1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 18 aug 2008.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    die vrouw die weg ging had zich helemaal voorbereid, echt prachtig. Ligt ze er na 3 dagen uit :p

    Chineese meisje mag er ook uit, veel te irritant.
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hahah die drol:
    'Hij was wel zooooooooooooooooooooo lang!'
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Met alle respect hoor,
    maar die Chinees is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IRRITAAANNTTT!
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    echt zo'n lulkoek dat ze allemaal zegt. Hoop dat ze eruit ligt, snel.
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Die truttebol is constant aan het woord... zwaar irritant. vond het voor de rest niet echt een speciale aflevering. wel lullig van die bijl lol :D
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral omdat hij zo'n grote mond had op die vrouw.
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, ik weet het niet... Volgens mij zijn ze een beetje op het pad dat ze niets interessants meer kunnen verzinnen. Dat van die kettingen vond ik op zich nog wel een leuke vernieuwing, maar dit duurde ERG kort. Voor de rest lijkt het een standaard Expeditie te worden. Tot zover boeit het me dan ook nog niet echt.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Boeit me ook nog niet echt veel, jammer. Vanaf dat seizoen met Olga enzo vond ik het slecht worden. Opzich vond ik dat seizoen nog erg goed, tot dat Lenny die Ernesto ofzo eruit stemde zodat hij meer kans had op de winst en dat uiteindelijk dat dooie wijf van een Olga won. Toen kwam dat seizoen met al die oude mensen die ik dan juist erg sterk vond. Maarja, en toen kwam die 100 mensen Expeditie en die vond ik niet goed.

    Kwa dit seizoen heb ik nog niks bijzonders gezien, ik zie geen persoon waar ik van denk 'he die komt ver' en dan elke keer die stukjes die verder in de tijd gaan en dat ongelofelijke vervelende kind dat steeds aan het woord is.. nee. :{
     
  9. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik kijk het elke keer al helemaal omdat mijn buurman mee doet :)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    DAT MET LENNY, DIE KEREL WON ALLES! DAT SEIZOEN OOOOWNDEEE! _O__O__O_ Of t seizoen daarvoor, de strijd der titanen, GENIAAL! Die Mick OWNDE ZO HARD!
     
  11. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond jaren geleden zo belg met zo baard en lang haar wel grappig. hij had altijd ruzie kon supergoed survivalen en zat uiteindelijk in de finale
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Douwe? Die vond ik ook geweldig _O_
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, hij was master :D

    Ik keek ook altijd Expeditie Robinson, maar nu heb ik daar geen zin meer in.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Douwe _O_, altijd dat witte shirt aan die langzamerhand helemaal zwart werd. :lol:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dubbelpost! 8)

    Weer niet echt boeiend, geen een van de kampen springt eruit als echte Robinson. Lijkt wel of het langzamerhand gewoon een vakantie is met weinig eten. Jammer ook dat er nu nog maar een proef is, vroeger altijd twee.

    Ook elke keer die stukjes in de toekomst, doe maar niet. Op het einde zie je die Yin (Ken der naam niet, dat wijf dat die 2 gasten aan het uitmelken is. :+) gewoon rustig staan douchen, weet je meteen welke kamp de proef heeft gewonnen. |:-
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan me er ook niet meer zo aan zetten om ER te kijken.
    Ik kijk al vanaf seizoen 1 (of was het 2?). Ik denk dat de sleur er een beetje in begint te komen.
    Beter hadden ze dit jaar overgeslagen. =(

    Vorig jaar ook al niet zo vaak gekeken, maar dat kwam door die vreselijke opzet. 100 man... =(

    *gaap...* Dan doe ik liever nog even een extra potje Halo.
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik de reclame was mythbuster er. Vond dat eigenlijk een stuk leuker. En je had ook nog Moto GP. Het is omdat er meer mensen ER wilde zien anders had ik het allang weggedaan. Het is echt saai, geen ruzies, geen problemen enoz
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond er weer geen ruk aan.. en ik word knettergek van die chinees die CONSTANT aan het woord is. Ik zit volgende week zondag ergens anders tv te kijken. Ik vond die vorige seizoenen wel droog omdat er altijd een of andere weirdo tussenzat :9 douwe de zeeman en die belg met die baard die constant zei : T' is een spel en ondertussen speelde die zo vuil als wat :D
     
  19. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Het zijn stuk voor stuk saaie lullen die nu spelen. Doe eens wat, het hoogtepunt van deze drie afleveringen was dat die gozer zijn bijl verloren was. Nou nou.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Douwe was held, die had geen familie maar een stamcafe, mocht ie 2 minuten bellen. belde hij het cafe op_O_

    iedereen hield van die kerel!
     

Deel Deze Pagina