1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ESNL zoekt shooter leden!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SECNAVNL, 16 sep 2012.

  1. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    ESNL Offical EliteShooters.nl Clan
    EliteShooters is vooral gericht op Clans en dan met name het samenbrengen van Clans zorgen dat deze in contact komen met elkaar battles houden en ga zo maar door. Maar wat als je nu niet bij een Clan hoort, maar je wilt toch in een Clan. Dan komt ESNL om de hoek kijken, ESNL is een Clan die maar 1 doel heeft en dat is schieten voor de fun!

    Dit houdt dan in dat er geen eisen worden gesteld aan jou als speler dat je aan bepaalde voorwaarde moet voldoen (k/d, dlc, en ga zo maar door.) ESNL zal zich wel in gaan schrijven voor officiële matches waarbij ons doel natuurlijk wel winnen is en ach verliezen we of spelen we gelijk geen probleem als we maar een leuke avond / middag hebben. En daarnaast zullen we 1 keer in de zoveel tijd een keer een zondag middag inplannen om een paar rondjes in Private match een paar speel sessies te houden.

    We gaan starten met Call of Duty: Black Ops 2. Ook gaan we in deze periode starten met Battlefield 3 wat later weer verruilt zal worden voor Medal of Honor: Warfighter. Het kan ook nog zijn dat we met dezelfde ESNL leden af en toe eens uitwijken naar deze 2 games. We zullen altijd up-to-date zijn en blijven wat de shooters betreft. Komt er een nieuwe Call of Duty uit dan stappen we over naar deze maar we zullen we eens uitwijken naar de "oude" shooters en dan moet je denken aan de Modern Warfare reeks, Bad Company enz. Zo zijn we altijd up-to-date met als afwisseling de oude bekende!

    Kortom we gaan als Clan diverse shooters spelen waar de nieuwste centraal staan met als afwisseling de gouden oude.

    We starten op dit moment alleen voor de XBox 360 en beginnen klein en hopen snel te groeien om zo meer bekendheid te krijgen wat uiteindelijk zal uitgroeien tot 1 Clan wat uit kleine teams zal bestaan.

    Clan management
    Clan-Leader: Morunia NL (morunia@eliteshooters.nl)
    Zal het eerste aanspreek punt zijn binnen de ESNL clan. Hij zal alles naar behoren proberen te organiseren. Ook zal hij indien er problemen zijn deze op te lossen of conflicten tussen de spelers op te lossen.

    Aanmelden?
    Aanmelden kan via onze ons forum onder ESNL en Join us OF laat een berichtje achter onderaan deze pagina en Morunia NL of SECNAV NL zal contact met je opnemen. Uiteraard kan je ook een mailtje sturen naar esnl@eliteshooters.nl!

    Ideeën?
    We beginnen net als Clan en we zijn uiteraard opzoek naar Clan leden maar uiteraard ook ideeën en tips. Dit kan ook via de bovenstaande contact informatie.

    Contact
    Clan-Leader: morunina@eliteshooters.nl

    Facebook
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  2. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nog steeds op zoek ;)
    Meld je vandaag nog aan :)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  3. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    ik heb een vriend die misschien wel wil joinen, doen jullie ook aan gratis goodies?
     
  4. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou leuk zijn, maar we doen niet aan goodies en dat soort dingen.
    We willen namelijk niemand lokken met leuke goodies of dingen, je sluit je aan bij ESNL omdat je dit wilt en gewoon een leuke game avond / middag wilt beleven. En waarbij we wekelijks afspraken maken welke game we willen spelen.
     
  5. xxsugarbabeexx

    xxsugarbabeexx Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangemeld bij ESNL en heb het tot nu toe erg naar me zin :D
     
  6. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Geen gratis shit dus? Dan haakt hij af denk ik..
     
  7. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan haakt ie maar af ;)
    Als ie het om de gratis shit doet zoals jij het omschrijft dan heeft ie weinig te zoeken bij ons.

    Het gaat ons om de fun, om het samenwerken en gewoon een leuke avond / middag te beleven online. Die mensen zoeken wij en niet die komen omdat ze mogelijk iets krijgen. Gaat toch om het gamen en niet om de gratis shit die je krijgt.
     
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ja het gaat hem wel puur om de gratis dingen waarvoor hij zn kwaliteiten wil laten gebruiken. Ik zal het aan hem doorgeven.
     
  9. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis dingen om zijn kwaliteit te laten zien?
    Beetje rare houding / opstelling of niet.

    Nog maals je doet mee in onze clan voor de lol en fun en niet om het feit dat je wat krijgt ja of nee. Zulke mensen / spelers zijn simpelweg niet welkom in onze clan.

    Bedankt in iedergeval voor de communicatie tussen hem en ons.

    We hebben nog zeker 2 / 3 plekken over we zijn druk in de voorbereiding vooral omdat Medal of Honor en Black Ops 2 al snel om de hoek komt kijken :D
     
  10. DexterMorgan NL

    DexterMorgan NL Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best lid worden ben alleen geen pro qua shooters. Gamertag is DexterMorgan NL
     
  11. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen probleem ;)
    Heb je inmiddels een bericht gestuurd met meer uitleg.
     
  12. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi
    Ik wil eigelijk wel jullie clan joinen, de enige probleem is dat ik door de weeks niet zo veel speel, meestal ben ik in de weekend bezig vooral in de avond. Ben vrij goed met shooters.Heb tot nu toe alle MW's gespeeld en ook BF3. Alle games speel ik op de xbox alleen bf was op PS3. Ik heb nu al MOHW en BO2 ge-preorderd staan dus heb eigelijk wel zin in clan.
     
  13. SkunkPro

    SkunkPro Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook een tijdje gejoint, en het is een aanrader. Een clan die lekker samen speelt met een eigen forum, en veel mensen met een hoop verstand van gaming.

    Ik kan alleen maar zeggen, join ook ESNL, zeker nu er een stel leuke games op komst zijn, zoals BO2 en MOHW.

    **Join snel**
     
  14. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    @ToxicVenom 81,
    Heb je een bericht gestuurd maar niks meer vernomen?

    @SkunkPro,
    Bedankt voor de positieve feedback :)
     
  15. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nog steeds opzoek naar leden!
    Momenteel spelen we vooral Black Ops 2!

    Kortom klik naar onze site en meld je aan ;)
     
  16. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    heb me aangemeld!
    gamertag/forum : HysoM

    :D:D

    ik speel alleen blackops 2
     
  17. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jullie mailtje gestuurd met de info die je vroeg maar nog niets verder vernomen graag info hier over ?
     
  18. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    ze zijn meer actief op de site zelf

    http://www.eliteshooters.nl/
     
  19. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je deze verstuurd heb namelijk niks ontvangen ....
    Zou je hem anders nog eens willen sturen aan esnl@eliteshooters.nl?

    We houden overigens ook dit forum wel goed in de gaten hoor ;)
    Uiteraard zijn we op onze site meer actief maar ik hou het hier ook in de gaten en beantwoord zo snel als ik kan.
     
  20. SECNAVNL

    SECNAVNL Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels nieuwe aanmeldingen gekregen en ook verwerkt ... MAAR we zoeken nog steeds naar nieuwe leden dus ik zou zeggen kom op ;)
     

Deel Deze Pagina