1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enquête] Mannen gezocht die van eten houden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarketingStudente, 13 mrt 2016.

  1. MarketingStudente

    MarketingStudente New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezer,

    Mijn naam is Yvet, masterstudent Marketing Management aan Tilburg University. Voor mijn afstudeerscriptie wil ik inzicht krijgen in wanneer consumenten welke producten eten. Producten die in dit onderzoek centraal staan zijn onder andere Milka chocolade, Snelle Jelle kruidkoek en Lay’s chips.

    https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8wzVD303SNLi1tr

    In dit onderzoek zijn er geen goede of foute antwoorden, het gaat om uw mening. Uw antwoorden zullen anoniem en vertrouwelijk worden behandeld en zullen enkel voor dit onderzoek worden gebruikt. Het invullen van de enquête zal ongeveer 10 minuten duren.

    Als blijk van waardering verloot ik onder de ingevulde enquêtes vijf cadeaupakketten met heerlijke etenswaren.

    Alvast hartelijk dank voor jullie tijd en moeite! Ik sta open voor eventuele vragen en een discussie.

    Groeten,
    Yvet
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Het verloten van een pakket met etenswaren onder gamers.. We bewegen al zo weinig:+

    Ik heb hem ingevuld, succes met het onderzoek!
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ingevuld.

    Vond de vragen met 'je voelt je uniek' wel een beetje apart/en dus lastig in te vullen. Volgens mij is er geen voedsel dat iemand uniek maakt o_O
     

Deel Deze Pagina