1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Face with Fear (FwF) zoekt leden (BO2)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N1ght f4lls, 15 nov 2012.

  1. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste game vrienden,

    Ben jij een speler die in teamverband wil werken, die graag gaat voor de winst boven de kills en lijkt het je leuk om eens wat in clan verband te gaan doen?
    Dan ben jij degene die wij zoeken.

    Wie zijn wij?
    Wij zijn Face with Fear een clan die wins boven kills zet. Daarom hebben wij ook geen k/d ratio vereiste. wij zijn nu een clan van 3. Ikzelf (n1ghtf4lls akka nick) Zicodon, en ownjelleown. we zouden graag met jullie een clan gaan beginnen. met jullie heb ik het dan over de gemotiveerde en gezellige gamers.

    Hoe join je?
    Stuur eerst een message via dit forum of via Xboxlive naar mij. (n1ghtf4lls) dan gaan we zo snel mogelijk een datum prikken om eens samen lekker te spelen en zullen ik en mijn andere clan leaders kijken of je hebt wat wij zoeken. namelijk een goed gevoel voor "objective play"

    Voor meer informatie of tips kan je altijd een message sturen of een bericht hier onder plaatsen.

    Met vriendelijke groeten
    N1ghtf4lls
    Leader Face with Fear
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Blijft deze clan bestaan? Want dit is volgensmij het 5de topic van jou met elke keer een andere naam. Wil het wel een kans geven als je niet gelijk stopt als iets niet naar jou zin gaat?

    GT: Roidz NL

    Heb eventueel nog 1 of 2 maten die willen joinen.
     
  3. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Dagger! Ik heb je gemist. Ja ik ben een jaar ouder geworden mijn maten zijn een jaar ouder geworden en we vonden het weer eens tijd om het te gaan proberen. Gelukkig ben je er nog met altijd fijne opbouwende kritiek! Zou leuk zijn als jij nog mensen weet. Begin is altijd lastig om door te zetten.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha ik ben gewoon aardig hoor... valt alleen op :)

    Add me maar op xbox live dan praten we wel even. ben er vanavond vanaf half 8 ongeveer.
     
  5. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je bent ook een aardige jongen. Ik was eerder gewoon niet goed in het ontvangen van kritiek. Gelukkig ben ik ouder geworden en wil ik dit wel tot een succes maken!

    Ik voeg je toe maar ik denk dat we elkaar morgen pas spreken. Ik moet vanavond namelijk trainen!

    we spreken elkaar!
     

Deel Deze Pagina