1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F-Zero GX

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 13 jun 2003.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb zojuist in Zwolle even op een demo pod van de Gamecube kunnen spelen, met de game F-Zero GX erin.

    Mijn god, wat gaat dat hard. Werd zelfs iets duizelig toen ik daar stond te spelen.
    Ik denk dat ik deze game over een maandje goedkoop via Xbazar o.i.d. probeer op te pikken.
     
  2. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    zulke karren sucken meestal.. zijn te log om fatsoenelijk door de bocht te gaan (en te onstabiel) hij is idd waarscheinelijk best snel..

    mee heeft er een met body D Boost A Grib B en 1600 nogwa kilowtjes :) vette kar..
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Duizelig?

    Dan had je de level moeten spelen die ik had gespeeld: 1 grote tunnel met een 'gewoon' stuk waar de start/finishlijn is. En dan te bedenken dat je de tunnel moest rondgaan om iedere turbo te pakken te krijgen.
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    dikke lol die heb ik 3 keer opnieuw moeten doen omdat ik te veel turbode
     
  5. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm.. die baan is niet echt een van mijn favo's.. mijn favo baan is porttown longjump (2de cup)
    btw... de diamont cup banen zijn best wel moeilijk je vliegt er gewoon te snel af... das wel irri..
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat level is erg, vooral als je op de omgeving gaat letten 8)
    Mijn favo baan is de Aeropolis gewoon een lekkere baan waar je snel doorheen raced, lekkere bochten :9 :9
     
  7. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    jeej.. me heeft de eerste cup op expert uitgespeeld.. viel eigenlijk best mee met de moeilijkheid.. maar ik verwacht dat dat bij de volgende cups moeilijker gaat worden :)
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb die eerste ook op expert gedaan en de rest op standaard. Maar damn die tweede cup op expert is gewoon onhaal baar.

    Echt moeilijk. Met de story zit ik bij missie 4.. hopeloos.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  9. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit vas bij missie 2:'-(
     
  10. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nog maar bij missie 7 van de Story Mode, maar ben me meer aan het concentreren om alles op Expert te halen, vervolgens master en dan de AX-cup, nog een lange weg te gaan dus :D
     
  11. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Yeah ik ben bij missie 8. Die missies vind ik echt cool. Maar hebnu die 4de cup erbij en ben die banen dik aan het oefen.

    Die banen zijn echt koning. Wat een chaos vooral die laatste.
     
  12. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    YES, me heeft de big blue theme ge unlocked.. en nee.. de standaard muziek bij big blue is niet de theme.. en nee.. de muziek van missie 4 of 5 is ook niet de theme van big blue.. ik verklap niks.. maar hij is wel super super suuuper cool..
     
  13. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0

    leuke button code? ;)
     
  14. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    jep.. maar daarom kost hij nog wel 99 tickets.. en ik kon gewoon niet wachten met hem te horen :)
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah ik heb em gister ff gechecked bij een vriend......gaat echt te hard voor woorden _O_ vooral in die tunnelbaan en die half-pipe word je knettergek van al het gedraai enzo, maar het is wel heel erg cool (en retemooi)

    lof voor dit spel O-)
     
  16. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Half pipe is _O_
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    de laatste missie is tof moet je maar tegen 1 kereltje (zxaar moeilijk gewoon) en je hebt ook nog geen wand langs de baan lopen maar m'n kameraadje is het wel gelukt :9
     
  18. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ikke ben bij missie 7 en heb de eerste 2 cups op expert uit.. gaat lekker dus
     
  19. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    jeeej, heb de story mode uit :) wiehoe!!
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben aan het sparen voor een cube en als ik de cube koop doe ik dit spel er ook maar bij ;) Ik vind het ook zo knap dat je er echt duizelig van wordt die looping enzo, en die framerate is niet normaal stabiel! Hier kan Microsoft van leren!
     

Deel Deze Pagina