1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FC Olimpia

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rocaa, 9 okt 2010.

  1. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Ontstaan:
    Vanaf 9 oktober 2010 is er een nieuwe club geboren, genaamd FC Olimpia. Het doel van FC Olimpia is om uit te groeien tot een club waar plezier op nummer één staat. Winnen vergroot vaak het plezier maar de gezelligheid staat op nummer één bij FC Olimpia.

    Huidige leden FC Olimpia:
    Roca NL
    Positie LS
    Virtual Pro: 84 (Afwerken 96 en schotkracht 91)

    Recruiting:
    Op dit moment ben ik de enige member van FC Olimpia. Om een goed draaiende club te hebben zijn er minimaal 4 spelers nodig. Daarom dat FC Olimpia ook opzoek is naar spelers die graag clubs willen spelen met FIFA 11 maar nog geen geschikte club hebben gevonden. Er zijn wel bepaalde eisen die gesteld worden:
    • Actief zijn, je kan FC Olimpia wel joinen maar om vervolgens geen wedstrijd te spelen is niet de bedoeling.
    • Volwassen zijn, het maakt vrij weinig uit of je 15 of 19 bent. Als je je maar normaal gedragen kan.
    • Éénmaal toegelaten tot FC Olimpia moet je met respect met elkaar omgaan. Het heeft geen nut om iemand de huid vol te schelden omdat we net verloren hebben.
    • Denk je aan die eisen te kunnen voldoen en je zou graag willen joinen. Stuur dan een bericht via Xbox Live naar Roca NL of stuur mij een privébericht.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  2. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat alsjeblieft weten wanneer je 4 of meer mensen hebt! Dan kunnen we tegen elkaar spelen ;). Succes met het vinden van de juiste members.
     
  3. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel gerinterseerd

    me gamertag is PxP WANT3D

    me speler is atm 79 ik speel nog niet zoveel maar ik begin er pas mee als ik me achivements heb van de karrieremodus ^^
     
  4. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook wel geïnteresseerd. Mijn VP is 83 overall, ik speel graag in de spits.

    GT: iFury xP als je me wilt toevoegen.
     
  5. SiK Stijn

    SiK Stijn Stijn : )

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    add me gt: ikeetjemoeder
     

Deel Deze Pagina