1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 18 aug 2008.

  1. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    wel raar om die presentator zo te zien, wetend dat ie dood is..
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Khad het eigenlijks vanaf het begin gewoon weer moeten volgen, maar vergeet het steeds. Kvind het alleen steeds zo jammer dat er elke editie weer met complotten e.d. gezeikt word, altijd weer. Das gewoon geen fuck aan, gewoon stemmen op de personen die jij vind die het minst de titel verdienen, en dan kijken welke er over blijven. :{

    Kvond de eerste edities en een paar van de latere wel leuk, maar vorig seizoen en dit seizoen heb ik niet bepaald gevolgd. Die eerst paar waren dus wel leuk, en ook die ene met Giovanni, en 2 met Eva's erin enzo, dat waren allemaal wel leuke, maar volgens mij is er nu geen fuck aan, zeker niet als je het niet gevolgd hebt.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ _O_ _O_

    Zoals ik eerder zei, beste eilandraad ooit :lol:
     
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Douwe zit ook in de studio *) Wel een leuke wending trouwens :9




    [​IMG]


    :emo:
     
  5. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik gok dat Yin gaat winnen. edit: klopt

    Emotioneel einde
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik was vanaf het begin al voor Hiu. Ze had een beetje pech met de montage van de serie. In het begin was alleen zij aan het woord, waardoor ze al gauw irritant werd. Maar blijkbaar hadden de anderen toen nog niet veel interessants te melden.
    Dus jammer dat het tussen Hans en Yin ging. Wel mooi hoe Hans met zijn neus op de feiten werd gedrukt. En hoe de afvallers voor een gelijke stand zorgden.

    En tsja, dan maar Yin...

    Al met al een apart seizoen Robinson. Maar heb zeker geen spijt dat ik gekeken heb. :)
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Had liever gehoopt dat Hans had gewonnen, Yin speelt echt als een slang. Maarja, in het thema van complotten heeft ze had dan toch beter gedaan. Hans alle klappen laten opvangen, en zelf met de winst ervandoor gaan.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Douwe in zijn tuinbroek :cool:

    Jammer van Hiu, maar het boeide me ook niet meer. Er is dit jaar maar een Robinson en dat is Ernst Paul! :thumbs:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De enige reden dat ik nog keek was vanwege Ernst-Paul. Mooi einde ook met die compilatie beelden, en die brief aan hem.
    Je zag ook dat die presentatrice het er echt moeilijk mee had.

    Ik hoop dat ze geen vervanger voor hem gaan zoeken komend seizoen, maar het dan gewoon laten bij die Belgische. Die is ook goed, maar er is niemand die Ernst-Paul kan vervangen. Hij ís Expeditie Robinson.

    _O_
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hiu was inderdaad zwaar irritant doordat ze zoveel aan hetwoord was. Gelukkig werd dat tijdens het seizoen wel minder want ik werd er helemaal gek van 8)
    Daarnaast vond ik het een beetje laf van de overige expeditieleden om geen winnaar te kiezen, al zorgde het nu wel voor een leuke reunie met alle oude Robinsons.

    Toch had ik liever gezien dat Hans had gewonnen.

    Het einde was echt mooi, mooie beelden/foto's, ik had er nog veel langer naar kunnen kijken. Als het programma doorgaat hopelijk inderdaad geen vervanger, simpelweg omdat dat die er niet is.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wat moet ik hier van zeggen, ik had het niet verwacht. Ik had mochten ze doorgaan alleen Evi liever. Ik hoop dat hij het een beetje kan, maar een Expeditie zonder Hasselbach kan ik me nog steeds niet voorstellen.
     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Elk jaar boeit ER me minder en minder. Heb dit jaar maar 4 afleveringen ofzo gezien. Denk dat ik volgend jaar helemaal niet meer kijk. Maarja goed dat het doorgaat na de dood van EP.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Alleen vrouwen.. :{
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Morgen 20:30 op RTL5, eerste aflevering.
    Ik post het maar, ondanks niemand het hier checkt volgens mij. :+

    Wel lame dat het nu op een Donderdag is in plaats van Zondag.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb het nog nooit gezien, als ik het niet vergeet zal ik er morgen eens naar kijken :) Tnx Fii!
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Het worddt steeds slechter, de 1e serie was veel leuker.
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Leuk, hadden ze dat concept niet van tevoren kunnen vertellen? Ik had me nog aangemeld voor deze editie.

    Mailtje van een paar maanden terug. Nou, had me dan die moeite bespaard fuckers:mad:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mtthz in EP _O_, volgend jaar weer doen oké. :cool:
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zaten toch ook 5 mannen in, dacht ik?
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zitten idd wel een aantal mannen die apart worden gedropt en naar het kamp moeten lopen ofzo...
     

Deel Deze Pagina