1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 19

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 jun 2018.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]

     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoor net bij IGN Live hier op tv dat Alex Hunter in the Journey ook Champions League zal gaan spelen en dat dit het laatste seizoen van (zijn?) the Journey wordt. Champions League zal ook los te spelen zijn en je kunt ook spelen met teams die niet gekwalificeerd zijn zeggen ze.

    Na een toch een beetje teleurstellende PES voor mij ga ik denk ik volgend seizoen maar weer eens voor FIFA.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben vooral benieuwd naar het totaalpakket en of ze nu eens wat zouden gaan doen aan de stroperige gameplay. Ik wil Ronaldo niet een tijd hoeven zien doen om het veld over te steken, maar een rot sprint zoals Bolt zien afleggen in luttele seconden om vervolgens te scoren of voor te zetten.

    Kan me op die manier zelfs nog een mooi doelpunt en sprint van Bale herinneren, paar jaar geleden in de CL volgens mij. Bale sprinte toen langs een speler en de coaches aan de lijn, trok aan het einde naar binnen en scoorde tussen de benen van de keeper door.

    Die rappe sprint aan de bal die hij toen trok, die shit wil ik in een FIFA game en zeker in de CL, dat zijn met afstand de meest fitte, snelle en flexibele spelers die je maar kunt vinden. Maar goed, dat zal wel bij dromen blijven aangezien ik het nog niet eerder in een FIFA game heb gezien. =(
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nog nooit een sprint gezien in FIFA?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lol, vaak zat, maar vind het alsnog veel te langzaam gaan, zeker bij de topspelers. Heb zelf ook FIFA 18 gespeeld, mijn laatste FIFA game.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is gewoon goed zoals het nu is. Pace is nu al te belangrijk...

    Ronaldo rent in het echt ook niet zo hard als Bolt, dus ik weet niet waarom je dat zou willen zien.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Meer tijdens de belangrijke momenten. Als ik tegen Barca zou moeten spelen, wil ik gewoon een poortje door Messi heen, rot sprint richting doel en de Barca fans zien balen.

    Met Liverpool tegen Man U idem dito, om niet alleen bij het Real, Barca plaatje te blijven. Shit geeft gewoon voldoening, desnoods maken ze het optioneel, maar als ik af en toe kan scoren zoals Bale toen een keer deed, zoals ik beschreven heb, dan geef dat naar mijn mening wel een hoop extra voldoening en een stukje extra realisme mee.

    Het is toch logisch dat topspelers net dat beetje extra geven op het moment dat ze 1-2 achter staan met nog wat tijd te gaan om eventueel de 2-2 te maken of zoals Zidane een keer flikte tegen Engeland, de 1-1 en 2-1 binnen 2 minuten, ook al waren dat beide vrije trappen.

    Het hoeft ook allemaal niet hoor kerel, maar ik zou het wel top vinden als ze dit deden, in ieder geval bij de topspelers. Ik vraag dit ook niet van spelers van Legia Warschau in de game, vergeef me mijn spelling dan maar even.
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je kan nu ook al gewoon scoren zoals Bale...
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Topspelers geven al dat extra in FIFA 18
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ongetwijfeld nog steeds de volle focus op FUT. Ik blijf wel lekker fifa 17 spelen mocht dat zo zijn.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Had niet anders verwacht. FUT is voor Fifa zo belangrijk.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    FUT is EA's cash cow. Tuurlijk gaat dat niet weg als zij daar nog steeds zoveel mee verdienen. Dit is de consument's schuld
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Al 4 jaar zeg ik het nu inmiddels, verbeter career mode, wees innovatief maar nee hoor FUT FUT FUT.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Battle Royale confirmed!!

    [​IMG]
     
    Reckuuza, Dranx, Barbabravo en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515

    Geld kil
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ja joh, we laten een paar managers zien die over tactiek praten, dan denken de mensen vast dat het qua AI wel goed zit. Game (van wat ik heb gezien) valt enorm tegen. Sfeer weer top, maar de animaties e.d. stellen m.i. teleur. Bovendien is hetgeen je in de trailers ziet, alles behalve representatief voor de rest. Zie onder een full Europa League match tussen Man. Utd en City.

     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vermaak me nog wel eventjes met 18 als ik zin heb en ik zie mensen in mijn vriendenlijst zich nog prima vermaken met 17. Career mode moet verdomme eens echt op de schop, daar is volgens mij al een jaar of 5 geen flikker meer mee gedaan. :)
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vraag me af of het echt is...
     

Deel Deze Pagina