1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik zie alleen wilde varkens op de map staan en kom veen tapirs tegen. Ik ben nog geen gewone varken tegen gekomen. maar ik zoek nog wel even door. ze zullen vast wel verschijnen.
    hebben jullie het ook dat als je een stuk vlees gooit, na een tijdje dat beest jou aanvalt? ik heb al een paar keer gehad dat ie mij aanviel nadat hij 2 wachters gedood had. misschien niet ver genoeg gegooid?
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, varkens kom je geheid tegen. Zitten ook vaak bij dorpjes in de buurt.

    Ja, die wilde animals vallen jou ook gewoon aan als ze in de buurt komen. :D Gewoon van hogerop naar beneden gooien en dan wachten totdat die gekilled wordt en dan met de sniper of knife de rest afmaken.
     
  3. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het toch teleurstellend dat ze met de huidige next-gen nog steeds niet altijd een soepele framerate neer kunnen zetten.
    Ik snap dat het een gigantisch groot spel is, maar bij bepaalde stukken moet het toch echt veel soepeler kunnen.
    Vooral bij die space missie dat je met een tijger je enemy`s kan aanvallen, echt zo jammer ziet er zo mooi uit maar hapert aan alle kanten.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Echt?! Bij mij liep die super, kon honderd auto's opblazen en nog bleef die steady...


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Speel je niet op PC dan met een dikke videokaart? 100 auto's opblazen in korte tijd, er lijkt me een grens voor console begrippen, vandaar de vraag.
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het was ook een overstatement om duidelijk te maken dat het bij mij eigenlijk altijd smooth draaide.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. FC4 draaide erg soepel, zelfs als er veel gebeurde. Ook nit echt last van haperingen gehad. Of bugs. Erg goede release van Ubi!
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Op de ps4 draaide hij bij mij vrijwel vlekkeloos :)
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb af en toe wel dat het hapert met de muziek, maar tot nu toe geen problemen gehad.
    bij de deals of the week is de seizoenpas voor 20 euro i.p.v 29. ik heb het toch gehaald. al weet ik niet of ik het heb uitgespeeld voor ESO.
    als ik me voor online aanmeld dan wordt ik er wel na een tijd uit gegooid, verbinding verbroken. iemand er last van?
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Yeah! Morgen dan ook eindelijk aan de slag met deze game, heb er zin in! :D
     
  11. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Genieten. ;)
     
  12. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Vandaag wat meer in deze game gedoken. Heerlijk. Ook in co-op is het vrijspelen en jagen ook nog eens tof. Hier vermaak ik me voorlopig wel mee. :)
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Raar dat de complete edition niet op de Xbox One uitkomt.
     
  14. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Zou het dan aan mijn tv kunnen liggen? Heb een samsung hd 5 jaar oud, snap dat je beter beeld hebt met het nieuwste van het nieuwste maar dat moet in het geval van framerate toch niet veel uitmaken?
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    een vraagje, ik heb een opdracht gedaan voor die kleermaker. maar moet je die huiden ook inleveren? ik heb ze in mijn tas zitten, maar zie nergens op de kaart het logo. ik kan er dus niets mee, niet verkopen en niet gebruiken voor upgrades.
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    je hoeft ze niet in te leveren. Die huiden zijn vaak speciaal (geestbeer etc) en die gebruik je voor de laatste aanpassingen van je gear. Dus de 4e upgrade. Gewon in je tas laten.

    edit: misschien begrijp ik je verkeerd. Je moet na het vangen wel eerst ergens langs. Weetje zeker dat je de goede huid hebt? Ik had het namelijk een keer met vissen die je moest vangen, vaak zijn het echter bijzondere beesten en niet de random vis, maar een speciale vis die er ergens tussen zwemt. Ik dacht eigenlijk dat je tijdens het spelen in je scherm ziet staan hoeveel je er nog moet slachten. Zodra je ze allemaal hebt, verschijnt er een icoontje in je scherm, even langs gaan et voila, huiden mag je houden.

    Ik speelde al tijden met vaag beeld en happerngen met Fifa en heb in mijn instellingen van mijn tv zitten kijken en bleek dat de "ondersteuning van snelle weergave" niet aan stond. Mijn probleem is opgelost.
     
  17. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8

    Ik heb net de instellingen op spelmodus gezet,het word er niet echt veel beter van(snelle weergave zie ik nergens staan).
    Kijk het loopt op best veel stukken wel soepel hoor, maar op veel gebieden echt allerminst vind dat toch wel jammer en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat ondervind(xbox one)
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Kan je ook free roamen met coop? of alleen de singleplayer missies?
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Je kan juist geen singleplayer missies co-op spelen. Alleen de sidequest kan je samen spelen waarbij de host alles vrijspeelt en unlocked en degene die meespeelt krijgt alleen xp.
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    en uiteraard free-roamen. Het veroveren van forten is wel leuk..
     

Deel Deze Pagina