1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ervaring met online games kopen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Koenjo89, 1 mei 2016.

  1. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil graag Far cry Primal kopen, echter zijn de winkels gesloten en vind ik het aanbod in de xboxstore nogal prijzig.
    Nu weet ik dat je online digitale games kan bestellen, echter heb ik daar weinig ervaring in en lijkt het niet altijd even betrouwbaar.
    Nu kan je dus via verschillende websites games(digitaal) bestellen door het geld over te maken, waarna je een account toegewezen krijgt waar je de game vanaf kan downloaden.
    Nu is mijn vraag of dit wel betrouwbaar is..iemand ervaring hier mee?
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nee, nooit doen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is wel betrouwbaar, maar niet bepaald handig.

    G2A of cdkeys is dan veel beter. Dan krijg je een code die je op jouw account kan activeren.
    Verder kan je in andere stores vrij makkelijk credits kopen via sites en dan kan een game opeens wel voordelig worden.
     
    Gamingspoints vindt dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nooit een game kopen waarbij je via een andere account moet inloggen of iets dergelijks.

    Een code die je zelf moet invoeren op je eigen account is wel gewoon betrouwbaar.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb al sinds de launch gta5 voor een prikkie met zo'n account. Het kan wel werken
     

Deel Deze Pagina