1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 13] WVHC Zoekt spelers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 17 sep 2012.

  1. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste xbox world leden.

    De topclub van weleer (WVHC - red.) is weer bezig aan een opmars. Omdat er een paar spelers besloten hebben om voor het grote geld in Angola te gaan (jullie weten dit niet, maar daar worden de hoogste salarissen stiekem betaald) zijn wij op zoek naar versterkingen.

    Vooralsnog zijn wij van plan om te gaan experimenteren met verschillende systemen met echte buitenspelers. Wij zijn dan ook op zoek naar spelers die dit spelletje goed beheersen. Het veld breed houden, niet teveel onnodige tricks 'n shit waardoor de snelheid uit het spel gehaald wordt en bovenal een goede voorzet (zowel laag als hoog).

    Wij hebben voldoende spelers die in de spits kunnen fungeren, maar wij zijn nog op zoek naar:

    - 1 of 2 buitenaanvallers.
    - 1 extra ANY
    - 1 of 2 middenvelders die zowel kunnen aanvallen als verdedigen
    - 1 of 2 verdedigers, omdat het voor de ANY prettig voetballen is als er een goede speler in de verdediging staat.
    - en een keeper, maar wij snappen ook dat er nou eenmaal niet zoveel mensen zijn die dit graag doen.

    Dusssss, wil jij spelen voor de mooiste club met de meeste historie en diepgang? Kies dan voor WVHC en geef alle andere topclubs het nakijken.

    viewtopic.php?f=142&t=1155
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel interesse ;)
     
  3. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel interesse voor middenveld of buitenspeler.
     
  4. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice Reuj! Van vroeger weet ik nog dat je een goede clubber bent ;) Ik zal je een dezer dagen (wanneer ik mijn fifa 12 op locatie heb :p) je toevoegen aan de club, kun je als je wilt alvast wat oefenpotjes met ons meespelen in 12.

    En voor jou geldt het zelfde, afgezien van het vroeger gedeelte :p
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wellicht interesse. Hoe vaak zijn jullie online per week, vooral in de avonden?
     
  6. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoevaak we precies online zijn varieert nog wel eens, in verband met studie e.d. ikzelf ben denk ik toch wel om de 2 dagen online.
    En inderdaad meestal in de avonden.

    Het lijkt mij sowieso het handigst om straks wanneer het team compleet is even een of twee dagen af te spreken waarop we vast kunnen clubben, en dat de meesten er dan ook zijn.

    Op welke posities kun je uit de voeten?
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik wil wel keepen mocht je interessen hebben =)
     
  8. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Een keeper kunnen we altijd gebruiken!
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mooi:D add me maar: Roidz NL .
     
  10. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je geadd op XBL als het goed is (net als de rest) maar ik heb momenteel fifa 12 nog bij mijn ouders liggen, vrijdag/zaterdag kan ik jullie in de club toevoegen kunnen we alvast ff oefenen.
     
  11. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Vleugels of keeper. Heb overal gespeeld omdat ik Fifa clubs al veel te lang doe in mijn leven, dus eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit :p...
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zal vanavond rond n uurtje of 7 on line zijn tot half 10 / 10 uur =).
     
  13. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer er dan ook te zijn, ik heb je al wel toegevoegd dus kun je ook met de rest meespelen eventueel.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Toch wel fijn als je afspreekt dat je dan komt opdagen of even een berichtje stuur:) just sayin.... Maja Miss volgende x. Ben aankomende week niet on line door werk.
     
  15. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik gezegd dat ik zou proberen er te zijn ;) Het reizen duurde langer dan verwacht, vandaar dat ik er dus niet was. Maargoed, volgende keer beter inderdaad.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik had jou toch om 5 uur al uitgenodigd voor party? Toen zei je ff wachten? Daarna had k je niet meer gezien
     
  17. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg ik toen even later van jou geen berichtje dat jij moest werken, of was jij dat niet? Maar kan zijn dat ik vergeten ben jou een berichtje te sturen daarna, in dat geval sorry daarvoor ;)
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dagger ook in een team? zochten ze nog een waterzakdrager?
     

Deel Deze Pagina