1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij is dat ook alleen op de PS4. X1 en PC gebruikers hebben nergens last van dus ik zie het probleem niet zo :+. 'T gaat ook wel weer een beetje ver om dan direct de hele game 'één grote mess' te noemen.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb op de PS4 gespeeld. Enige waar ik 'last' van had is, waar alle TES/F games last van hebben, een steeds langzaam wordende inventory door alle meuk die ik oppak en mee zeul. Kan ook niks laten liggen. In F4 heb ik alles in 1 workbech gedumpt. Duurt letterlijk iets van 15s voordat hij opent :)
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik lees overal dat je op het begin een power armor krijgt. Kan iemand mij vertellen, wanneer. Ben level 20 en nog geen power armor tegen gekomen. Nog niet in diamondcity geweest overigens
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2016
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ja in Concord als je The Minutemen besluit te helpen. Nadat je met hun hebt gepraat moet je weer naar buiten en op het dak staat een T45 power armor. En anders staan ze volop verspreid door heel de wereld.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    missie wel gedaan maar power armor compleet gemist. Ben er nu opeens 3 achter elkaar tegen gekomen.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Volop verspreid door de hele wereld :eek:? Ik heb nog steeds die eerste (die op de map staat). Ben nu level 35 ofzo maar heb hem nog nooit gebruikt eigenlijk...
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lol, ik heb er wel 30 staan in Sanctuary, in verschillende staat van compleetheid :)
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb er denk ik een stuk of 7 (ben nu lvl45).. 3 compleet en de rest gestript, en fuses eruit gehaald. die gasten gingen er steeds vandoor in mijn powerarmor tijdens een aanval.

    best knap volgens mij, die missie boven op het dak bedoel je? die missie gaat sowieso een stuk makkelijk met powerarmor (kwam ik ook pas achter nadat ik de missie gedaan had)
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lol ik heb het spel uitgespeeld zonder Power armor. Had er ook maar 2. En die gebruikte ik alleen heel soms als het echt te moeilijk werd... ben nu bij level 65
     
    heuft vindt dit leuk.
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had er heel veel, maar ook nooit gebruikt. Vond ik niet passen bij de gameplay. Ik speelde stealth + sniper en dan moet ik niet in zo'n dik pak gaan rondlopen :)
     
    heuft vindt dit leuk.
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik gebruik het power armor ook alleen het me echt niet lukt.
    ik zit niet voor niets mijn character aan te passen zoals ik wil.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe lang ben je ongeveer bezig met de far Harbor DLC? Twijfel of ik deze zal starten nog voordat ik aan NMS begin ...
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "After months of discussion with Sony, we regret to say that while we have long been ready to offer mod support on PlayStation 4, Sony has informed us they will not approve user mods the way they should work: where users can do anything they want for either Fallout 4 or Skyrim Special Edition.

    Like you, we are disappointed by Sony’s decision given the considerable time and effort we have put into this project, and the amount of time our fans have waited for mod support to arrive. We consider this an important initiative and we hope to find other ways user mods can be available for our PlayStation audience. However, until Sony will allow us to offer proper mod support for PS4, that content for Fallout 4 and Skyrim on PlayStation 4 will not be available.

    We will provide an update if and when this situation changes."
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fucking hel.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Haha ik wist het. Het duurde al zolang dat ik al zoiets had van nou dit gaat niks meer worden. Echt hoor dit heb ik ook al vaker gezegd, maar Bethesda en Sony gaan gewoon niet samen. Ook al ligt het nu bij Sony toch blijf ik het vaag vinden tussen die twee.

    Ben dan toch blij dat ik een Xbox One heb gehaald zodat ik daar console mods kan gebruiken. PC mods blijven 10x beter, maar ik vind toch een console fijner om op te spelen.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop dat F4 ook een patch krijgt voor fps en detail op 1080p op de PS4Pro ...
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb New Vegas nooit uitgespeeld. De Fallout 4 Xbox One bundel en nog niet eens aan 4 begonnen.
    Nu al te grote backlog. :oops:
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Deze game maandag pas gekocht aangezien ie in de aanbieding was bij bol en sindsdien alweer dik 12 uur erin zitten.
    Het begin was even wennen, vooral de combat aangezien je met een pipe pistol nog geen deuk in een pakje boter schiet en ik dus enorm veel doodging, maar sinds ik die Righteous Authority gun heb is het een stuk makkelijker geworden!

    Echt ZOVEEL te doen ook joh, ik verbaas me echt over het aantal locaties en quests, pffff....

    Wat de main story betreft
    heb ik net Kellog vermoord en moet ik met Piper praten om op zoek te gaan naar de locatie van The Institute.

    Prachtig spel en ben blij dat ik er nu pas aan ben begonnen aangezien de PS4 performance nogal ondermaats was in het begin. (van wat ik heb gelezen)

    Oh ja, ik krijg Atom Bomb Baby niet meer uit mijn hoofd. :+
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net de DLC Automatron afgerond! Leuke kleine DLC. FF als tussendoortje. De twee grote bewaar ik voor als de PS4 Pro er is. Heb geode hoop op een Pro patch :)

    Een vraagje though:

    Ik speel als stealth en snipen en ik heb iets, perk, kleding, ability, weet niet wat, dat er voor zorgt dat ik kort onzichtbaar wordt (als met een stealth boy). Als ik in stealth mode ga dan ben ik kort doorzichter en dan cancelled iets het weer. Weet iemand wat dat is en waardoor het weer gecancelled wordt ?>
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nu nog iets van Bethesda verwachten? Die gaan echt niks meer doen om de game te verbeteren. Ik wacht persoonlijk op de GOTY/Complete Edition zodat ik ook meteen alle dlc kan spelen.
     

Deel Deze Pagina