1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 12] Argo FC

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Winter, 24 okt 2011.

  1. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    we zoeken vaste spelers
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik wil op zich wel in de spits komen spelen. Jullie kennen me nog van Fifa 11 neem ik aan? Dan zet ik mijn club in de tussen tijd op 'on hold'.
     
  3. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Strak plan!! Kun je meteen de "ANY" erbij doen?!
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sure, dat kunnen we wel 'ff aanzien. :) Voeg me maar ff toe, zal ik straks/nu een pot mee doen?
     
  5. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    kom maar op zou ik zeggen
     
  6. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    waarom ben ik eruit gegooid als ik vragen mag?
     
  7. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me vergissen, maar ben jij er niet zelf uitgestapt?
     
  8. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Klopt, en daarna ben ik weer terug geinvite en heb ik 2 potjes meegedaan en ben vervolgens gestopt met xboxen omdat ik naar de stad ging en ineens ben ik weer clubloos?
     
  9. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Kijk jongen, daar ligt 'm nou het probleem. Op dit niveau is dat een onvergeeflijke fout.

    Echter is er ook goed nieuws, zie dit topic:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=160906

    Ik denk dat ze jou daar met alle liefde en open armen zullen ontvangen.:)

    (Tenzij je een afrokapsel hebt. Dat gaat helaas niet werken.=()

     
  10. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, Black Dragon en Gsus (lees Laurens en Joris) zijn hun streken duidelijk nog niet verleerd
     
  11. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar even voor de mensen die nog WEL bij ons voetballen. Afgelopen week is xDaz gejoined en hebben ook Holy Me en kevin en Batroy weer een aantal potjes mee gedaan. Het liep met xDaz nog niet helemaal lekker (we speelden toen ook allemaal op andere posisites) maar later met Holy en vooral de laatste potjes met Kevin en Roy erg lekker. Ik hoop dan ook dat deze spelers besluiten te blijven en/of vaker met ons mee te gaan voetballen. Hopelijk in xDaz en Holy me weer 2 any's gevonden waar we op kunnen bouwen..................
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sorry, maar het is sowieso kut om je twee CDM's te missen als de tegenstander komt aanzetten met 4 man, just my two cents.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Succes met de club heren!
     
  14. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik neem het je ook niet kwalijk hoor, het liep gewoon ff nog niet zo lekker
     
  15. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de record een post van mij hier.

    Ik vermaak me altijd prima met clubs, vind het gezellig en trap leuk een balletje mee. Het maakt mij echt niet uit onder welke naam, met welke opstelling, of op welke positie ik speel (zo lang het maar niet in roze shirts, of nog erger is). Als ik maar een balletje kan trappen met mijn xbox maten. Wat dat betreft vind ik het jammer dat er weer een splitsing ik clubs plaats vindt, maar dat hoort nu eenmaal bij de club soaps van de laatste jaren.

    Anyway, op dit moment weet ik niet hoe het clubleven er voor mij uit gaat zien. Ik heb het druk met andere dingen en zal, zoals het er nu uit ziet, niet veel meer online te vinden zijn 's avonds.
     
  16. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, het is spel.
    laat het toch allemaal lekker gaan.
    ik blijf er gewoon bij Winter:thumbs:
     
  17. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Als je maar weet dat de diehardsupporters dit niet zullen pikken.:{
     
  18. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze maar komen }:]
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Voorzichtig!!! Ze lezen mee! En geloof me, het zijn zware jongens.:x
     
  20. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Vuvuzele. Klopt. We vonden je als ANY uitermate geschikt en waren heel blij dat je bij de club zat. Ineens ben je zonder iets te zeggen weg gegaan en hoor ik dat je je bij panini aanmeldt onder het motto dat je geen club hebt. Dat vond ik erg vreemd. Ik heb je anderhalve week lang berichten gestuurd maar daar kwam geen reactie op. Eindelijk hoor ik weer iets van je, maar zeg je geen ANY meer te willen zijn. We hebben je toen uitgeprobeerd op de flanken, maar vonden het beduidend minder succesvol dan op de ANY. Aangezien we in het verleden ook niet echt op je konden rekenen en we andere spelers hebben die in de aanval beter speelden en vaker aanwezig waren hebben we besloten je eruit te gooien.
     

Deel Deze Pagina