1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    10-1 dat ze hem vast houden. ;)
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    10-1 dat ik hem zojuist heb binnengekregen... :D
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou waar is die screenshot dan:+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ugh, moet ik weer met photobucket aan de slag...

    Momentje...[​IMG]
     
    Martijnn, Zifnap en Servantes vinden dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Photobucket? Waarom niet Imgur, lijkt me wat prettiger.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Geen idee, ik gebruik eigenlijk altijd Photobucket voor dit soort zaken. Ik neem aan dat het redelijk hetzelfde werkt. Uploadje, linkje naar uploadje. Was alleen even vervelend omdat ik gisteren mijn PC heb geformateerd en ook op mijn mobiel moest ik opnieuw inloggen, dus was even bang dat ik paswoord niet meer wist. Maar ging gelukkig goed.

    Zal de game vanmiddag even aanslingeren, waarschijnlijk na de lunch. Ben namelijk ook nog bezig met mijn PC opnieuw te installeren, qua software enzo.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nou ben benieuwd wat je van de game vindt.
     
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Wtf !! Jaloers!!!! Wil ook al
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dayum!! En wij maar wachten :D

    Kun je laten weten of de map groot is?
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Hehehe, ik heb hem al uitgespeeld!

    (Beetje zelfde grapje als in deel 4)
    (Helaas geen achievement voor ontvangen, maar kan zijn dat die nog geactiveerd zijn)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2018
    Servantes en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ach dat trucje. Dus je ontmoet de main boss ook weer in de eerste paar minuten van het spel?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn belangrijkste vraag aan je dan is: Hoeveel verplichte je mag niet gezien worden missies die je niet kunt vermijden? Ik haat sluipen namelijk.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dat kan ik zo vroeg in de game nog niet beantwoorden, maar ik neem aan dat je rekening moet houden met minstens een paar van die missies, al is het alleen maar om je die manier van spelen uit te leggen (soort tutorial dus). Ik zit nog helemaal aan het begin van de game, net mijn character gekozen (erg weinig opties qua customisation btw. Teleurstellend), en ik denk dat de daadwerkelijke game (zelf de open wereld in) dus nu gaat beginnen. Tot nog toe is het gewoon een soort 'intro' geweest. Wel sfeervol en goed gedaan, met een prima gevoel voor dreiging in dat gebied en van die idioten.
    Yep, maar op die manier zit je er ook meteen goed in en heb je een persoonlijke 'band' met de main boss. Maakt ook een goede indruk, die main boss (als het daadwerkelijk de main boss is...)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is het spelgebied groot? Tov Far Cry 4?
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Kan ik op dit moment echt nog niets over zeggen, want bij deel 3 en 4 ging er nog een groot 2de gedeelte open op de map. Ook geen idee hoe groot deze map nu precies is, in verhouding met FC3-4.

    Heb volgens mij wel gelezen dat het redelijk groot zal zijn, mede ook omdat er nu ook snellere vliegtuigjes enzo inzitten, dus dan is het wel zo fijn wanneer je niet binnen 3 minutn al buiten de map vliegt, denk ik.

    Maar nogmaals, kan daar niets over zeggen.

    Achievements zijn ook nog niet live volgens mij. Staat wel dat ik 1 achievement heb unlocked, maar wanneer ik die wil bekijken dan geeft mijn PS4 een error.

    Ook zijn sommige stemmen in de game een beetje vreemd af en toe. Alsof ze verkeerd zijn opgenomen. Heel 'tinnerig'. En ik speel met een vrouwelijk karakter, maar volgens mij is er bij sommige situaties, zoals het vallen van een zipline of berg ofzo, een mannelijke reactie te horen.

    Verder redelijk positieve eerste indruk. Is gewoon weer Far Cry, dus als je daar op uitgekeken was, dan zal dit je niet op nieuwe gedachten brengen, en er zitten nog wat kleine bugs in hier en daar (textures die flikkeren/laden, vehicles die opeens verdwijnen, etc etc), en er zijn nog wat onduidelijkheden (bij veel vijandelijke kampen/lokaties zie je tonnen met een giftig groen gas staan, maar weet niet goed wat ik daarmee moet doen. Ik heb er een paar opgeblazen met explosieven, maar je krijgt er geen beloning ofzo voor, dus dan is het al snel zonde van je explosives.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zou je een marker kunnen plaatsen op het verste punt van de map. Dan zie je als het goed is hoeveel meter/km het is. Dan heb je wel een goed idee erover.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    @Yi-Long
    Misschien dat je nog iets van een day 1 patch krijg of heb je al een patch gehad?
    En leeft de wereld een beetje heb liever een mooie wereld dan grote map.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dan moet ik eerst zelf naar een uiteinde van de map, en de game dropped je eigenlijk precies in het midden van de map, met aan 3 kanten van je vijandelijk gebied. Ben nu richting noorden getrokken, en dat was al een aardig stukje rijden, en je komt verdomd veel vijandelijke troepen tegen onderweg.

    Maar goed, die overmacht had je in de andere Far Cry games ook in het begin. Heb nu een mannetje dat steeds bij me hangt btw, hired help, kaal nutteloos oud ventje, maar ja, zolang hij de beren en wolverines naar zich toe lokt, ipv dat ze mij aanvallen, wil ik hem er best even bij houden.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wereld is best mooi, qua zonlicht en natuur. Kan natuurlijk zijn dat het na een poosje weer gaat vervelen. Nog te vroeg om daar een echt oordeel over te geven. Is gewoon een bosrijke omgeving met bergen. Ook al redelijk wat wildlife tegengekomen.

    Gebrek aan een mini-map op je scherm is trouwens flink kut, wanneer je een adelaar hebt neergeschoten, maar hem dus niet terug kunt vinden nadat hij neergestort is. Echt heel slecht dat dat ontbreekt.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vanaf het midden van de map een punt op het verste noord, daarna verste zuid. Tel die bij elkaar op en voillaz :D
     

Deel Deze Pagina