1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Managers in game, vrije trappen en penalties zijn aangepast, totaal nieuwe game mode (Journey), verschillende nieuwe opties in carrière. Zo even uit mijn hoofd. En dan zal er vast nog wel het een en ander anders zijn in FUT en Pro Clubs.
     
  2. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    duuurt lanngg....:whistle: (Demo)
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als ik het zo lees gaat er dus weer bijzonder weinig veranderen. Elk jaar hetzelfde riedeltje. Tijd geleden dat ik geen Fifa pre-order, kan hem wel met ea Access even uitproberen.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gameplay filmpjes voorspellen nog niet veel goeds. Lijkt heel erg veel op 16. Maargoed, nog even geduld....
     
  5. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat vind ik raar.. ik vind juist in de gameplay beelden dat het heel anders oogt. Gisteren weer even Fifa 16 gespeeld, echt een kut spel, traag met draaien, passing is traag en slechte aannames..
    In het filmpje met Reus, zie je dat die dingen heel erg verbeterd zijn.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dan is het wellicht iets beter dan "kutspel" FIFA 16. Blijft dan nog steeds niet heel veel van over. Denk dat fe Frostbite zeker voor verandering kan zorgen, maar dat het dit seizoen nog niet top is. Daarom ook de introductie van The Journey.
     
  7. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    We moeten het allemaal sowieso nog zien, de demo komt de 13e. Dan kunnen pas echt gaan oordelen natuurlijk. Maar voor wat ik heb gezien, ben ik wel heel blij met die beelden.

    Erg benieuwd naar de demo.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  8. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik vind het er wel weer net iets anders uitzien. Daarnaast merk je de veranderingen ook echt pas wanneer je het zelf speelt.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens. Sommige dingen kun je nu wel een idee bij hebben, zoals de vrije trappen en corners, maar uiteindelijk wil ik het eerst spelen. Daarna weet ik pas echt wat ik er van vind. Tot nu toe lijkt het me iig een topper. :)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Top 50 is bekend. Hele hoge ratings zeg. Neymar 92, heel veel keepers stuk verhoogd ook.

    Ronaldo 94, Messi 93, ik vind 't overdreven. Beste allebei 93. En dan Messi verlaagd naar 89 pace en maar 86 passing, raar...
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    linkje?
     
  12. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Lol, Ronaldo heeft individueel een van zijn slechtste seizoenen gedraaid. Vraag me echt af hoe ze op die 91 dribbel zijn gekomen. :+
    Ook Neymar verdiend deze rating niet. Messi 94, Ronaldo en Suarez 93 was beter geweest.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Neymar rond 90, Messi en Ronaldo 93, Suarez en Bale 91. Dat was prima geweest. En dan bij Messi hogere passing (88) en pace (90+) en bij Ronaldo lagere dribbling (88).
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Suarez > Neymar, maar dat vinden de 14 jarige algemene fifa kneusjes natuurlijk niet.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Iedereen onderschat Suarez. Hij is de eerste topscorer in de competitie na jaren van Messi en Ronaldo dominantie. En haalt daarbij ook nog eens de meeste assists. Ook nog 8 CL doelpunten.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens en met name dan nog het commentaar van vele dat hij de bal nooit af zou staan,.... pffffff.
    Heb echt genoten het afgelopen seizoen van Suarez en nu de afgelopen wedstrijden ook weer. Heb al weer zin in de komende wedstrijden en dan met name als ik er zelf weer bij kan zijn in Camp Nou. Elke keer toch een hele beleving. :thumbs:
     
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Denk dat het ook meespeelt dat Messi nu een strafblad heeft en tot twee jaar is veroordeeld voor belastingontduiking, FIFA heeft al een slechte naam door corruptie en andere zaken. Een 'crimineel' op de cover is dan alles behalve verstandig.

    En Ronaldo heeft natuurlijk de grootste prijs voor clubteams gewonnen waar hij met 16 doelpunten ver boven iedereen uitstak. Suarez en Messi gecombineerd hebben niet eens 16 doelpunten in de CL. En daarboven op ook nog eens een grote prijs pakken met zijn land waar hij betrokken was bij de meeste doelpunten van Portugal. Terwijl Messi faalde in de finale en daarna direct aangaf te stoppen.

    Al met al lijkt mij dan logisch dat Ronaldo de beste speler is op dit moment. Misschien is het volgend jaar weer anders, maar afgelopen seizoen is er in mijn optiek geen twijfel over mogelijk.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ieder zijn mening, maar de meeste argumenten die je aanhaalt (prijzen voor clubs, wel/niet halen finales, etc) staan voor mij echt helemaal los van hoe goed een voetballer is. Zegt voor mij meer over hoe goed een team is en dan nog kan een balletje raar rollen. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2016
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Real en Portugal wonnen de prijzen, niet Ronaldo. Laat je niet misleiden door die 16 doelpunten. Die kwamen allemaal tegen minderwaardige teams, tegen PSG, City en Atletico was hij nergens te bekennen.

    EK2016 was natuurlijk een aanfluiting. Derde worden in een groep met IJsland en Hongarije en vervolgens met geluk de finale bereiken waarin hij niet eens speelt.
     

Deel Deze Pagina