1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Feedback/Problemen/Suggesties] Forum en Frontpage [Zie Startpost!]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Grave, 1 sep 2014.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Mwa, gezien het feit dat we hier Nintendo/Sony/Microsoft producten bespreken; Console World? AllConsole? Cons-Hol? Weet ik 'et. Iets breder dan enkel XBOX. Begrijp me niet verkeerd maar het is al een tijd geen XBOX World meer. Dat was het voorheen wel (enigzins) ...

    Momenteel verliest XBW members links-en-rechts. Beetje mee gaan met de tijd mag ook wel ;)

    Verder wat nieuwe moderators? Wat promotie hier-en-daar? Voor een community die redelijk actief was is het nu echt bijna dood.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  2. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    :lol: Briljante naam

    Er wordt nog altijd actief gezocht naar redacteurs. Content is immers king. Voor moderators is er te weinig werk. Ik zou het liefst een goede community manager (voorheen admin) aan boord hebben die de boel weet aan te zwengelen. Na lang zoeken heeft die zich helaas nog niet aangediend.

    Wat is met de tijd meegaan? Bijvoorbeeld: 'Klassieke' forums zoals deze hebben hun beste tijd gehad. Heb je suggesties?

    Promotie kost geld. Dat is er niet voldoende. Om geld te genereren moet er geadverteerd worden en dat is iets waarvan ik vind dat het de gebruikerservaring verziekt. Kip-ei verhaal.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat laat ik aan jou over :)

    Geen idee wat voor eisen je stelt ... maar hier zijn er maar zat die op hun manier een boeiend artikel kunnen/willen schrijven. Enne een goede community manager? @Graveheart is daar denk ik wel geknipt voor. Anders heb ik er nog wel een stel. Dus, zie eerste "zin" m.b.t eisen? Verder heb je maar zat mensen op XBW die de nodige games spelen waaronder @Maddmonkey (XBOX/PS4) en @CrazY (XBOX). Afgezien van deze 2 heren heb je er wel genoeg ... t'is alleen maar net wat je zoekt/nodig hebt. Denk dat je daar ook naar moet kijken? Wat eigentijdse reviews i.p.v dat politie correct Nederlands :+

    Suggesties heb ik gegeven. Stap af van "XBOX" World en maak het wat breder. Voorheen was het een XBOX georiënteerd forum ... maar dat is het al even niet meer. Een klassieke forum indeling is ook niet echt een pré, de opzet nu is prima. Aparte gedeeltes voor XBOX/Nintendo/PS4 en wat "Algemene" discussies. Betrek je posters wat meer bij de zaken die op de achtergrond lopen? Ik begrijp dat win-acties wat lastiger zijn geworden gezien het geringe personeel ... maar probeer iets te doen wat mensen bezig houd?

    Het hoeft geen geld te kosten. Als jij hier en daar wat linkjes op "grotere" forums dumpt (ja, shameless) dan komen de hits vanzelf weer. Wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat mensen blijven plakken maar ik zou ergens beginnen. Met NIETS doen kom je nergens. Als je na een herstructurering promotie gaat voeren, prima. Mijn zegen heb je ... m'n geld ook ;) Zonde om een site als XBW, wat een "hechte" (uh, ok .. disfunctionele?) community was dood laat gaan. Kan makkelijk voorkomen worden.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2018
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik hou me van harte aanbevolen om weer de digitale pen op te pakken mocht XBW Multiplat gaan. PC, PS4 games schrijf ik met liefde reviews/previews voor! Ook de reden dat ik gestopt ben is onder andere overstap naar PS4 geweest. Denk dat er vast nog meer oud-redacteuren met alle plezier af en toe een stukkie willen tikken voor XBW.
     
    Matrix, Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je hebt hier nog "genoeg" actieve members die graag een stukje willen schrijven of het nodige willen doen.
    Maar dan moet er door de "leiding" wel actie ondernomen worden om daadwerkelijk ook de boel te redden ...
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Er was een probleem met de captcha waardoor er geen nieuwe accounts aangemaakt konden worden. Dat is nu verholpen.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Geen dank bro
     
    lwn vindt dit leuk.
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    @lwn Heeft XBW al een HTTPS certificaat? Ik zie namelijk geen https of slotje. En gaan jullie ook aan de GDPR voldoen?
     
  9. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    XBW heeft nog geen https. Dat wordt zsm gefixt. Verder wordt er tegelijkertijd een update van de forumsoftware uitgevoerd om gdpr (avg) complient te zijn.
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Werkt deze embed/plug-in niet meer? (twitch)
     
  11. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hij doet het nog wel, maar deze embed werkt nog met Flash zo te zien. Dat wordt bijna niet meer ondersteund.
     
  12. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Vandaag met Jorrit in Utrecht een werkplek geboekt. Tijd om even wat aan de site de knutselen :9 Kan zijn dat de site vandaag wat moeilijk bereikbaar is.
     
    Amigo NL, ArtificialFaith en Maddmonkey vinden dit leuk.
  13. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Zo! Boel draait nu achter https. Duurt een dagje voordat de internet providers de boel verwerkt hebben.

    Problemen met gebruik van het forum? Refresh eerst je browser ff. Dan nog problemen? Post het hier, dan helpen we je verder.
     
    Jorrie en fredfenster vinden dit leuk.
  14. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Even een heads-up! Het duurt nog heel even voordat SSL (Https) helemaal draait (wachten tot het interwebs z'n werk heeft gedaan). Tot die tijd is de site ook nog bereikbaar via http. Dat is geen probleem, maarrrrrrr:

    Als je wil inloggen op de frontpage, zorg er dan voor dat je dat doet via https. Anders krijg je een foutmelding te zien. Als je dit bij het adres ziet zit je goed: [​IMG]
     
    Jorrie en Tim vinden dit leuk.
  15. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Frontpage ligt op dit moment plat. Zijn er mee bezig.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Dat was nog wel even zweten :cmS: Probleem is opgelost!
     
    Jorrie, fredfenster en Taab vinden dit leuk.
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou het (weer) mogelijk gemaakt kunnen worden dat videoclips afkomstig van xboxdvr.com weer ge-embed kunnen worden in forum-posts? Ik meen dat dit voorheen wel mogelijk was, maar de laatste tijd niet meer?
     
  18. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ga ik ff voor je onderzoeken! Heb je een voorbeeldlink voor me?
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dankjewel! Het zou het delen van bijzondere xbox-momenten net wat makkelijker maken.

    https://xboxdvr.com/gamer/azt-b-tender/video/64845304

    Ik meen mij te herinneren dat het in het verleden wel werkte, trouwens.
     
  20. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Klopt, meen me herinneren dat we hier destijds iets voor gemaakt hebben. Het lijkt erop dat deze site zijn implementatie iets veranderd heeft, waardoor het niet meer werkt. Zal even kijken of we het aan de praat kunnen krijgen.
     
    ColdzeroNL en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina