1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 toernooi(4 sterrenteams)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 6 okt 2009.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  3. frank1908

    frank1908 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan er vanavond in poul a ik kan vanaf 21 uur, meld me aan als friend zodat ik kan zien wie er online zijn.
     
  4. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel denk ik, tot hoe laat ben je online
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé frank1908, je hebt je te laat aangemeld, moest voor zaterdag 18:00 !! We beginnen morgen al met de tweede ronde, we hebben al 2 weken op je gewacht, sorry maar regels zijn regels
     
  6. badjasman

    badjasman Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha ik moet tegen psv.
     
  7. svenbertens

    svenbertens Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Poule F gaan we nog een paar potjes spelen? Anders zijn ik en Beuko door naar de volgende ronde lijkt me....
     
  8. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    egt waar dit slaat gewoon netgens op

    laat de bewijzen dan zien .bilspleet .. met je screen schot en mizziej.

    die gast leavde gewoon . en verder heeft mk katti zijn best gedaan dit toernooi niks op te zeggen , maar dit slaat egt gewoon nergens op . egt nie.

    vragen mensen om een srceenshot als bewijs en mizziej komt er zelf niet mee en die bilpspleet zegt dat de foto onduidleijk is hah laat me niet lachen ..
    en mizziej is gegaan uit de poule in de competitie die ik gemaakt had . beetje raar niet ?
    en kan de competitie verwijdert wordne dan heb er namleijk wat staan doe nog met 3 andere mee en daar gaat het gelukkig wel eerlijk aan toe ...

    maarja hoop de beste wint.. iedeereen bealve mizziej . hij is slecht dus hij zal het ook niet worden
     
  9. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent weggegaan uit dde competitie zelf waarom he?

    zodat er geen bewijzen meer zijn.. je bent wel slim om het zo tr spelen je staat sterker als mij nu. maar vind wel triest dat je niet toegeeft.

    ik stoind 2 -0 voor elmander scoorde meteen met een rush van de aftrap. en naderhand kwam hijm te wat geluk voor mijn voeten en kon ik hem intikken.
    vergis je niet mischien met een andere wedstrijd .kan me niet voorstallen dat iemand over een spel zou liegen meschien maak je wel ene vergissing weet ik veel ..
    maar voor mijn had ht al zowiezo geen zin om te gaan LIEGEN over de uitslag van als bilspleet of die andere gast 1 potje winnen van jou dan lag ik er al uit ook al had ik gewonnen van je..
     
  10. frank1908

    frank1908 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    voor en na VI op rtl
     
  11. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van poule D vanavond nog een potje? Anders zijn DE KLETSKOP en ik door? en wie is dan eerste en wie tweede?
     
  12. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    De deadline was 2 november ant begin, dus....
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor het aanmelden in de poule zaterdag jl en trouwens als je elke dag op xboxlive zit en je meldt je 2 weken niet aan laat je duidelijk zien dat je geen zin hebt in een toernooi! geef je dan niet op !! DOE MEE OF DOE NIET MEE !!!
     
  14. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht ff dit is een misverstand volgens mij. Ik ben al lang aangemeld voor de poule. En ben ook wel regelmatig online maarja als die anderen er dan niet zijn.
     
  15. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aangemeld bent voor zaterdag jl. is er ook niets aan de hand, het enige probleem is dat we op jullie al erg lang wachten. De loting zal ik dan uitstellen tot donderdag ok? maar zorg dan dat alle wedstrijden gespeeld zijn !!! sorry snelle deelnemers, nog even een paar dagen geduld.......
     
  16. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    snelle deelnemrs wrden onterecht eruit geknikkert. vanaf het begin ben actief geweest n dan zou ik dat vepesten door te liegen volgns jullie=(
    maarja ik kan tog niks bewijzen omdat d poule niet meer bestaat,ik zal me maar erbij neer leggen( @ mk katti niets tegen jou hoor want je hebt dit toernooi goed geregeld, maar vind het egt lullig hoe het gegaan is):x:{
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de volgende wedstrijden dienen allebei de teams op het forum de eindstand te bevestigen !! mizziejj of sniper ik weet niet wie er gelijk heeft. Maar ik heb met het 'bewijs' dat ik had een beslissing genomen. Het enige wat ik kan doen voor sniper is hem inviten voor het volgende toernooi, als je daar nog zin in hebt.

    Jongens, het is een spelletje !!!!
     
  18. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    *heel even snel, voor 1x, een vraag die ik eigenlijk ergens anders moet stellen:

    Als ik football manager koop, kan ik hem dan ook op de laptop van mn vriend installeren? dmv een gedownloade serial nummer ofzo?..
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2e Ronde:

    PSV/HJ1982 - Badjasman/Sampdoria

    Udinese/mk plak - West Ham/Linkerbilspleet

    Ajax/MauriceHuiting - Besiktas/Beuko

    Fulham/DE KLETSKOP - Genoa/Paribus

    Blackburn/Kale Poes - Galatasaray/Ms Scherzinger

    Schalke'04/hdj nak - Benfica/svennie1982

    Athletic/Mitzziejj - Fenerbahce/pApzAkkii

    Getafe/Berelor - Palermo/Jorrit010
     
  20. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Deadline van deze wedstrijden zaterdag 23:59 uur a.s.

    1 wedstrijd !!! gelijk is verlengen en eventueel pen.

    Succes !!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina