1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Weet iemand of al bekend is wanneer je de rewards voor de Squad battles krijgt? Vanavond ergens is de eerste competitie afgelopen dus dan zal er wel een nieuwe beginnen.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Maak maar een, dan pas ik het wel aan. Bovendien hadden de vorige topics ook geen fatsoenlijke startpost.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is natuurlijk geen geldende reden. Ik ben er helaas niet goed in maar zal even kijken of ik iig een overzichtje kan maken. Iig top dat je hem dan wil/kan aanpassen.


    [edit]
    @Jorrie heb je net een Pb gestuurd met iig de belangrijkste info; alvast bedankt voor het aanpassen!
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2017
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik vindt ook dat fifa meer een soort pokemonkaartspel is geworden met Fut, allemaal kaartjes gaan verzamelen dmv pakjes openmaken het is wel.heel kinderachtig en ea heeft hier zo erg de focus dat de gameplay al jaren amper verandert is. Consumenten zijn hier zelf natuurlijk ook wel de oorzaak van aangezien ea zoveel geld verdient met fut dat het ook logisch is dat ze het zo aanpakken.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja het is echt kinderachtig he nooit meer doen kutspel
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    vindt van wel ja met die kaartjes uitpakken etc, maar ik koop het nog steeds wel om gewoon met vrienden te spelen en beetje seizoenen online, maar dat fut vindt ik helemaal niks.

    ik bedoel er zitten gewoon duizenden mensen op twitch te kijken hoe iemand pakken met kaartjes aan het uitpakken is dat is toch triest of wat
     
  7. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja ben ik wel met je eens. Het draait steeds minder om voetbal en steeds meer om pakjes kopen, handelen en met een fantasieteam je wedstrijdjes spelen.

    Geef mij maar gewoon een uitdagende en realistische carrière en een gameplay waarbij je de vrijheid hebt om je eigen pot op de mat te leggen.
     
  8. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Mooi om die reacties te zien. FUT zint me niet, dus dan noemen ik het maar kinderachtig, slecht en verkloot FUT het hele spel. :+
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Je kunt FUT toch gewoon negeren en lekker gaan voetballen? Is maar een extra mode. Niets meer. Niets minder.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zat afgleopen weekend de stream van Castro te kijken (grootste/populairste FIFA speler?) Was meer bezig met z'n opstelling en packs dan daadwerkelijk aan het spelen.
    Heb het FUT virus ook nooit zo gesnapt.
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik kan de aantrekkingskracht van fut wel begrijpen. Zelf ook altijd wel gespeeld maar ik kan niet zeggen dat ik de gamplay zelf beter vind dan van de normale game. Integendeel zelfs en had het eigenlijk veel vetter gevonden als het niet zo overdreven was geweest. De factor van paal en lat raken is met 3 verhoogd (denk ik) de speelsnelheid ligt ook zo'n 15% hoger en om over plotten waar je voor moet vrezen en geluksfactor maar te zwijgen. Het gekke is wel dat het toch verslavend werkt ondanks dat ik voor mezelf veel verbeterpunten zie.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Er is ook nog PES, daar zit volgens mij geen FUT-achtige modus in. Wellicht is dat beter dan?
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Daar heb je MyClub.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    wtf. De OG Ronaldo heeft maar 4* skills :/
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    @Nukem 007
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hij heeft het niet over Cristiano.
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  18. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een vraag of jullie weten of de FIFA 18 Ronaldo editie ook werkt met game share via de xbox, of je dus op 2 accounts het spel kan spelen en de pakjes krijgt?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oh verdorie 8)
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik denk niet dat allebei de accounts de pakketjes krijgen, maar beiden kunnen uiteraard wel gewoon het spel spelen met game sharing.
     

Deel Deze Pagina