1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Beste speler die ik heb is die Muriel, 88 pace en 4* skill.

    Waar zit nu de meeste handel in?
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu:
    Tussen haakjes is doel waarvoor ik nog spaar.

    4-2-3-1 (2)

    Gomes
    (Maicon)-Alex-Marquinhos-Schilder
    Strootman-De jong
    Hasselbaink-Seedorf-Afellay
    (Huntelaar)
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat denken jullie, worden spelers de komende dagen steeds meer waard of juist minder? Ik heb Nani in een pakje. Zag hem gister gaan voor rond de 10K. Nu verkopen?
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Houden tot aan officiële release.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En hoe zit het met shiny spelers van Ajax als v Rhijn, Fischer, Schøne, Bojan, die op het moment allemaal 1000+ kosten. Dalen deze in prijs of gaan deze ook omhoog?
     
  6. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het idee dat veel spelers slechter zijn geworden dan dat ze beter zijn geworden.. Mijn favoriete spelers hebben gewoon allemaal lagere rating. Zelfs Balotelli is van 84 naar 82 gegaan..
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ben ook een beetje bezig, maar bak er geen hout van (nooit gedaan hoor :D) Snap niet hoe sommige mensen zo snel goeie spelers kunnen krijgen, maar dat terzijde. Wat doen jullie met die bronzen spelers die je niet wilt, maar niemand koopt. Ik ben eerst bezig met een bronzen team, dus wil de rest allemaal verkopen. Ik begrijp dat je een groot gedeelte van je spelers niet kan verkopen (waarschijnlijk omdat je die gekregen heb in je eerste pakje), maar die overige spelers brengen ook geen hol op.
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ...
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    ben benieuwd wat Lewandowski, Eto, Sturrige, Bernard(brazil 5*/91pace Cam) gaan doen op de markt.
    lewandowski4* sturridge4*
    WTF el shaarawy 3*skill
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat ligt er aan. Voorgaande jaren waren (niet-speciale) Eredivisie-spelers de discard-prijs waard. Fischer is met zijn 74 (beste silvers) en goede stats voor pace, dribbel en schot wel een toffe speler. Die zal wel zo'n 1.500 - 2.000 kosten.

    Bojan zal niet veel waard worden. Eredivisie-spelers zijn niet duur, behalve de echte toppers. Dus de goede shinies. Van Rhijn en Schone zullen ook wel rond de 800 - 1200 blijven.

    (ik kan ook niets zeker weten, maar dit is op basis van vorige FUT's)
     
  11. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk hoor weer die web app. Ik laat mijn coins ook flink rollen nu, want die cards zullen komende tijd meer waard worden. Nu zijn vele relatief goedkoop te krijgen, want er zijn nog niet zoveel coins beschikbaar (maar je ziet de prijzen nu al stijgen ten opzichte van zaterdag!). Early acces zal voor meer toevoer van coins zorgen en met de regular release zullen de prijzen het hardst omhoog schieten heb ik het idee (zoals vorig jaar het geval was). Dan stabiel blijven, soms wat dalen, soms wat stijgen (vroege IF's sowieso!) voor de eerste paar weken/maanden. Dit heb ik tot nu toe bij elkaar, is best al aardig!

    ------------Pelle-----------
    Zhirkov----Diamanti--------Candreva
    ------Denisov-----De Rossi-------
    Criscito---Chiellini!!!---Barzagli----Konko
    ----------Marchetti---------
    Spaletti als trainer, want die zit in de russische competitie, iedereen daardoor 10 chem, behalve Konko die heeft 9, mist daardoor een boost voor zijn schot (met Basic chem style), maar niet echt nodig voor een back.

    Bedoeling is ballen van de zijkant op Pelle. Zhirkov heeft 87 crossing en 80 vision, Candreva 86 crossing en 79 vision ofzo en voor de rest ook sicke stats! Pelle ook goede stats voor een target man. 83 afmaken, 90 kop acc, 91 kracht, 76 jumping (met 193cm), 85 positioning. Wel lage pace en maar 77 schotkracht. Dat lijkt me echter wel voldoende voor binnen de 16 en 4* wf helpt enorm. Ik zou hem echter vooral door de lucht aanspelen, mede door maar 76 ball control.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Gaan natuurlijk allemaal keihard steigen bij de disc release.

    Vergeet niet dat je bij wingers met een goede voorzet ook naar de Curve moet kijken, anders krijg je allemaal van die kaarsrechte voorzetten en daar kan je spits meestal weinig mee. Bijv een speler als Bale ( om gelijk maar even een van de beste crossers te noemen ) heeft een hoge Curve en Crossing en die geeft dan ook van die prachtige 'banana' crosses die spelers als Pelle er zonder moeite inkoppen.
     
  13. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Correct. Wat curve kan zeker helpen, maar met 80 of hoger zit het wel goed bij die spelers ;-) . Zelfde met corners van die rechte balletjes zijn altijd voor de keeper. Vrije trappen ook natuurlijk. Of finesse shot. Lachen moet ik altijd om van die spelers met finesse shot trait en dan een lage curve :emo:.
     
  14. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen mensen met een season ticket nou ook op de 20/21ste met fifa 14 aan de slag? oorspronkelijk kan je in europa pas de 23ste, maar hoorde gister dat ook wij samen met USA tegelijk aan de slag kunnen met FIFA 14, weet iemand hier meer van ?
     
  15. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had Joe Hart in een van de pakjes, was eerst rond de 10k nu al richting de 15k, ben benieuwd na de release :p
     
  16. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Jobson binnen _O_
     
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Baaas!
     
  18. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die in godsnaam kunnen kopen? _O_
     
  19. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Pique in een daily gift.. Pff waarom heb ik die mazzel nooit, hem moet je sws bewaren, een van de beste CB's in la liga voor geen 10k ( PS3 ) die gaat sws nog stijgen bij de disc release.

    Verder had ik nog een vraagje, zijn jullie begonnen met je team te maken of nog bezig met handelen.

    Voordeel als je hem nu maakt is dat het wss goedkoper is want de prijzen stijgen echt met de dag, nadeel is dat je dan geen of minder geld hebt om te handelen

    Ik zit dus nog te twijfelen wat ik zal gaan doen kheb zo'n 20k nu.
     

Deel Deze Pagina