1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 12] Toppers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Godsmack257, 6 okt 2011.

  1. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo Daz,

    ik wil dat eigenlijk ook en tot op heden lukt dat nog maar gedeeltelijk. We hebben wat veel spelers op het moment, met wisselend succes en opkomst van mensen....maar ook wel een paar vaste waarden waar we zeker wat mee kunnen....................wat/wie heb jij al? Mss samen?
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoeveel man hebben jullie nu dan? Heb namelijk van horen zeggen dat jij een erg goede speler bent.... ;)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij deze kan ik dat voor je bevestigen, want Daz ís een erg goede speler ;).
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoor over jou ook goede verhalen.... ;)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daz is toch echt beter :).
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [yt]wXw6znXPfy4&feature=related[/yt]
    Siemenn, kiss ass. Nee even zonder grapjes, bedankt voor het compliment. ;)

    We hebben nu 5 man, maar het is niet echt allemaal vast. (Godsmack, ArtificialFaith, Ralluf, R Stapert)

    Ik wil eerst kijken wat er allemaal beschikbaar kan zijn en welke formatie het beste zal lopen en hoe de chemie is. Als de groep goed is, het lekker speelt tussen elkaar en het goed loopt qua resultaten dan wil ik het beschouwen als een 'vaste kern'.

    Wat ik dan wil is een selectie maken van spelers waarvan ik weet, die zijn goed, geen gezeur, gevoel voor humor en passen in het plaatje. Dan nog de kwaliteiten uit kiezen en dan kunnen we werken aan een formatie en tactiek. Ik ben gewend van Fifa 11 te spelen met 3 man max, 5-2-2-1 formatie met de spits vrij voor de Any, in dit geval ik, zodat de Any's speler voorin blijft hangen mits er niemand op zijn plek gaat spelen zodat de Any zakt.

    Maar, ik heb nu inmiddels al wat pro clubs gespeeld met Fifa 12 en daar merk je toch een verschil. Met name dat het nu tegen de CPU 'any' het vervelend spelen is.

    Goed ik wil dus een team oprichten met een groep gezellige gasten, waar een goede chemie in zit en waar we erg goede resultaten mee kunnen halen.

    Zelf kan ik wel de any spelen, heb gemerkt dat als anderen mijn rol overnemen het toch niet loopt zoals 'ik het zou willen'. Ben dan ook snel met opbouwen, goed met passes inschatten en situaties twee stappen van te voren beslissen. Wil dan niet als een groot ego klinken maar zo zie ik het.

    Wat dus een vereiste is is activity, humor, skills en chemie (en een headset).

    Wat we dan zoeken is een keeper, twee verdedigers, 1-3 middenvelders en 2-3 aanvallers.

    Zelf vind ik het altijd fijn om zelf de verdediging in hand te hebben, maar mits er ervaren verdedigende krachten zijn die goed samen kunnen werken met de Any dan zou het goed moeten lukken.

    Oh en ik ben vooral van de snelle aanvallen, het tikken, buitenspel diepte pass geven etcetera. Dat is mijn 'way of play'.

    Overigens zal ik twee krachten van Fifa 11 nog even polsen, Robbin92 en Reuj. Twee spelers waar het erg goed mee liep in de aanval.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Daz, lees dat laatste bericht van je en heb wel interesse ;) Mijn pro is wel nog echt niks op het moment, heb daar nog vrij weinig mee gedaan.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klinkt goed! Wat voor positie heb je in gedachten, aanval?

    Pro's kun je nu belachelijk makkelijk boosten ben ik achter gekomen, gewoon tegen de CPU op Wereld Klasse en dan de instellingen aanpassen, die game settings. Daardoor ren je 5x zo snel en elk schot is raak, kun je dus makkelijk mee boosten indien nodig.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat nog makkelijker is dit;

    Www.blameyourany.com

    Kan je een team downloaden en dan daar tegen spelen. Staan hele handleidingen bij.

    Er is natuurlijk ook een andere manier om je Vp snel te uppen....
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha jezus, wat slecht. maar Don Juan, heb jij ook interesse of?..
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oohw nee sorry. Zit zelf bij een leuk cluppie. Was meer aan het polsen hoe actief het hier was... ;)
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daz, als de Toppers (of een andere club) ooit actief wordt, zou ik graag mee willen proberen te doen, als ik het niveau aankan. Bij elke club waar ik tot nu gespeeld heb zijn ze of niet zo goed, of te serieus. ;)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als je een beetje actief bent prima, maar tot dusver twijfel ik daar nog aan.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat komt. ;)
     
  15. seeewpaall

    seeewpaall Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nog mee doen?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kun je wat info geven over jezelf en je prof?
     
  17. seeewpaall

    seeewpaall Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb een stukje op het 'begin' forum gezet. waar ik vraag naar een club..
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klinkt aardig, maar ik ben bang dat wij al genoeg voorhoede spelers hebben.
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanaf morgen kerstvakantie, dus heb wel zin om het weer eens op te pakken.
    Meer gegadigden?
     
  20. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Sure, ben inmiddels ook wel klaar met die andere games.
     

Deel Deze Pagina