1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 18 aug 2008.

  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Zegt ze van, ja, weinig eigenlijk. xD
     
  2. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik vraag me nu wel af of er iets anders gaat gebeuren alsnog. Al denk ik dat de kans dat Sharon eruit gaat nog steeds heel groot is.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Denk het ook, was misschien wel afgesproken, maar hans heeft zoiezo nog die munt. En de andere hebben nog telkens geen stemmen. Maar wat gebeurt er eigenlijk met de mensen die op het verliezers eiland zitten? heb het niet helemaal gevolgd
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is geen verliezerseiland?
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Waarom zit die ene met zon half oor wel zon apart eiland?
     
  6. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Dat is zeg maar gewoon een interview met hem met een andere afvalster ( Kyra) waarin duidelijk wordt gemaakt dat Hans gewoon al niet te vertrouwen is enzo. Denk dat ze dat gedaan hebben omdat het te saai was om alleen maar naar hans, yin etc te kijken die al zo zeker van hun zaakje zijn. Er gebeurd ook vrij weinig op dat eiland moet ik zeggen. Geen spannende expeditietochten. Geen gestolen eten. etc. Ik mis een verliezerseiland :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik mis Expeditie Robinson, dit is bagger troep. Finale is Hans en Yin, de 2 hatelijkste mensen die ook ooit heb gezien, echt ik word daar zo chagrijnig van.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ook, vind er ook geen klap aan zo. Het is elkaar keer maar weer over die eilandraad. Gisteren ook weer een hoop gezeur, ga toch vissen man 8)
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dan eindelijk een Nederlander winnen? Zou ook wel eens leuk zijn voor de verandering.

    Vond het wel een vieze actie van Hans, na die proef met dat stokje hoog houden, meteen zeggen dat Sarah slecht is, en niet goed presteerd. (terwijl ze 3x zoveel gewicht had)

    En die Yin ook tegen Sarah, ''Toch nog leuk dat je ouders dat gezien hebben'' al voor de eilandraad :p was al duidelijk dat ze eruit ging
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben het zeker eens met al het bovenstaande, maar je kan niet ontkennen dat Hans en Yin het spel goed spelen. Buiten het tactische wint één van hen bijna altijd de proef.
     
  11. bladie

    bladie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze spelen het zeker tactisch, maar ik vind het altijd een beetje de sfeer van het spel verpesten. Zoals bijvoorbeeld voor Sharon, waarom zit ze daar nu dan nog?! Ze wéét dat ze eruit gaat, dat lijkt mij zwaar klote om daar te zitten. Wat ook sneu voor dr is, is dat de kans klein is dat ze immuniteit haalt (want Hans is wel een sterke speler) en bovendien kan ze die immuniteitmunt gaan zoeken tot ze een ons weeg, want ook Hans heeft die :p

    Nee ik walg van die twee! Bovendien vond in Hiu altijd heel leuk, maar ook zij is echt een nare speelster geworden vind ik!
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou net voor de eilandraad eruit gaat,vrijwillig. Moeten ze alsnog iemand weg stemmen :p

    En dan is er geen complot dus chaos. :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Het is toch simpel, Hans en Yin stemmen niet opelkaar. Als ze met ze 4e (Geert, Hans, Yin en Hiu ) zijn dan stemmen ze beide Hiu eruit, Geert zal dat ongetwijfeld ook doen. Als dat gebeurt is het afgelopen met Geert, Hans en Yin knallen hem eruit en dan zullen hun de finale gaan spelen.

    Heel simpel, kon je al zien nadat Prince eruit was gestemd. Ze spelen al lang een spelletje. Opzich niks mis met wat tactiek maar dit is gewoon niet leuk meer, voordat je in de samensmelting zit allang hebt besproken wie er uit gaan, eerst de sterkste dan de zwakste. Dat is niks aan, ik hoop dat ze als er nog een nieuwe seizoen komt dat ze dat hele stemmen op een andere manier gaan brengen.
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hans eigenlijk moet doen, is voor de finale Yin eruit stemmen. Aangezien ze streker is dan Geert en hij dus makkelijk kan winnen.

    Over 30 min, maar weer eens kijken.
     
  15. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    GENIAAL bedacht Hiu! :D Ze mag het nu winnen ook van mij. Leuke wending! :D Nu die yin er uit.
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu gaat het eindelijk leuk worden :) !
     
  17. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk bedacht van Hiu, maar iedereen weet dat als het een echte Robinson betrof dat iemand als Hiu nooit zou kunnen winnen. Wat dat betreft is het gewoon jammer van het programma dat mensen als Hiu mee kunnen doen. En wat was die onzin van Hans dat een Robinson sociaal zou moeten zijn. Als jij op je eentje op een eiland strand dan zal je weinig aan die eigenschap hebben, er is toch niemand om mee te praten? Ach ja zolang Hans maar wint vind ik het allemaal goed, denk eigenlijk dat Prince de ideale Robinson is maar dat zit er helaas niet in, door de manier waarop men het spel heeft gemaakt.
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Eindelijk weer een beetje spanning. Ben benieuwd hoe het verder gaat. }:]
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal bedacht, het mooiste was dat Geerd niet het niet doorhad. met ze ''Pardon?"

    En daarna zeggen dat ze een afspraak hadden, het gaat nu weer leuk worden :)
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, maar ik verwacht wel dat Hiu er de volgende keer uit gaat door de twee stemmen die ze nu meeneemt. Als ze immuniteit heeft zal Sharon eruit gaan (heeft ook al wat stemmen). Hans en Yin =( zullen blijven samenspannen.
     

Deel Deze Pagina