1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

|Fable| the arena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Duyster be, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nie..............:mad: sorry.

    zo veel eigenlijk. :'-(
     
  2. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik gewoon beserk heb amper 1 potion nodig gehad in al die ronds ik gebruik gewoon beserk en word een soort super saiyen 3 lol klappen voel ik bijna niet en egt 2 klappen ze zijn dood
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    wat! ik heb alles gebruikt, potions al me eten.
     
  4. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kopm niet voorbij de rock trolls, ze gooien te snel achter elkaar... iemand hier tips?
     
  5. Zander84

    Zander84 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had haar laten leven en als je later Thunder tegenkomt, om te trouwen met de burgemeester, zegt Thunder dat hij iedereen dood maakt, ook al is het een vriend van Whisper, dit zal waarschijnlijk anders zijn als je whisper hebt doodgemaakt O-), maar ja dat trouwen boeit ook weinig, je krijgt alleen wat geld (15000 ofzo). Hoe kan je haar neuqen trouwens :D
     
  6. Chavorox

    Chavorox SoulReaper

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Focus je eerst op één, je zal heel wat health potions moeten gebruiken, maar als je wapen sterk is en je gebruikt 'B' dan heb je die snel dood...de tweede zal geen probleem opleveren aangezien ik uit eigen ervaring weet dat die zich focusd op Whisper :9

    Ik heb Whisper ook laten leven, vond het anders zo zielig, khad in de andere rondes haar al zo vaak geholpen (lekker fair, in één hoek staan 5 balverines, in andere hoek 2, gaat zij naar die 2 toe, heb ik die 5...ben ik eerder met die 5 klaar als zij met die 2... 8) )
     
  7. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0

    veel, heel rollen. hij gooit 4 keer stenen. 4 x rollend ontwijken, gelijk je pijl en boor laden en afvuren zodra die weer gaat gooien, en zo weer overnieuw, ken ffies duren maar is wel handig en veilig.

    als je melee bent ga je gewoon tegen hem raggen, en zodra die springt rol je naar achter, en zo verder

    dit mot genoeg hulp geven
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    als het spel is uitgespeeld kan je dan ook nog in de arena battelen?
     
  9. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijkste is zo snel mogelijk naar 1 kant rennen zodat je achter die rocktroll staat, daarna kun je berserk en als het nodig is tijd stoppen heb je geen last van die andere troll en de eerste is binnen 10-20 slagen dood, hangt vanaf hoeveel damage je die troll kan geven.
     
  10. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje :
    IK heb haar dus dood gemaakt. Maar ik wil het dus op good uitspelen, maakt het heel erg veel uit dat ik haar gekilld heb en dus good ben. Of kreeg je niet zo heel veel evil points, en word je er dus bijna niet evil-er op ?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee helaas.
    Er is een zeer zeldzaam armor te koop in de Arena. Als je daar bent, koop die daar dan. Erg moeilijk verkrijgbaar in de "normale wereld"
     
  12. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat armor is echt niet zeldzaam hoor.. Het is gewoon Full bright Plate, en er is een verkoper in Darkwood lake die hem ook heeft. Echt niet moeilijk verkrijgbaar dus..
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En volgens mij nog goedkoper ook....
     
  14. Jorisc

    Jorisc Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    met mn 2e poppeke kon ik niets kopen :confused: echt irritant. Maarja toch was t niet al te moeilijk... Misschien kon ik niets kopen omdat die verkoper bang voor me was :) hij rende nl steeds weg.
     
  15. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    met mijn eerste char zat er geen eens een trader in de arena, wel die tafel met zooi maar geen ventje waar ik mee kon praten. maar ik heb met mijn 2de char wel een heel armor daar gekocht. (snap nog steeds niet waar die trader heen was met me eerste char, misschien effe pissen ofzo)

    die ene trader in darkwood lake moet je dan ook maar net tegen komen. ik kom meestal wel traders tegen maar vaak de verkeerde.
    Ik heb er wel eens 1 gezien met dat bright Plate, maar hij verkocht alleen die handschoenen en uh hoe heet dat nouja zou maar zeggen trui |:- :confused:
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon meteen naar één trol rennen. Dan moet je tussen de arena wand en de trol in gaan staan. Zo kan die andere trol je niet raken en heb je daar dus eventjes geen last meer van.
    Dan schakel je je berserk in of als je dat niet hebt gewoon niet:p, flink op 'm in hakken. Op een gegeven moment slaat ie met z'n vuist op de grond. Op dat moment moet je een spreuk aanzetten (ik doe altijd enflame... lightning werkt niet omdat je daar niets voor op hoeft te laden). Dan wordt je alleen naar de zijkant geschoven maar wordt je niet geraakt of omver gestoten. Zo ff doorgaan totdat je 'm neerhebt en dan op naar de volgende trol.
     
  17. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gehoord dat je de doll van thunder in de arena kop kopen dat ben ik dus vergeten is er nu nog een andere manier om aan die doll te komen
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, volges mij in de shop in Bowerstone North
     
  19. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    De toegang tot de arena moet je verdienen, je kan wel al eerder naar de arena toegaan maar dan heb je nog geen vrijbrief ervoor.
    die krijg je later in het spel bij een guest _0/
     
  20. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    khad gehoord dat da plate armour in de arena veel goedkoper was maar toen ik daar was was de helemaal nie goedkoop
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina