1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 09] FC Niet dan Evert

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 11 okt 2008.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt, ff voor het team, 1 op 1 is moeilijker dan het lijkt, zeker omdat we steeds Cassilas,Valdez of Cech voor ons hebben en die houden bijna alle ballen.
    Daarom doe ik ook vaak lobjes wat niet altijd goed gaat;)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik sta nog bij het XBW Team, hoe verwijder ik mezelf daar Viktor ? Kan ik hier komen! ;)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vanavond potje?
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik vanavond weer kan.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ga naar het xbw team, niet de dressingroom maar het team menu, dan klik je met A op je naam en kan je uit de league stappen, vervolgens kijk je in je playerhub en zie je mijn Invite.

    Dazlindragon ik heb jou ook een club invite gestuurd he!
     
  6. MSH

    MSH Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik vanavond ook mee kunnen doen?
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik invite je voor de club, je invite staat dan in je playerhub.

    ff dat je het weet en Dazlin ook want er ligt al dagen een invite in zijn box en hij blijft maar vragen of ie mee mag doen:+
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh ja, ik moet hem nog accepteren. Zal ik nu dan wel doen. Gaan we vanavond een pot spelen?
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu om 20:00 gaan we spelen!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het was gezellig, leuke wedstrijden gespeeld. Ook iets van 4 doelpunten gemaakt. En die actie met de hakbal van mij was héérlijk! _O_
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    en viktortje is er nog plaats? voor kontschopper nl?
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Met overleg met andere teamgenoten heb ik besloten het een open team te maken.
    Ook toegankelijk voor niet XBW-ers.

    Er is alleen 1 voorwaarde:

    Presteer je ondermaats, dan ligt je eruit!
    Ik ga niet zomaar mensen eruit gooien, ik kijk hoeveel balverlies je lijdt, wat je goed doet en of je in team belang coacht.

    Als je eruit ligt is er dus flink over nagedacht en moet je het dus accepteren.
    Iedereen die in het team wilt moet het hier zeggen en krijgt een kans om zich te bewijzen.

    Kontschopper NL ik stuur je een club invite..
     
  13. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus niet helemaal waar wat je daar zegt.
    Jullie hebben mij er al na 3 of 4 wedstrijden op 1 avond heel makkelijk uitgegooid. ik weet niet hoe het met jullie zit maar normaal gesproken kan een mens wel eens een minder goeie dag hebben.
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jij bent powerclan?

    Ik heb je eruit gezet omdat je je totaal niet gaf voor het team.
    En toen Project Zero (Vaste rot in het team) jou zei dat je een beetje op je verdedigende postie moest blijven ging je lachen en ging je daarna door met aanvallen en heb je niks gezegd.
    Ik heb het nog tegen het team gezegd en die waren het er mee eens.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nu weer een pot? Ik kom nu online.
     
  16. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Punt 1: waar baseer je het op dat ik me totaal niet gaf voor het team? elke keer als ik 10 vs 10 speel doe ik er alles aan om te winnen, de ene keer komt dat beter over dan een andere keer.

    Punt 2: Ik heb 3 wedstrijden met jullie gespeeld, de eerste wedstrijd stond ik op het middenveld en heb ik mij keurig gehouden aan mijn taken.

    In de tweede wedstrijd speelde ik een ongelukkige partij waarbij ik zowel de keeper, als de gehele verdediging als het gehele middenveld was.
    Tussendoor zeiden jullie dat jullie niets te doen hadden in de aanval dus besloot ik iets aanvallender te gaan spelen.

    In de derde partij koos ik voor een rol in de verdediging ondanks dat er al iemand in de verdediging stond, ik vond dit nodig omdat we de vorige partij flink klop kregen. Wederom kreeg ik kritiek omdat ik op het middenveld moest staan omdat er al iemand in de verdediging stond.

    punt 3: ik kreeg in het laatste kwartiertje van de laatste partij bezoek waardoor ik nauwelijks door mijn headset heb gesproken, zou het dan misschien kunnen dat ik gelachen heb om mijn bezoek?

    Ik zou graag willen dat je mij duidelijk maakt in welke partij ik niet aan mijn verdedigende taken heb gedacht?

    Was het de eerste waarin ik eigenlijk een middenvelder was en ik voor een middenvelder al behoorlijk verdedigend stond?
    Was het de tweede waarin ik al 9 posities bekleden waaronder de 4 verdedigers, hoe kan ik in vredesnaam meer op de verdediging letten?
    Of was het de derde partij waarin ik alleen de Linksback of rechtsback positie invulde waardoor ik voor een backpositie al aardig verdedigend was.

    Als ik er uit word gegooid dan vind ik dat prima maar doe dit dan wel door eerlijk te zijn.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Nog maals, ik heb je eruit gegooid omdat ik vond dat je je niet voor het team gaf, zo is dit op mij overgekomen.
    Een headset is een vereiste maar jij hebt hem naar mijn idee niet gebruikt om het team op sleep touw te nemen.
    Vervolgens stelde iemand een vraag waarna je ging lachen en niks meer zei.
    Dat kwam over als een signaal van, fuck it we bakken er toch niks van en ik sta waar ik wil.
    Dat is mijn veronderstelling.
    Je had op je minst kunnen zeggen dat je niet ging praten, uitleg kunnen geven over je positie of je headset uit kunnen doen bij bezoek maar ik vond het erg ongemotiveerd overkomen.
    Dit bovenop het feit dat je in je eerste potjes erg ongelukkig was heb ik je uit het team gezet.

    OT:

    Vandaag liep hij lekker. We hebben weinig echte kansen gemist en gewoon leuk gespeeld.
    Het laatste potje was helemaal zalig, ik speelde met Hybrid en Baseboz (nieuw) en ik was any, ik ontving de bal met Zanetti op me eigen veld.
    Hybrid liep naar de zijkant toe maar ik liep naar het binnen, toen slalomde ik langs 2 man waarna Baseboz een andere verdediger weg lokte en schoot ik hem van zo'n 20 meter binnenkantje voet in de kruising:D

    We hebben nu 35 x gewonnen 10 gelijk en 17 x verloren ofzo
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Morgen kan ik meedoen. Heb toevallig een hele drukke week savonds maar morgen heb ik plek!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik kan vanavond denk gewoon weer meespelen. :)
     
  20. MSH

    MSH Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er elke avond rond 8 uur een wedstrijd?
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008

Deel Deze Pagina