1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2016

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 27 mei 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Blijkbaar gaat het je dus ook om de 100% achievements, maar om hem dan eerder te koop zetten dan kom je iig helemaal niet in de buurt van de 100%. Ben blij dat ik zelf nooit kijk naar de achievements, maar vind het soms wel leuk als ik er eentje haal.
    Gewoon een spel kopen dat beter aansluit bij wat je wil en vergeet niet vooraf de achievements te bekijken. Bijvoorbeeld op trueachievements. Zie je vaak gelijk ook hoe je het kan halen. ;)
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Boos worden op de developer omdat er een achievement is waarvoor je daadwerkelijk skills moet hebben en/of moeite moet doen...

    Jij wordt zeker ook blij van die 'you pressed start - 5G' achievements.
     
    Alexknl, Rossi46, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is voor mij meer de totaal ervaring en beleving als coureur, maar dat had ik dan misschien even duidelijker moeten zeggen. Tuurlijk is het mij ook wel een beetje om achievements te doen, maar 100% ga ik toch nooit meer voor in games. Ik ga meer voor het plezier af en toe een achievement te halen, vandaar ook dat ik het wel jammer vond dat ik pro career even moet uitstellen.

    Het maakt niet meer uit. Het is mij nu duidelijk. Mijn broertje zou me nog een trucje uitleggen over het zelf schakelen, dan kan ik in elk geval leren om er mee om te gaan. :)
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je posts slaan echt kant noch wal. Maak gewoon een normale career en pas de opties aan zoals je ze wil hebben.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Je weet dat je in de gewone career ook alles zo kunt instellen als in de Pro career maar dan met automatisch schakelen?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Yep, dus daar zal het oefenen ook beginnen.

    @Racerblade01 : Dat weet ik dat dat soms is, maar ik zal nu even duidelijk zijn: Ik ga wel oefenen, beloofd. :thumbs:
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Maak je niet druk, gewoon lekker racen en plezier hebben. Enne,.. niet geslagen is altijd niet raak. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gisteren de demo gedownload en een volledig raceweekend gedaan.
    Race verliep prima totdat safety car naar buiten kwam door een crash. Kreeg meteen een drive through penalty terwijl ik mijn snelheid meteen liet zakken, dus vraag me af wat ik fout deed...
    Vervolgens kom ik de pitstraat in om mijn penalty te innen, gaat mijn team banden wisselen terwijl ik net nieuwe heb.|:-
    Ronde erna nog eens naar binnen en toen werd wel mijn penalty ingelost. Hele race naar de klote.
    Als ik volledige game haal ga ik de race afstand wel op 50% zetten denk ik. Volledige race duurt me te lang.
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    die safety car situatie is kloten,... jij mag niks en als jij te langzaam gaat halen ze je in, terwijl er bij hun geen penalty aanhangt,... :oops:
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben bezig met volledige races en die zijn soms geweldig! Duurt lang, maar als je een race hebt waarbij je 40 laps bezig bent om vooraan te komen, weet je dat je lekker bezig bent :D
     
    Bidle en Rossi46 vinden dit leuk.
  11. SniperNL9

    SniperNL9 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste allen,

    Ik wil graag een coop seizoen starten ik ken alleen niemand die het spel ook heeft (en tijd heeft):
    Ik zat te denken aan:

    AI: Hard
    Practice 45 min (ik ken de circuits nog niet dus ik heb even oefen tijd nodig)
    Quali: Full
    Race: 50%

    Assist:
    Abs lock: on
    Traction controll: full.
    Transmission: Manual + 3d cornering

    En het lijkt me leuk in een manor of sauber te starten om echt te moeten knokken.

    Als het iemand leuk lijkt, laat het me maar weten:)

    Groetjes!
     
    Bidle vindt dit leuk.
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Wat een heerlijke game is dit toch!
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja klopt, moet dit weekend maar weer eens verder met mijn seizoen. Laatste tijd druk met Fifa en Battlefield. Eigenlijk zonde want dit spel verdiend meer aandacht (van mij). :)
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Mooi spel alleen jammer dat de ai echt en galemmer is kost wat kost moeten ze ervoorbij. En de straffen die je soms krijgt is echt niet zoals zou moeten. Het is natuurlijk van de zotte als de computer tegen mij aankomt dat ik een straftijd krijgt van 2 sec. En het is al helemaal van de zotte als je dsq krijgt in een qualificatie als je net even te ver de buiten bocht uitschiet wat nog in mijn eigen nadeel is ook. Online season is de ai te gefocused op de raceline en nakken ze je echt van de weg af.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vind het straffen nog wel meevallen. Had het erger verwacht. Ik heb nog geen penalty gekregen waarvan ik dacht die is onterecht.
    Ai had ik wel beter verwacht. Rijden redelijk in treintje naar de finish en heel veel hebben gedurende de race last van een issue waardoor ze langzamer rijden.
    Gisteren tijdens de race werd ik 2 keer ingehaald tijdens safety car omdat ik mijn banden warm hield door te remmen. Toen ik vervolgens mijn plek terug pakte kreeg ik te horen dat ik gewoon achter de auto's moest blijven rijden die me inhaalde bij safety car...

    Verder wel echt een heerlijke game. Hele race rijden is toch echt een ervaring op zich. Moet niveau wel steeds bijschrijven. Gisteren race op hard gereden maar werd 3e in een Renault.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand een idee waarom mijn beschadigde voorvleugel (geel) niet wordt vervangen tijdens reguliere pitstop terwijl repair wing damage op ''yes'' staat.

    Gisteren tijdens race voorvleugel beschadigd en had er redelijk wat last van. Tijdens safety car naar binnen maar alleen banden werden vervangen. Ook tijdens reguliere pistop werd er geen nieuwe voorvleugel op gemonteerd.
     
  17. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Lijkt mij dat je of minimaal schade heb of toch dat yes no is anders heb ik er geen verklaring voor
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe doe je dit dan?
     
  19. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Multiplayer starten met vrienden
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toevallig vandaag ook weer begonnen met mijn cariere.
    Blijft toch ook een geweldig spel!
     

Deel Deze Pagina