1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er moet toch een excuus zijn als iets niet lukt;)
     
  2. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    er moet tog een betere zijn..
    LAG FTW \o/
     
  3. FuSionZ

    FuSionZ Guest

  4. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm.. hij deed het anders prima met al die matches die jullie hebben gespeeld _O_
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  5. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is leuker ;)
     
  6. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    ja maar hij was soms kapot. Vooral laatste 2 dagen, wij hadden erg veel moeite vooral gister
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Matchfinder deed het vandaag en gisteren niet bij ons?

    Dus jullie kunnen wel met jullie tactics en teamwork spelen als je spelers uit 3 teams gebruikt tegen een redelijk team?
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    iig wij hebben besloten als team / vrienden .. dat we online op ladders spelen voor training ( wij willen play-offs alleen halen voor meer matches ) verder is ons enige doel toernooie winne of ze nou online zijn of een LAN , we gaan voor de cente en echte prijzen.. zover ik weet hebben wij zeker het beste team voor LANs in EU ( engeland reken ik maar half mee .. het is toch ver weg en we zoude alleen naar egt grote LANs kunne )
    ik wens EnVy veel succes in play-offs ... no offence maar jullie moete nog veel leren als je op echt hoog niveau zit ( niet voor niks dat we 3x qua score makkelijk gewonne ) dus is mooi dat jullie extra training krijgen in play-offs.. qG.Decerto zal iig klaar staan voor volgend seizoen en als jullie nog een trainings match / GB match wille dan contacte jullie maar ;) want met wie kan je beter traine dan qG om voor te bereide op moeilijke matches :)


    ps: iD is Domination clan.. onthou dit ;) is een goede tip voor als je tegen hun speeld ..

    ( ik hoorde dat ze A & C pakte en dan ginge spawn kille op B .. dus hou er rekening mee )
     
  9. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    willen ze alleen maar domination spele of doen ze ook snd? ik hoorde van envy uk dat ze niet zo goed waren op snd
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehoord, maar als zij eerst mogen kiezen heb je al 2x domination aan je broek. Dus ik zou zorgen dat jullie eerst mogen kiezen.
     
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    jep consolegaming toernooi;)

    domination wetwork en bloc..

    wetwork is echt nep met die spanpoints
     
  12. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    het team dat lager geranked is mag toch kiezen\o/?
     
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of dat in de playoff ook zo is ;)
     
  14. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind Domination veel vetter,, teminste beetje snelheid:)
    SnD is beetje de beste camp techniek werkt.. bij Domination moet je heel goed positie's innemen om ze in te kunnen sluiten, zelfde als bij TDM, je moet ze zien te respawn killen, als je 1maal vast zit kan je een hele grote achterstand oplopen die bijna niet meer in te halen is.
     
  15. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ziet dat de match van qG gereport is: - 120 xp dat is eigelijk te veel als je voor de win 70 ofzo krijgt
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij SnD heb je veel meer teamwork en tactics nodig, bij Domination is het gewoon A+B pakken en C spawnkillen.
     
  17. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hebbe hun iig onder de knie ;)
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
  19. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit word het denk ik het blijft zo wel staan

    iD vs SV = iD wins
    Reason vs Flx Turing = Reason wins
    EnVy vs eG = EnVy wins
    Flx Unreal vs zT = Flx Unreal wins

    Dan moet iD vs Reason ( spannend.. )
    EnVy vs Flx Unreal ( ik denk Flx maar ik hoop van niet )

    het zou geweldig zijn als van Flx. Unreal winnen.. Deadbringr.. je wou ons helpen zei je.. dit is het juiste moment ! lol _O_\o/

    Ik vind dat EnVy & qG echt geen ruzie meer moet maken slaat gwn nergens op. Ik bedoel je gamet tog voor de fun?? niet om ruzie te maken. Oke, het word pro gaming,, Dus Peter, ik zou het heel erg waarderen als je ons wilt helpen met taktieken voor de play offs
     
  20. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil jullie best helpe .. maar onze tactieken zul je nooit krijge O-) haha.. nee ik help wel :)
    hoop dat ik wel mee mag kijke in die matches (maar da kunne we makkelijk regelen want je hebt natuurlijk 1-2 neutrale mensen nodig als bewijs voor goede match )

    edit: jullie moeten eerste match al gelijk tegen Flx .. nummer 6 tegen 3 ;) ( 8vs1 7vs2 6vs3 5vs4 )
    edit2: wij hadden niet eens play-offs mogen spele hans ? niet 1 member is toegestaan .. haha maar we gaan iig vrijdag / zaterdag / zondag ownen in Essen ^^
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina