1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb hem al aangemaakt @Jorrie
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb dit ook. Heb hem een tijd geleden gehaald in een sale. Even gespeeld en snel was ik het een beetje zat. Speelde niet echt voor me plezier. Vandaag weer begonnen maar kom er gewoon niet echt in. De wereld is ook heel groot, hele map staat ook vol met objectives en wordt constant weer afgeleid door andere missions etc wanneer ik gewoon de story wil spelen.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yup, pretty much waarom ik ook afgehaakt was. Merk het nu ook wel met Fallout 4 en dan heb ik ook nog The Witcher liggen.. Denk dat ik al die open world games in de toekomst maar even oversla bij launch en meer voor games alá Last of Us en Tomb Raider ga.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zo... Ook maar eens begonnen met Far Cry 4 :) Graphics zien er nog steeds goed uit.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Deze game destijds voor PS4 gekocht, en door de lage fps vond ik totaal niet prettig spelen, dus had ik hem weer verkocht. Nu heb ik hem voor pc in een steam sale gekocht en vind hem nu echt super fijn spelen. Heb genoten van Far Cry 3, en deze voelt echt weer vertrouwd. Geen GhostRecon Wildlands voor mij, ik ga me wel een tijdje met deze vermaken :cool:
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vermaak me echt zo hard met deze game niet normaal. Super vet met die dieren en wat er allemaal te doen is in die wereld. Ik zie het als een flink uitgebreide variant op de al erg vette Farcry 3. Gisteren 5 uur blijven doorspelen, doe ik normaal nooit bij een game..
    Zaterdag bij een vriend nog eens ghost recon gedaan maar dat voelt weer best kaal vergeleken met dit. Ook maar de seasonpass erbij gekocht voor die 5eu.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Door de overload aan games en het steeds kritischer worden lijkt het, worden een hoop game afgeserveerd. Altijd meer negatieve geluiden vernomen over deze game dan positieve. Ik vond hem zeer tof

    Laatste game waarbij ik 100% completion had zonder tegenzin, hetgeen ik nu ook heb met Horizon
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina