1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fanboys ga huilen: smashmyxbox.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 13 okt 2005.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat kan die mensen het schelen? als ik daar zou staan zou het me niks schelen ik ben daar toch om een 360 te kopen en zolang ik daarmee naar huis kan gaan is het goed.
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat me er niet om of mensen het erg vinden of niet, maar het is gewoon een stompzinnige verspilling van geld & moeite.

    ok, misschien is het grappig dat een paar kleuters gaan janken, maar om daar nou 400 euro voor te betalen gaat een beetje ver nietwaar?
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    die mensen zijn gwoon slim hebben gewoon gratis xbox zo relaxed:p ok ik ga ook ff rekening openenen deze is wel voor goede doel voor mij :p:D
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dit is toch gewoon geniaal :p mense daar in de rij te staan voor een zeer gewilde xbox 360 en dan gaan dat stelletje idioten er 1 in elkaar lopen stampen 8) ik ben het helemaal met Darkwing eens deze actie is geweldig en ik kan niet w88 tot ik hier een filmpje van kan zien :D
     
  5. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    /\
    Uit gesloten thread
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we met zn allen geld storten op een rekening!
    Eerste kerstdag dekken we een tafeltje in een hongerend land en beginnen een foodfight tegen de mensen die niets te eten hebben|:- |:-

    Hetzelfde idee maar dan even wat duidelijker en sterker gemaakt.... Het is gewoon dom en erg westers om met zo'n idee mensen ook echt aan het lachen te krijgen....

    Ik snap er de humor nog niet van in ieder geval....|:-
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze halen hem in canada en daar kost ie honder dollar meer .
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb die zocht ik .. damm .. normaal ben ik goed in zoeken :eek: ...
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    :+...

    Wel grappig, maarja.. aan de ene kant zonde aan de andere kant super tof dat dit gebeurt:)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu allemaal geld doneren om een Xbox 360 bij hun door de ruit te ''doneren''.:{ Dit is echt triest. Ze hebben zelfs nog 130 teveel gehad ook:eek: Er zijn genoeg arme mensen die dat geld kunnen gebruiken. Doe het dan van je eigen geld... Laten ze andere mensen geld geven om een Xbox kapot te gooien:{

    /Edit: Ze hebben niet eens een filmpje gemaakt. Zo hebben we er niet eens iets aan.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het blijkt canadese dollars te zijn (dan klopt het bedrag)... filmpjes worden morgen en 26 november gepost
     
  13. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan één van de weinige die hier de humor in ziet? :D
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest die actie. Die mensen hebben echt geen leven. Tjah als je zo aandacht wil trekken...
    Maar goed van binnen ziet hij er ook wel goed uit:D
     
  15. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig! Weg met die verheerlijking van de Xbox 360. Het is maar een spelconsole. Lijkt wel de beeldenstorm. 8)

    Ik zie dit niet als zonde. Xwon, je vindt het dom maar ik denk juist dat dit ons met de neus op de feiten drukt. We maken ons juist zo druk om het hebben van een Xbox 360 terwijl er mensen zijn die sterven van de honger. Juist daarom moet die 360 eens goed kapot worden geslagen om te doen beseffen dat het maar een console is en er belangrijkere zaken zijn.
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik een 360 koop mag ik er doen en laten wat ik er maar mee wil. Wil ik hem vol spuiten met bezine en dan in de fik steken... mag ik dat, want het is namelijk van MIJ. Zo zie ik het. En als mensen dan oppeens gaan zeuren van: 'en de mensen die niks hebben!' Je leeft in kapitalisme en goederen zijn van mij en ik mag doen wat ik wil met me cd-speler, horloge of in dit geval mijn 360 :+
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan jou geld dat is van mij. Dit is het geld van andere mensen die zelf ook btje raar zijn:)

    Maar boeiend als hij mijn xbox maar niet smashed:)
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu sla je de spijker op de kop _O_
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk niet eens dat die gasten er zoveel achter zoeken...

    Maar goed, ik ben ook niet zo'n moraal ridder als dat ik hierboven over kom...
    Ik vind het gewoon een beetje dom:confused:
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  20. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    haha geweldige actie. dit is echt wel humor. snap niet waarom die lui zielig moeten zijn? zie al wel een aantal echte die hards daar in de rij een hartaanval omdat hun geliefde 360 in elkaar gebeukt wordt}:]
     

Deel Deze Pagina