1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 11] NL Ohrson

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Thnx Pkager precies wat ik ook zei ik heb nooit iets gehoord ofzo.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ---
     
  3. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Gsus denk jij wel na voor je post? Jackson en ik hebben het over zijn ego gedrag in het veld niet over zijn Bruins grapjes, volgens mij had niemand daar problemen mee.

    En Villa ga niet zeggen dat Jackson en ik de boel willen overnemen alleen omdat wij onze menig uiten, ik wist niet eens dat je de club was uitgezet, ik las het ook maar hier.
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijf het grappig vinden dat jullie mij ego vinden.. Keek mijn stats ik had bijna net zoveel assists als goals..
     
  5. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het niet om het voor jou op te nemen, want ik vind je geschreeuw en geboer soms ook irritant ;)
     
  6. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn posts zijn iig een stuk inhoudelijker dan jouw bullcrap. Ik hoorde vanuit verschillende hoeken dat men dat semi-interessante gedoe van ''Number 1 etc.'" zat was. Dat jij het zo ''ongelooflijk'' irritant vindt dat iemand een keer een goede actie afwisselt met een slechte is niet mijn probleem. Ik blijf het gewoon apart vinden dat iemand er zomaar wordt ''uitgeflikkerd'' omdat die persoon dat van mening is. Ik dacht nog altijd dat we zo'n knusse democratie hadden onder leiding van Ohrson :'-(
     
  7. Jackson NL

    Jackson NL Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had/heb dat ook en toch ben ik ook ego volgens jou. Roy heeft overigens bijna 2,5 keer meer goals dan assists en toch is hij geen ego. Die stats zeggen weinig over je manier van spelen. Je kan solo's vanaf je eigen 16 doen tot je 1 op 1 staat met de keeper en dan pas afgeven. En dat is gewoon zwaar irritant/ego, want zo heeft de rest er geen plezier aan.

    Ik zeg niet dat je dat precies zo deed, maar toch wel veel gepingel als je in de buurt van de zestien kwam. Net zoals ik dat bij de achterlijn DEED. Ik snap niet dat je niet eens kan toegeven dat je ego was, zoals ik.
     
  8. Jackson NL

    Jackson NL Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Een enkele keer een actie is inderdaad niet erg. Vooral niet als het 2-0 of 3-0 is, maar als er de hele tijd acties worden gedaan, terwijl er mensen helemaal vrij staan is gewoon irritant.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jongens ho even. blijf even rustig. Villa heb je eruit gezet omdat je er nooit was, hoorde niks meer van je en je stond niets eens meer in me vriendenlijst. Heb je eruit gezet omdat ik dacht dat je helemaal geen zin meer had in clubs. Voor dat je uit me lijst was (waarom heb je dat eigenlijk gedaan?) kwam je ook nooit. Als er mensen bezig zijn moet je gewoon joinen party is altijd open.

    Heb je er daarom uit gezet omdat ik dacht is toch nutteloos om je dan t houden.

    Over je gedrag. Ja irriteerde me af en toe maar a, weet van mrzelf dat ik zelf ook regelmatig dat kan zijn en b, zat de helft van de keren mee te doen. Bruins is een debiel en ben blij dat hij geen speeltijd meer krijgt.

    Dit gezegd, zero was volgens mij lid voor jou maar dat maakt allemaal niet uit. Over het ego zijn daar zit wel een kern vsn waarheid in. je hebt wel assist maar hoe vaak je wel niet mkkelijk ha kunnen afgeven. Maar ja je scoorde er ook genoeg en moet zeggen dat iedereen op pkager na bij ons af en toe ook een vieze ego is alleen bij jouw wa et inderdaad een chronish probleem
     
  10. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb jou niet uit me vriendenlijst gezet hoor.. Naja van jou had ik dit echt niet verwacht hoor.. Ik weet heus wel dat ik af en toe hem wel had kunnen afgeven enzo, maar zoiezo deden jackson en jij het vaak zat en jackson sowieso vaker. Ik ben zelf heel druk gweest met werken en een opleiding zoeken veel open dagen bezoeken etc en ook met vriendin enzo tja dat gaat gewoon voor de xbox.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    logisch. en je hoeft er ook echt niet elke dag te zijn om te spelen maar ik stond niet meer in jou lijst en je was er nooit! zelf als je online kwam deed je niet mee. Dus dacht wat heeft het nog voor nut.
     
  12. datroy26

    datroy26 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Holycrap mensen wat een drama zeg tering!!!!!
    Het had inderdaad beter gecommuniceerd kunnen worden, we hadden je misschien eerst een bericht kunnen sturen daar zit wel wat in.

    Het is niet alleen dat je nooit meer online bent, er waren ook andere dingen waar we ons aan stoorde, want als jij speelde was het enige wat we hoorde is hoe goed jij wel niet was, en geloof me dat ben je ook jij bent egt een onwijs goeie speler, maar ga dan niet roepen als iemand een verkeerd pass geeft, of overschiet, of over hun benen struikelden hoe slecht dat wel niet is, want dat is echt zwaar irritant, maar verders ben je echt een prima gozer heb helemaal niks tegen jouw, en ik kon ook altijd wel om je lachen.

    Joris er is wel degelijk democratie in Ohrson want Laurens en ik hebben het samen besloten en aangezien het dan 2 tegen 1 is het volgens mij redelijk democratisch besloten, en ik heb ook het idee dat de meesten het niet heel erg vinden.

    Jackson het is inderdaad waar dat ik villa meer ego vindt dan jouw, alleen dat bespraken we met zijn 2en en dan is het niet echt de bedoeling dat het op het forum komt te staan want nu betrek je mij bij jullie problemen en dat lijkt me toch ook niet de bedoeling.

    Maar Villa we hebben je ook genoeg invites gestuurd en daar reageer je dan niet op, en dan is het logisch dat we je dan niet meer inviten, maar we hebben altijd een open party volgens mij en je kan ook altijd zelf joinen als je zou willen, maar dat doe je ook niet volgens mij.

    Maar ik weet niet of je nog wil joinen bij onze club? maar ik heb er verders geen problemen mee als ie weer wil meedoen, alleen de spitsen zijn redelijk vol dus dan zou je toch echt meer op het middenveld moeten staan, en je kan ook goed any en dat kunnen we ook goed gebruiken volgens mij. maar ik weet niet wat andere hiervan vinden dat kan ik niet beoordelen.

    Nou dat was het wel zo’n beetje nu mogen jullie weer.
     
  13. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kies geen partij er is genoeg over gezegd en laten we wat dat betreft weer lekker gaan voetballen.

    Ik ergerde me gisteravond alleen wel gigantisch aan het gezeik in de party. Ten eerste het gezeur op elkaars speelstijl, lekker belangrijk, laat iedereen in zijn waarde en geef positieve, waardevolle en nuttige feedback. Ten tweede hoeft er ook niet meteen zo belachelijk gereageerd te worden wanneer iemand iets, misschien niet helemaal netjes, zegt.

    Komop zeg, het is maar een spelletje (in tegenstelling tot real life voetbal) en het moet voor mij ook gezellig blijven anders is de lol er van mijn kant heel snel af.
     
  14. datroy26

    datroy26 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat was er gebeurt dan gister? want ik zag wel dat er paar potjes verloren waren.

    En zeker wel met Pkager eens dat er wel een beetje normaal tegen elkaar moet worden gedaan, want we willen allemaal winnen en we doen ook allemaal ons best, en als het dan niet gaat is het gewoon jammer dan gaat het de volgende keer weer beter.

    Het is natuurlijk het belangrijkste dat we er allemaal plezier in hebben, dat moet wel duidelijk zijn, we zitten nu even in een iets mindere periode, das jammer maar laten we dat nou niet op elkaar gaan afreageren want dat helpt zeker niet.

    ik ben er vanavond na 10en denk nog wel even, want mag na me werk gelijk naar school toe, jippie=(
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach Zeebaars en Zero waren het niet met elkaar eens. Nogmaals ik trek geen partij, maar ik verwacht wel een beetje dat zulke dingen op een normale manier uitgepraat kunnen worden zonder dat er over en weer gescholden gaat worden.

    Ik pas er voor om een scheld en schreeuwpartij in mijn oor te horen terwijl ik op mijn zondagavond lekker een potje fifa wil spelen.
     
  16. datroy26

    datroy26 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet!!!!
    Echt serieus dit slaat nergens op jongens je gaat toch niet lopen schelden op elkaar, we zijn teamgenoten hoor, dit moet wel uitgesproken worden anders krijgen we zelfde gezeik als bij argo en daar heb ik echt geen zin in.

    Maar wat was de aanleiding dan? Want nu weet ik ook waarom er verloren is als er alleen maar op elkaar gezeken wordt, daar ga je echt niet beter van spelen hoor.
     
  17. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    och, aanleiding waren wat op en aanmerkingen op elkaars speelstijl geloof ik. Maar nogmaals, ik kies geen partij, ze kunnen het beter zelf even uitleggen en uitpraten :b:
     
  18. Jackson NL

    Jackson NL Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Batty ;), was een beetje geirriteerd..
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jongens gisteravonf was niet zo erg maar hoe dan ook ha het er gsteren met kager over stop met zeuren over elkaar want dat maakt het niet ezelliger We komen allemaal voor een leuke pot en doen ons best en als iemand dan bal af en toe verliest of mis schiet jammer maar denk dat hij er meer van baalt dan jou dus kop dicht. Laten we nu ook deze hele dscussies afsluiten en lekker weer gaan voetballen.
     
  20. No14 Ajax

    No14 Ajax Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat jullie wel een grote club zijn, zou ik eens met jullie mee mogen spelen?
    Ik speelde veel met vrienden maar ik wil graag met wat betere spelers spelen.
    Ik kan eigenlijk overal uit de voeten behalve GK.
    Mijn beste posities zijn:

    - Spits
    - CAM
    - CVM

    Laat aub wat horen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina