1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Facebook koopt Oculus Rift voor 2 miljard dollar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 26 mrt 2014.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Twitter videos worden niet gesupport door Tapatalk....

    Moet ik weer via de browser kijken?

    :)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Extremely excited to announce that the Oculus Rift will be shipping Q1 2016! We can't wait to get it in your hands.

    1:50 PM - 6 May 2015
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waaahahahaauw, dit is toch bizar jonge :9 no way dat ik enge spellen ga spellen met de rift. No fucking way. Ik kijk er wel heel erg naar uit though. Potverdomme wat lijkt het mij toch vet om zo in een game gezogen te worden.

     
    Kapitein_Merijn en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vet filmpje. Alleen het kijken trok ik al niet. Laat staan het zelf spelen :+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat had ik dus ook :+ er was er ook eentje van Alien Isolation en ik vond het volgens mij enger dan de mensen die het speelden :+ Maargoed, ik ben dan ook echt totaal geen horror game speler. Ik kan films prima kijken, maar als ik zelf ergens naartoe moet lopen trek ik het niet meer. Zie je verdomme een jankend klein kind en alsnog moet je erheen gaan.. Nee! Fear heb ik ook weggedaan na 3-4 chapters :oops:
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat vinden jullie van de systeemeisen van de CV? Viel natuurlijk te verwachten dat ze aardig pittig zouden zijn maar vind de minimale eisen toch vrij steep voor veel mensen.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat zijn de eisen?

    Niet te doen zo eng. Ik vraag mij ook serieus af of hier niet iets van gezondheidsnadelen aan kleven. Als een spel je zo opzuigt en vervolgens zo eng is reageert je lijf wel erg heftig: verhoogde hartslag, koud zweet, helemaal door het plafond bij schrikmomenten etc.

    Wat mij ook opviel is dat de mensen meerdere keren meldden dat ze dachten dat het spel voor motion sickness zou zorgen.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Op Gamescom had ik de kans, maar ik ga er gewoon niet aan beginnen. Als je een zwak hart hebt (ook als je het niet weet) lijkt me dit sowieso niet gezond. Game over for good! :+
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja het is wachten totdat iemand een VR bril op z'n oma's pan schroeft en ze het niet overleeft natuurlijk :+

    Heb de dev kit ook laatst even opgehad en had niet echt last van de motion sickness maar merkte wel een soort van ongemak, denk dat het i de uiteindelijke versie wel goed komt maar het blijft voor iedereen anders.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Dit level ervan is nog erger. Aan het einde dacht ik dat er eentje dood zou gaan aan een hartaanval. 8)
     

Deel Deze Pagina