1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eindelijk live, maar zielig vriendloos!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vigil, 22 jun 2011.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Poor little me, weinig vrienden met een Xboxlive acount. Ik heb eindelijk een Gold abbo en wil me voor het eerst eens echt verdiepen in online gaming. (Vallen ook een hoop achievements nog te halen.)

    Een lijstje met spellen die ik graag wil doen:

    -Forza Motorsport 2 en 3
    -Project Gotham Racing 3 en 4
    -GTA 4 (plus expensions)
    -Halo 3
    -Halo ODST
    -Red Dead Redemption
    -Race Pro
    -Race Driver Grid
    -Dirt 2
    -Dragonball Z Raging Blast
    -Test Drive
    -Fable 2 (achievements)

    Nog meer, let me know!
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heel veel mensen spelen o.a Halo games, CoD games, en andere shooters. Ik ben ook alleen maar thuis in de shooters die ik on line speel.

    volgensmij ( weet ik niet zeker ) is net als dragonball z en soort gelijke fighting games niet echt iets waardoor je vrienden krijgt op live, het is niet echt een teamsport zeg maar, veel mensen praten daar ook niet in etc dit weet ik dan wel uit ervaring. Race games durf ik neit te zeggen.

    Over paar maandjes battlefield 3 en CoD MW3 ;)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, je hebt een hoop lui waar je online mee kan spelen inderdaad. Het is meer dat ik zo'n ontzettende faalhaas ben dat ik nonstop onderaan eindig haha. Vooral met racegames heb je een hoop vervelende lui (rammen in clean races) e.d.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    race games, vind ik persoonlijk te moeilijk online. kan ook zijn omdat ik er niet zo goed in ben, al heb ik nog de snelste auto in de game zijn er fanaten die hem zo tunen en aanpassen dat ze me er 4kant uit rijden:p

    en het maakt niet uit welke plek je staat... prop je microfoon erin en klets n beetje;) in iedergeval zo gaat dat wel met CoD en dergelijke, en je hebt hier ook een topique ergens voor fun gamers die allemaal XBW members toe voegen. Kijk daar is op ;)
     
  5. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo is sowieso tof om te spelen, net als call of duty (4 dan :p Black Ops en MW2 vind ik slecht, is meer voor beginners), maar je hebt ook nog battlefield dat ook erg vet is.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    BO is niet echt voor beginners imo;) zoek maar is een clannetje en doe maar is een gamebattles of dercerto dan is het wel wat anders. Maar public is inderdaad 2 easy =)
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik speel regelmatig red dead redemtion online..voeg me maar toe als je rdr online wil spelen. ben zelf nog niet zo lang online aan het spelen.
     

Deel Deze Pagina