1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat ik me afvraag is of de originele game inmiddels al een reductie heeft gekregen in het aantal vijandelijke eenheden in de game?

    Schijt irritant en voor mij een reden geweest om de game te verkopen, shit gebeurde om de haverklap.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wat bedoel je precies? Ben net aan de game begonnen, dan zal ik er eens op letten.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Speel maar even een aantal uren door. Gaat vooral om de hoeveelheid vijanden op de weg en hoe snel ze reageren. Nog erger is de afstand van de vijanden tot het punt waar jij als speler bent. Ze reageerden zo snel in het verleden dat het niet meer leuk was. Eerste vuurgevecht wat ik had vlak na het begin van de game leverde mij een flink leger tegenstanders op, die werkelijk met alles op mij af kwamen en alles op me afvuurde. Het was ook een van de grootste punten van kritiek op de game. Ik wacht wel even af tot jij een aantal uren verder bent. ;)
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb de hele game uitgespeeld. Snap geen reet van wat je zegt.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kort dan: Enorme, te grote hoeveelheid vijanden op de weg die op letterlijk alles te snel reageren, van een te grote afstand.

    Je kan niet fatsoenlijk over de weg lopen of ze komen al op je af, met stijgende aantallen. Is je dat nooit opgevallen of heb je alles via de bossen gedaan?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb toch een redelijk stuk gespeeld en het valt reuze mee?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ehm, misschien moet je een beetje gebruik maken van de stealth-technieken die je tot je beschikking hebt, ipv midden op de weg te lopen door vijandig gebied....?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik bedoel voornamelijk het verkeer, wat opvallend meer is dan in andere FC games. Ik heb in FC 3 en 4 100% zeker een stuk minder vijandig verkeer gezien en ze waren ook minder trigger happy. Ik kan de game nog wel een kans geven, maar voor een 2e investering vind ik hem nog redelijk prijzig.

    Mijn hekelpunt nog duidelijker is dat je niet eens echt normaal over de weg kon of je werd aangevallen. Ergste is dat vijanden een heel stuk verderop ook meteen met grof geschut aankwamen zetten, vanaf het begin van de game al als je word losgelaten op de wereld.

    Vooral wat betreft de manier waarop ze op je af kwamen, direct extreem grof geschut en de hoeveelheid vijanden in de game wil ik graag weten of hier nog een patch tegen geweest is en of er notes van zijn.

    Ik kon niets vinden in 1.5 en 1.6 en had begrepen dat er ook al ergens een 1.7 is en een 1.8 in de planning staat. Het draait mij vooral om mijn vragen, is dat veranderd, dan ga ik de game wel weer een kans geven.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Game verder spelen en kampen clearen. 0 vijanden op de weg nadien.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit is misschien wel de beste optie inderdaad. Het enige wat me nog zou kunnen stressen zijn de tijd en ren missies, iets waar ik absoluut niet goed tegen kan. Aan de andere kant heb ik in deze game serie al de nodige gehad, zelfde geld voor verplicht sluipen, dus ik weet redelijk waar ik aan toe ben.

    De wereld is wel ontzettend mooi, helemaal in 4K, maar ik heb ook tijdens mijn vorige sessies spelen ook wel eens het gevoel gehad dat er een beetje een gebrek aan content was in de standaard game. We zullen wel zien, misschien dat ik hem wel digitaal haal als er ergens een code is te vinden voor maximaal 25 euro, met goede afhandeling. :)
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Snap op zich wel wat @Tiberius bedoeld. Zeker als je net met de game begint en je dus nog camps gecleared hebt zijn er wel vrij veel "random" tegenstanders overal. Haalde mij zeker in het begin toen ik lekker een beetje aan het exploren was wel een beetje uit de game
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb nu enkele uren in de game zitten en snap het punt van @Tiberius. Na het eerste eilandje ben ik nu naar het oosten getrokken en je kunt niet langs een weg lopen of er rijden vijf auto's voorbij met gasten die je van een grote afstand spotten (zelfs toen ik hurkend in het gras zat) en meteen de jacht op je openen. Door wat meer door de bossen te trekken voorkom je dit wel enigszins, maar het is wat overdreven. Neemt overigens niet weg dat ik het een leuke game vind waar ik zeker nog een tijdje zoet mee ga zijn. Komt ook omdat ik teveel ben afgeleid van het hoofdverhaal, ben alleen maar met sidequests bezig.

    Om dus antwoord te geven op @Tiberius zijn eerdere vraag; nee, dit soort dingen zijn niet gepatcht.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou duidelijk die laatste zin. Die game hoef ik dus niet weer te halen.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zo slecht dit, hoe komen ze erbij..
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Cheap cash in als je het mij vraagt.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Team up with a friend and fight your way through ravenous zombie hordes in 7 thrilling cinematic scenarios.


     
  19. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik ben me echt naar het einde toe aan het worstelen. Halverwege de laatste regio nu, die van John in het Noorden. In ieder geval is die regio iets leuker dan van die chick in het Oosten, maar het is allemaal zo veel van hetzelfde. Toch speel ik stug door, wil wel het einde meemaken al zijn de meningen daar ook over verdeeld lees ik her en der.

    Vindt die zogenaamde interventies, waar je niks tegen kunt doen, ook best nep. Haalt je helemaal uit de game. Die in John's gebied zijn best ruk, al 3 maal hetzelfde parcours af moeten leggen met telkens weer net iets meer tegenstanders.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik heb de game enige tijd geleden uitgespeeld en kan me goed in je kritieken vinden. Nu ben ik wel iemand die het heerlijk vind om gebieden uit te kammen en naar alles op zoek te gaan, dus dat het veel van hetzelfde is vond ik niet zo'n probleem. Wel is het inderdaad vervelend dat ze geen variatie hebben aangebracht bij John (en ja, dat staat haaks op wat ik hiervoor zei, maar dit is één moment wat zich bij een 'baas' blijft herhalen en dat is gewoon lui ontwikkelwerk). Het einde vond ik overigens wel sterk, hoewel ik de kritieken ervan kan begrijpen. Ben benieuwd naar je mening!
     

Deel Deze Pagina