1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elite: Dangerous

Discussie in 'Games' gestart door inoway, 31 dec 2015.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dan zou ik persoonlijk wachten op de PS4 pro. Kost je 400 euries voor de console, maar dat is in ieder geval nog geen 2000 pegels.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    grappig om te zien dat mensen denken dat op de normale ps4 we toned down versies krijgen van games,.,,,,
    ik heb het idee dat de games voor de pro juist meer problemen hebben,.... en dat ze er hooguit wat meer shiny uitzien..)
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Denk dat de game developers gewoon tijd nodig hebben om de Pro beter te leren kennen om zo alle hardware ten volste te kunnen benutten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou de hele reden dat de Pro eigenlijk bestaat en gemaakt is is omdat Sony weet dat de PS4 snel niet goed genoeg meer is voor PSVR.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat denk ik ook.. het verschil met VR op de pro in vergelijking met de gewone ps4 is best groot..
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor de games die ik wil spelen op de VR klinkt het mij op beide consoles normal/pro ps4 nog steeds niet helemaal lekker,...

    https://www.gtplanet.net/ars-technica-hands-on-experience-with-gt-sport-vr-is-a-mixed-bag/

    Race en flight games zouden de hele game VR moeten ondersteunen is mijn mening..
    Ace combat 7 en GTsport zijn beide de games hiervoor, gt krijgt maar een modus voor VR, en AC7 weten ze niet eens of je de campaign met vr kunt doen,..

    Ik denk dat sony te ambiteus te werk is gegaan,,,, voor de mensen die ook andere games spelen kan het best wat zijn hoor,... maar waar ik zo een ding voor wil, word er maar halfbakken aan gewerkt heb ik het idee.. :oops:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    For over 18 months, players have been following the breadcrumb trail of clues left by Frontier Developments towards the existence of aliens in Elite: Dangerous. And now, they've finally found them.

    Back in April 2015 Frontier boss David Braben alluded to the fact there was more to be discovered in the game's vast world, sending players on a hunt for answers. They discovered mysterious artefacts and ruined spacecraft that hinted the Thargoids - an alien race that's been a part of Elite's history - were in Elite: Dangerous. After all this time, someone's discovered an alien spacecraft that is most definitely not a ruin.

    A player on Xbox One going by the name of DP Sayre made first contact, posting a video of his encounter. It's very much worth watching it in its entirety - it's a masterclass in suspense, surprise and exquisite sound design, all of which combine to make the encounter feel truly special.

    Frontier has seemingly confirmed via Twitter that the video is not a hoax, and since then other players have reported similar encounters.

     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Game gekocht voor de PS4. Dus deze thread mag de multi class krijgen.
    Echt gaaf en hier gaan heel wat uurtjes in zitten. Nu nog wachten op de VR ondersteuning.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan nog steeds niet wennen aan de controls an deze game. Voor mij veel te ingewikkeld, game zelf ook wel een beetje, anders had ik hier al meer dan 100 uur inzitten.

    Lijkt wel een stuk toffer soms dan NMS.
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    heb deze game 4 x geprobeerd,.. kom er maar niet in,... best jammer. had mij vet geleken,,...
    Vooral dat warpjumpen, dat had best wel wat eenvoudiger gekunt :eek:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vond de game zwaar tegenvallen. Had de vanilla game gespeeld en daar was geen fuck te doen op 3 dingen na.. En om 50 euro te betalen voor een expansion voor functies die al in de game hadden moeten zitten vind ik te gek voor woorden.

    Volgens mij had ik dat al eens gezegd :+
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Laatst bewerkt: 4 jul 2017
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Klopt..
    Geweldige game... niks moet alles mag. Groot en ja indd een steep leercurve maar ik vind het geweldig en ik ben niet de enige want het heeft een enorme community.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Als ik VR zou hebben zou ik geen seconde twijfelen. Weet niet of ik het ook zo leuk zou vinden zonder. Althans... de game is heel free form, toch? Daar moet je van houden.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja het is ook heel veel ontdekken en gaat ook meer om de simulatie zelf.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad. Het is een sandbox game pure sang. Maar wel erg gaaf. Je moet er van houden maar dat geldt voor elke genre.
    Er zijn bizar veel missies, community challenges etc etc etc. Je kunt samen met vrienden een heel squadron opzetten.
    Maar het leuke is wel dat men over het algemeen heel erg vriendelijk is. Je wordt niet zomaar door een stelletje kleuters neer gehaald.
    Ik denk doordat de game geen mainstream is. Het is geen battlefield. Kopen, instappen en iedereen neer knallen zonder enige kennis.
    In ED moet je echt veel tijd stoppen om ergens te komen.. het is geen snelle actie game.. ik vind het heerlijk en hoop(bidden doe ik niet) op mijn blote knietjes dat er een degelijke PSVR ondersteuning komt.
     
    Zifnap en inoway vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hoe is het landen op de planeten?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417







    Damn... als ik dit zie. Die stomme Star Citizen komt maar niet uit en dit ziet er zo cool uit. Jammer alleen dat ik een beetje huiverig ben voor voornamelijk sandbox gameplay. Een co-op spel optie ontbreekt ook, toch?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2017

Deel Deze Pagina