1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 18 aug 2008.

  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ongelofelijk, Rust in vrede...
     
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Aai.. das rot nieuws zeg :eek: Was altijd een goede presentator.

    RIP
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede presentator en volgens mij ook een aardige kerel...
    RIP
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, want volgens mij was hij behalve presentator ook de geestelijk vader van enkele bekende programma's, Expeditie robison, Peking Express 72o en ik zal nog wel wat gemist hebben.

    Jammer, en RIP

    Ik ben tevens benieuwd wat men gaat doen met ER, ik hoop dat ze dit seizoen gewoon stoppen en dan hopelijk iets beter maken volgend jaar. Dit is toch min of meer al een verloren seizoen.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig dat dat op hetzelfde dag viel als Jörg Haider. Alleen het grote verschil is dat ik dat totaal niet erg vind van Haider, en wél dat van Hasselbach.

    R.I.P.
     
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch al opgenomen, dus weet niet waar je het over hebt?
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is het nog steeds mogelijk dat het seizoen alsnog gestopt word, zal waarschijnlijk door RTL met nabestaanden worden besproken.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Wow ik hoorde t net van me ma..
    Ernst vond ik altijd de kern van ER. Zonder hem vind ik het programma niks denk ik, hij ownde.
    En nu is ie zomaar dood. Wtf..RIP.
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah op zo'n fiets. Ja dat kan wel, ach het was toch al één en al crap
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Jezus, wat een ongelofelijke teringlijer is die Hans. Geert, geniaal! _O_
     
  11. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :D ik vind het een meesterlijke actie dat hij die manchet (schrijf ik het goed?) heeft meegenomen omdat hij toch al wist dattie genaaid zou worden en eruit gestemd zou worden.

    Mijn ouders daarin tegen vinden Geert maar een lul :+
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel eerder dat ze dit waardeloze seizoen wel mogen stoppen aangezien het nergens over gaat, helemaal nu Geert eruit is en er dus geen verliezerseiland is waar types als Geert en Douwe kunnen blijven. Maja, das mijn mening.

    Nogmaals RIP, want ik vind hem toch een goede presentator die zijn mening niet laat blijken door woorden, maar door veronderstellingen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoor het net pas. :'-(
    RIP

    Groot verlies voor ER. Zonder hem is het gewoon anders.

    [​IMG]

    Uit respect voor hem ga ik weer kijken. :+ Dit seizoen heb ik alleen de eerste aflevering gezien.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jammer, leek me een rustige man. RIP.

    Ik volg het wel alleen vind het dit jaar echt drie keer niks. Hele tijd dat gejank om die stemming, als ze nou is proeven zouden doen en de slechtste 2 die als eerste zouden afvallen, dat je daar uit zou moeten kiezen.
     
  15. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, toch nog een eiland voor de mensen die zijn weggestemd voor hoe het er nu uit ziet.
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zoiets dacht ik ookal. Zou anders wel erg lame zijn als die comploten zouden werken.

    Maarja, niet dat hun zouden winnen in proeven. Beiden erg slecht (nog geen 1 keer iets gewonnen dacht ik)
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij moeten de afvallers gewoon in de buurt blijven voor de laatste eilandraad, waar normaal gesproken iedereen van na de samensmelting bij zit.

    Zou op zich wel mooi zijn als alle afvallers daar met Hans afrekenen, als hij de finale haalt. Ik denk dus niet dat het een apart eiland is voor de afvallers, Geert zag er in dat shot ook iets te goed verzorgd uit.
     
  18. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik denk het ook niet dat er een apart eiland is, hoop dat de afvallers mogen stemmen over de waardige robinson en niet weer zo'n saaie tv show van een uur of langer met alle 'hoogtepunten' want die zijn er gewoon niet veel dit jaar. Ik volg het nog wel trouw elke week, al dan niet op uitzendinggemist via sbs.nl maar dit jaar is het echt minder.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Met de week wordt het slechter. Oh, oh wat heb ik een hekel aan Yin en Hans. Maar lijkt mij ook overduidelijk dat hun de finale gaan halen, eerst nog Sharon en Sarah en daarna Hiu en Geert.

    Heb alleen het stukje niet gezien over Geert die die machete had gestolen, hehe Geert is baas _O_
     
  20. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik walg echt van die Yin en Hans. Wel grappig die vraag over wie het meeste van de aandacht van mannen genoot ofzoiets en dat Yin dat dan niet door had.
     

Deel Deze Pagina