1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable Legends

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox One
    Uitgever
    Lionhead Studios
    Developer
    Microsoft Studios
    Genre
    Cooperative role-playing game/Free to Play
    Release datum
    2015



    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]










     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
  2. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Een titel waar ik enorm naar uitkijk ondanks de gemixte reacties. Heb me tevens ook ingeschreven voor de beta.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nooit echt super fan geweest van Fable. En dit lijkt niet echt de Fable te worden die wel allemaal kennen. Het is nu gewoon een MP game geworden en niet meer de standaard RPG. Ik weet het niet precies wat ik ervan moet vinden. Staat niet echt op mijn lijstje momenteel. Wel ingeschreven voor de Beta. Because i can. :+
     
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    haha. ja precies. Einde van het jaar lekker de beta proberen. Ben groot fan geweest van de vorige fable games en weet dat dit er totaal niet op lijkt. Toch trekt de stijl en de gameplay me toch wel aan
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Fabel 3 was zeer teleurstellend kwa uitdaging en diepgang waardoor ik lage verwachtingen heb voor deze titel.
    Misschien dat ik na de beta wel geïnteresseerd raak.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Waar kun je je inschrijven voor de Beta?

    Thx
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    via de officiele site van fable legends :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik vind dit ook echt jammer. Had heel graag een singleplayer Fable gezien van Lionhead nu Molyneux weg is. Het ziet er allemaal mooi uit, maar ik vraag me af of hij leuk zal blijven. Hopelijk is het qua sfeer en gebieden wel gewoon nog echt Fable. Dat je dus genoeg kunt verkennen, mooie dorpjes enzo.

    Ik had me trouwens ingeschreven voor de beta, maar heb nooit een mailtje van ze terug ontvangen on mijn email adres te bevestigen. Net weer opnieuw ingevoerd en wederom krijg ik gewoon geen mail van ze...lekker dan.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2014
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik keek hier ook wel erg naar uit een nieuwe Fable. Alleen sinds de laatste beelden van de E3 is mijn interesse in deze titel totaal weg... Niet alles hoeft online te zijn qua gaming. Fable vond ik juist een game die je lekker single player kon spelen en het verhaal doorlopen. Maar nee alles moet tegenwoordig in de cloud en fuckt-up multiplayer... Mag hopen dat die cloud crasht...:+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens. Kijk dus totaal niet uit naar deze titel...
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vond inderdaad de E3 beelden eigenlijk wel beetje treurig, jammer want Fable 1 en 2 vond ik erg leuke titels.
    Rotzooi dit.
     
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb er nog wel vertrouwen in
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon een ander soort Fable. Denk dat iedereen daar even aan moet wennen.
    Denk dat dat het grootste punt is. Vind het wel gedurfd van ze dat ze iets nieuws proberen ook al ligt het mij waarschijnlijk niet. Maar ga de game nog niet afkraken. Totaal anders maar het kan wel een goede game worden. Dat weet je nooit. Daarom ook voor de Beta ingeschreven. Kijken of ik het leuk vind.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm hoeveel 'ander soort' Fables krijgen we dan nog? ;) Als ik mij niet vergis hebben ze van alles al met Fable uitgehaald zonder ook maar een succes, beter mag ik hopen dat dit hun laatste uitstapje is naar wat 'nieuws' want niemand van de oude Fable fans zit erop te wachten.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De andere Fables waren toch allemaal in principe hetzelfde?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Er was toch ook een Kinect Fable?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en een Arcade versie, Kinect en nu dus een uitstapje naar online-only ik ben benieuwd wat het hierna wordt.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die Kinect game was ook nog steeds een SP only Open word RPG toch?
    En dat is nu dus helemaal weg voor het eerst. Vind het wel gedurfd.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja maar dat was Kinect en zat echt niemand op te wachten en met niemand bedoel ik ook echt niemand. En die Fable was niet te vergelijken met de Fables daarvoor vandaar dat dat ook dus weer een 'uitstapje' was net als die super slechte arcade game.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Precies. Ik ken die arcade game niet maar dat zou betekenen dat er alweer 3 Fable's zijn die iets anders hebben gedaan. Ik denk liever gewoon weer een oldskool Fable te willen zoals de eerste.
     

Deel Deze Pagina