1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 12] Club Competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 31 aug 2011.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Op engelse sites zijn de clubcompetities een groot succes, dus proberen we met fifa12 een competitie met Nederlandse en/of Belgische clubs te realiseren. Zit je bij een actieve club en wil je daarmee competitie spelen? We proberen een mooie en actieve competitie op te zetten. De voorbereidingen zijn in volle gang, maar natuurlijk zijn we op zoek naar clubs die mee willen doen.

    Interesse ?

    Fifa12 clubcompetitie

    Daar mag je al je vragen/suggesties/opmerkingen enz kwijt

    Graag tot ziens
     
  2. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hebben we vorig jaar ook proberen op te zetten met het toenmalige Argo Nl team. kwma niet echt van de grond. Als het nu wel lukt wil ik zeker mee doen...ik zoek alleen nog een club/spelers om een club voor FIFA 12 op te zetten. als mensen interesse hebben om een club op te zetten of al een club hebben maar nog een aanvallende middenvelder kunnen gebruiken, pm me of voeg me toe op Xbox Live
     
  3. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Heey ik zie dat je op zoek bent naar een club. Als je wil mag je bij onze club komen spelen. We hebben een keeper en een spits en middelvelder/spits. Als aanvallende middenvelder ben je van harte welkom. Let me know;)
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Op zich een leuk idee natuurlijk. Zal eens polsen of mijn clubgenoten hiervoor te porren zijn.
     
  5. datroy26

    datroy26 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het al voorgelegd aan me clubgenooten, en ze hadden er volgens mij wel zin in.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zitten er trouwens eisen aan hoeveel mensen je mag opstellen?
     

Deel Deze Pagina