1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 ~ Playstation 3 ~ PC
    Uitgever
    Bethesda Softworks
    Developer
    Obsidian Entertainment
    Genre
    Roleplaying ~ First Person Shooter ~ Freeroam ~ Adventure
    Release datum
    Herfst 2010

    [gb]Informatie:[/gb]


    ^top

    [gb]Video's:[/gb]



    ^top

    [gb]Scans:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Uitleg 'Caravan'[/gb]

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice! :thumbs: Duurde nog best lang voor er een Fallout: New Vegas topic is, goed bezig Sev!

    En goed, vind de trailer niet zo boeiend eigenlijk. Of, die van Fallout 3 was beter. Vraag me alleen af of die robot en wat hij doet nog een bepaalde symboliek heeft; met zijn armpjes waarmee hij helemaal niet kan graven, blijft hij toch bezig (emmertje water naar de zee dragen, zeg maar).
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me kapot gezocht, dacht toch echt dat er al een was, maar kon 'em niet vinden :9

    Wat me opviel is dat het grafisch zo out-dated lijkt. Verder, wat me vooral op viel, was dat Vegas gewoon elektriciteit heeft?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar kan best zijn dat Vegas nauwelijks of niet geraakt is in de oorlog. Kán zijn dat er bijvoorbeeld alleen fallout Vegas bereikt heeft, maar dat de stad en omgeving (+ elektriciteitscentrales) niet direct geraakt is door een bom.
    Hoe het anders kan, dunno. Misschien wel een deel van het plot. Of misschien zit Nikola Tesla er achter! :eek:
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Even gaan zoeken, van de Fallout Wiki:
    "New Vegas is the post-War version of what used to be Las Vegas, Nevada. Tycho was told about it by his father, who was also a Desert Ranger in Nevada. According to his memory, a fat mobster, similar to Gizmo from Junktown, used to live in Vegas. It appears to have either survived the Great War or was rebuilt after it. "
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    PC Gamer UK (van de Bethesda Forums:
    Vertaald en in de OP gezet!
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, typisch Obsidian (kijk naar KotOR 2). Ben zéér benieuwd! :D Fallout 3 is één van mijn favoriete Xbox 360 spellen.
     
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't allemaal even vertaald en in de OP gezet. :+. Heb alleen geen idee wat een 'Vigour Machine' in godsnaam zou moeten betekenen
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ziet er goed uit. Vooral de 3 facties en de reputatie systeem lijkt me leuk.
     
  10. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten..............!! :)
    Dacht al ergens gelezen te hebben dat de stad gewoon elektriciteit heeft omdat het niet of nauwelijks getroffen is...
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    VET! Dit zal sowieso denk ik betekenen dat de gebieden meer levendig zijn, wat opzich erg cool is natuurlijk. PC Gamer UK dus he, damn ik moet die screens zien, MOET MOET!!!!!! Ook het begin klinkt heel erg nice, is het ook bekend of dit zich na F3 afspeelt of juist tegelijkertijd?

    Scans zullen wellicht niet lang op zich laten wachten dan.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm klaar om te posten, maar mag dat gewoon? :+

    Edit: Net van Cookie gehoord van wel, here we go:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice, het lijkt inderdaad behoorlijk op Fallout 3. En ik vraag me dan gelijk af, ze zouden dit opzich toch best DLC kunnen maken dan? :)
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, dat zou gigantische DLC worden hé :9

    Anyway, dit zou weleens de eerste game kunnen worden voor mij waarvoor ik van plan ben de Collectors Edition te halen, mocht hij hier verkocht worden!
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. fallout 3 is zeker 1 van mijn favoriete games ooit..
    Maar ik vindt dit er wel erg veel op lijken, helaas zie ik dezelfde lelijke textures weer.. en ik had goede hoop dat we mischien wat voertuigen zouden krijgen (kan nog, maar ik vrees van niet).

    voor de rest wel goed te pruimen alle feitjes, ik hoop alleen wel dat het wel echt wat verbeteringen gaat zien.
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat er wel een vervoersmiddel in zou komen. Of dit nu geruchten waren of ergens op een FNV/Obsidian/Bethesda blog - geen idee
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar zo lelijk waren de textures in Fallout 3 toch niet? Ik vind de game nog heel goed te pruimen moet ik zeggen, en ik denk als ze een nieuwe engine wilden gebruiken, dat we niet naar een release in 2010 konden uitkijken. Heb er wel vertrouwen in. Maar op verbeteringen hoop ik ook...vooral de animaties dan. Want ik heb me eigenlijk aan weinig dingen ge-ergerd in Fallout 3 moet ik zeggen.
     
  18. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me ook totaal niet aan de graphics/animaties in Fallout 3. Eigenlijk helemaal nergens aan. De sfeer is zó perfect, wanneer ik de game opstart zuigt het me er helemaal in :+:thumbs:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, eergisteren was het een lange tijd geleden dat ik weer Fallout 3 speelde, maar zodra je het opstart...je zit er gewoon gelijk in. En nu heb ik nog al die DLC te doen,behalve Mothership Zeta, en dat is echt geweldig. Allemaal nieuwe dingen nog gewoon.

    Als ik één game echt vaak heb doorgespeeld tot de late uurtjes..of zeg maar vroege uurtjes, is het Fallout 3 wel, ik wilde en kon gewoon niet stoppen :)
     
  20. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kijk ik ook naar uit .. maar ik ben blij dat het nog even duurt. Eerst Dragon Age, Mass Effect2 en Bioshock2 spelen. 2010 wordt een top jaar !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina