1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 06 RTWC competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door miQe Amersfoort, 6 apr 2006.

  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Dit onderwerp is al een keer aangehaald, maar ik heb er nooit respons op gehad.... Dus neem aan dat die competitie niet meer speelt.
    Ik ben benieuwd of er mensen zijn die interesse hebben om een cometitie'tje te spelen, FIFA 06 RTWC. Ik zat te denken aan 12 teams ofzo, misschien 15. Ik ben wel bereid een schema en stand bij te houden en misschien als er meer als 15 spelers meedoen er een prijs aan te hangen. (€10,- inschrijfgeld en "the winner takes all" ofzo). Nou ben benieuwd..... Lett me know..

    (btw..... ik heb Nederland :D )
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik zou msh beter wachten tot fifa06 world cup uitkomt.
    en voor geld zou ik niet spelen want dan komen er zeker geen mensen
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook maar een optie, ik wil hier ook niet mee zeggen dat dat helemaal de bedoeling was. Leek me leuk als er meer oren naar hadden, maar als ik t zo een zie lijkt t of er zelfs niemand oren naar een competitie hebben....
    Beetje jammer...
     
  4. mikkel7429

    mikkel7429 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    als het moet doe ik mee, ben helemaal fifa fanaat,

    gametag naam is miesjel
     
  5. LeRiChIe

    LeRiChIe Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een stomme vraag.. maar toch, want ik ben zelf zwaar slechthorend (doof dus) en ik dacht, misschien moet je ook met koptelefoon gebruiken tijdens fifa.. of niet nodig ? :)
     
  6. Bozza

    Bozza Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel mee willen doen met een competitie. Voor geld wil ik (nog) niet spelen maar gewoon leuke knock out competitie ofso is echt wel leuk. Mijn gamersnaam is Sir Aaldoff. Ik heb bijzonder weinig ervaring met Xbox Live (speel sinds eregister Fifa RTWC online) maar vind het echt wel vet. Enige nadeeltje vind ik als je een wedstrijd begint en je hebt tegenstander gevonden dat nergens staat waar ie vandaan komt en hoeveelste ie staat. Je weet dus niks over je tegenstander. Of kan je dat nog ergens zien?

    Maar laat maar weten of er een competitie of cupje komt. Ik weet nog niet exact hoe alles werkt maar ik neem aan dat dat allemaal wel duidelijk zal worden als het begint!
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan iemand zijn gamercard bekijken. Dat moet je doen door op de guide(grote knop in het midden van je controller) te drukken. Daarna ga je naar 1 van de 3 live-menu's(messages, friends en players). Als je dan bij players kijkt zie je de gamertag van deze persoon en klik je erop. Hier staat rechts in het midden waar hij vandaan komt, met daarboven zijn motto. Weet niet zeker of je dat bij fifa gelijk kan doen als je tegen hem speelt. Bij andere spellen zoals Project Gotham Racing 3 en Perfect Dark Zero kan dat wel(dan druk je op de gamertag van een persoon en staat er ''show gamercard'').
     
  8. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik maar weer is fifa spelen, verlang er toch wel naar en aangezien er weer een nieuwe cup komt, neig ik er toch naar om een 360 te halen. Bullet verder alles goed tijd niet gesproken;)
     

Deel Deze Pagina