1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    De enige die hier kansloos reageert ben jij. Al zorgen die mensen ervoor dat alles naast FUT in het spel er niet meer is,... zo lang zij lol hebben; prima toch. Niet iedereen haalt dezelfde voldoening uit een spel. Echter als het niet in jouw straatje past, zijn het dus kansloze mensen,.... triest.

    Zelf hoop ik dat ze nog meer tijd in FUT steken, want kan nog het nodige worden verbeterd. Haal mijn voldoening uit het handelen. Het 'originele aspect' zal me dan ook worst wezen.
    Beetje tijd verdrijf tussendoor met de companion app. Kortom weer een andere invalshoek, waarschijnlijk net iets minder kansloos in jouw ogen.
     
    Santino vindt dit leuk.
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo dachten de nazi's ook, lekker bezig man.
     
    Yellow 13 en Bidle vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kansloos vind ik ook wel een beetje te ver gaan, maar zijn post bevat wel een kern van waarheid. FUT discussies doe je maar lekker in het topic wat daarvoor bedoeld is. Dit is het topic van de base game, zoals het bedoeld is. Dat gezegd hebbende: FUT is begonnen als DLC, maar later geïntegreerd als onderdeel van het spel zelf. Het is FIFA niet ten goede gekomen in mijn ogen, zelfs op zo'n manier dat Konami er met PES ook in mee moest.

    Het zorgt ervoor dat het belangrijkste van FIFA minder aandacht krijgt: Het voetbal in de game completer maken en realistischer. Deze FUT discussie doet mij gewoon denken aan de kinderen bij de Jumbo voor die je constant vragen of je ook voetbalplaatjes hebt. Laat het lekker in het topic daar, want ik wil hier gewoon de discussie over de game kunnen lezen, niet het ruilkaartenspel wat EA onderhand van FIFA gemaakt heeft.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt ook gelijk enkel ik kan niet zeggen wat het belangrijkste gedeelte is van FIFA, daar niet iedereen daar zo over denkt. Daarbij vind ik het ook niet zo spannend/belangrijk.
    Na de openingspost aanpassing van het andere topic heb ik niks meer over FUT gepost. Ik reageer enkel op de manier van posten van Dyonko.
     
  5. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha zit het diep jonguh?Heb de Icon editie en die was 100 en geen 60.Ieder zn ding toch?Ik vind DIT al jaren fantastisch om teams samen te stellen,het handelen,lekker met vrienden kijken wie de beste packs krijgt en wie het hoogste eindigt in de weekend league.En om mij een volwassen man van 31 neer te zetten als kinderachtig enzovoort enzovoort vind ik pas sneu.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  6. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat een bizarre discussie. Fifa bestaat uit verschillende modes, de één speelt alle modes met veel plezier, een ander richt zich graag op FUT en een derde gaat graag met de "oude" core game aan de slag.

    Termen als kansloos, nazi's etc. zijn dan wel erg misplaatst. Er is hier helemaal geen sprake van gelijk of ongelijk maar simpelweg van een verschil in mening en smaak.

    Dyonko jij oordeelt over mensen en hun smaak alsof jouw ideeën absoluut zijn. Bovendien smijt je met generaliserende aannames die nergens op berusten. Wat een enge manier van discussiëren.
     
    RaouLioo, Siemenn, Reckuuza en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Gaan we dan ook aparte topics maken voor The journey, online seizoenen, proclub etc? Want dat gezever boeit mij allemaal weinig.

    Vind de discussie vrij kansloos, Fifa is 1 spel met meerdere opties. Als 1 optie jou niet bevalt, prima. Maar dat is jouw probleem.
    Ik ga in het Forza Horizon topic ook niet lopen zeiken op mensen die de rally (offroad) races leuk vinden.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Het zit je wel dwars hé?
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dus voor precies hetzelfde spel, met alleen een paar van die packs ofzo, leg jij zo even 40€ extra neer. En daarbij nog wat extra centjes neerleggen want ja, je wil en zal die goede speler in je team hebben zodat je kan lopen opscheppen op een forum en bij je vrienden. En het dan raar vinden dat bepaalde mensen je kinderachtig noemen. Geld in een game steken afgezien van de aanschafprijs, tja, het is maar wat je leuk vind
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ach kom op, laat iedereen in zijn waarde. Het is niet jouw geld dat hij uitgeeft.
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Jullie ook toch. Mij zit het niet dwars, vind het alleen apart dat 1 spel ineens opgesplitst moet worden en mensen er zo over lopen te huilen als er over fut gepraat wordt.
    Zelfde dat mensen geld in fut stoppen, ineens ben je dan een loser ofzo. Maar als mensen 180 euro betalen voor een game met een beeldje en wat posters extra, dan ben je het mannetje. Logica :lol:
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt is het ook niet. Maar het is wel dankzij dit soort mensen dat bedrijven als ea het welletjes vinden qua ontwikkeling van de "gewone" game. Games worden steeds meer en meer gebaseerd op online gamen en zoveel mogelijk extra packs verkopen. Vind ik gewoon een zeer kwalijke ontwikkeling
     
    Daz vindt dit leuk.
  13. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is daar apart aan? Fut is gewoon een compleet ander spel(type), hoe je het ook maar noemen wil, dan fifa zelf. En aangezien er nogal wat pubertjes zijn hier die er graag over lopen opscheppen, terwijl de hele game nog niet eens uit is, verplaats dat maar lekker naar een sub forum. Ik hoef dat opgeschep over die en die pack niet constant te lezen. Ik wil nieuws over Fifa, geen fut.
     
  14. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    'Dit soort mensen' is wel de huidige generatie die blijkbaar dol is op FUT.

    Deal with it.

    Ik vind het persoonlijk jammer dat Carrière modus de laatste jaren niet is verbeterd. Maar het grote verschil is dat ik vroeger ook 4+ uur per dag aan het gamen was (net als de FUT fans). Tegenwoordig ben ik blij als ik 4+ per week haal.
     
  15. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Trek je gewoon niets aan van al die vooroordelen en geniet gewoon lekker van de game. Al die vooringenomen gekkigheid zegt meer over degene die het oordeel velt dan over de ontvanger van de boodschap.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2017
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Och al die reacties weer,wat zijn we toch zielig met zn allen.Ik ga er geen eens meer op in en verplaatst me wel na het topic Ultimate Team,het ga jullie goed azijnzeikers
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Hoe is de Career Mode?
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vandaag binnen gehad van allyourgames :D
     
    ArtificialFaith en Servantes vinden dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dat is vrij laat dan, normaal zij die altijd 3 dagen eerder met versturen :+

    Zelf icm een abbo bij de VI besteld. Zou als het goed is gewoon morgen binnen moeten komen
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    So what als mensen daarmee willen opscheppen? Lig je daar wakker van? Iedereen moet lekker doen met zijn eigen geld wat hij of zij wil. Ik werk voor mijn geld, betaal netjes mijn belasting en rekeningen. En als ik daarna wat geld wil uitgeven aan mijn hobby moet ik dat toch lekker zelf weten? Wie denk je wel niet dat je bent joh om mensen daarop te veroordelen? Wat doe je op een gaming forum? We mogen van jou wel het het spel kopen, maar o wee als we er extra geld aan uitgeven! Wat aardig van je zeg. Pas op hoor mensen die extra geld uitgeven, dinjooo vindt jullie kinderachtig! Het is dat ik er om moet lachen, maar eigenlijk ben je gewoon een triest figuur.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina