: nog eens wete vraag maar weer op msn ;)
     
  18. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergelijk je jezelf met DMC, DVC en DLA ;)
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tuurlijk, als je zin hebt.
     
  20. ...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina