1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat bedoel je hier precies mee???
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, vroeger kon je overal in de game overal in europa een quickjob doen en daar mee de stad gelijk unlocken.

    Nu ik de game net opstart zijn er alleen quickojobs mogelijk in de steden waar ik al eens ben geweest. Dus dat werkt niet meer.
    En mijn 80 uur save was weg. :mad:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is inderdaad zwaar min. Ik had het inmiddels ook al ontdekt.
    Echter heb ik nu een snelle opdracht van Bratislava naar Aberdeen te pakken.
    Bijna 2200 kilometer is dat, maar er gaan enkele honderden kilometers af voor de-
    overtocht vanuit IJmuiden.
    Wel ideaal wanneer ik bij Aberdeen ben is dat ik al een kantoor in Bratislava heb.
    Fast travel en met de 5 kantoren die nu helemaal gevuld zijn betekent dat een-
    belachelijke hoeveelheid omzet.

    Wat ik alleen jammer vind is dat veel van de skins voor je truck niet lijken te werken.
    Ik heb nu de duurste Scania van 225K voor al mijn chauffeurs, dat scheelt echt enorm-
    in de kosten als ze ook allemaal punten in zuinig rijden hebben. De wagen is zelf ook erg-
    zuinig als ik het zo goed gezien heb. Het probleem is echter dat ik er geen skins voor kan-
    vinden die ook echt werken op de laatste patches. Heb jij misschien een idee???

    Wat dan wel weer erg leuk is, is dat ik twee grote packs geïnstalleerd heb voor trailers.
    Zie je in eens een trailer langskomen van de LIDL, dat maakt het zoveel leuker om dit-
    spel te spelen. Alleen zijn ook van de trailer packs veel die niet, of niet goed werken, of-
    een virus bevatten. Op ETS2 mods is namelijk veel commentaar te vinden over skins en-
    andere packs en mods die niet werken of die een virus bevatten. MalWareBytes flipte hem-
    gisteren behoorlijk toen ik er een paar probeerde, die ook nog eens bijna mijn hele game-
    fuckte.

    Hoop ook hier dat er een betere site is dan EST 2 mods voor mods en packs voor deze-
    game. Ik wil meer kunnen installeren, maar vooral de grote packs die tientallen MB's wegen-
    zorgen voor de meeste problemen. Heb jij ook hier toevallig een idee over???

    Ga nu zo nog even een stuk richting Aberdeen rijden.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vorige week in een opwelling ETS2 gekocht maar ben er afgelopen week wel bijna iedere avond mee bezig geweest 8) Speel trouwens met een Xbox One controller, werkt best goed. Zag op YT filmpjes van mensen spelen met een G27, zag er tof uit maar ben bang dat zoiets toch weer snel in de kast verdwijnt :+

    Wat voor mods gebruiken jullie btw?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vanilla ftw. Zou wel een keer de multiplayer mod willen proberen. :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik gebruik vooral trailer packs, meet geen cabine packs. Bij mij begint de game al snel te flippen als ik iets anders installeer.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hij zit nu ook (weer) in de humblebundle trouwens.

    ProMods!
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat is er met de American Truck Simulator release date gebeurt? Zou toch over 10 dagen uitkomen, blijft redelijk stil rond deze game.
    Sommige sites zeggen dat hij uitgesteld is tot augustus, sommige zeggen zelfs december pas. Beetje onduidelijk allemaal.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ze brengen volgens mij eerst de Scandinavia DLC van ETS uit.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Is alleen maar speculatie, ze hebben zelf nog niks over een release dat laten weten.

    Blijft een heerlijk ontspannende game, met de Jazzycat mods, Promods, Going East DLC, Rusmap en Poland Rebuilding <3.
    [​IMG]
    Ook echt tof om met een h-shifter en koppeling te spelen, kan nog verrekte lastig zijn soms.


    E: @Alexknl Ze hebben al wel een uur aan gameplay geupload:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    In mei komt de Scandinavië dlc


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niemand deze trailer gezien of de DLC al gespeeld? :eek::eek::eek::eek:

     
  13. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk wel, had ik op release al, Scandinavië vind ik een leuke toevoeging. Leuker dan Going east
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die zag ik zo gauw niet in de Steam shop, maar als de uitbreidingen echt de moeite waard zijn, ook qua gameplay variatie, dan ga ik hem echt weer spelen.

    Vind jij de game echt beter dan bij de Vanilla release???
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Scandinavië is tof, inderdaad beter dan Going east. Noorwegen ftw! _O_

    Nu rustig rijden richting Oslo en daar mijn kantoor openen. Heb inmiddels voldoende kapitaal om overal lekker naartoe te rijden en kantoren te openen.

    Alleen de DAF waarin ik rijd is veel te licht zonder aanhang. Zwabber alle kanten op, dus zal hem t.z.t. even zwaarder maken.

    Ga mijn vloot niet vervangen qua vrachtwagens, dat word veel te duur en veel te veel werk. Heb ook Schotse paint gedowload via Steam.

    Game is echt een stuk beter geworden met de DLC, past er allemaal prima bij. Ook de nieuwe soorten vracht en bijgewerkte XP gains zijn goed.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Promods V2.0 is sinds gisteren uit, echt een aanrader!
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Waar blijft American Truck Sim :'-(
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    3 februari 2016 :)
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    En dan hopen dat het niet nóg eens uitgesteld wordt :D
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En meer gameplay heeft dan ETS 2, anders denk ik niet dat ik hem koop. Het is leuk je eigen bedrijfje, maar er kan voor een Sim nog wel meer uitgehaald worden.
     

Deel Deze Pagina