1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2005 Live!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ChandleR, 6 okt 2004.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij kun je ook toevoegen: Maradona10 (wel nog een rookie)
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je een voorzet geven en dat de speler komt inlopen en inkopt?
    Ik krijg ze namelijk heeeel vaak zo tegen en vroeg me af hoe je dat doet.
    En hoe te verdedigen?
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou ik ook graag willen weten
     
  4. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    In je boekje staat dit uitlegd, ook zie je dit vaak aan het begin v/d wedstrijd als tip.. Vast meerdere manier, maar zo doe ik het:

    Zodra je bijvoorbeeld via de flanken naar voren rent, moet je met de linker trigger zorgen dat andere mee gaan lopen, je ziet bijvoorbeeld je spits dan naar voren rennen. Nu kun je zelf bepalen of je direct nu gaat voorzetten of pas tegen de achterlijn. Wil je zo'n voorzet doen waarbij de spits inloopt en dan kopt dan moet je de linker trigger indrukken en dan op voorzetten drukken (ik dacht blauw-a?? da's normaal de lob toest). Wil je alleen een voorzet geven als je dicht bij de achterlijn bent dan kun je ook volstaan met alleen de voorzet toets, LET OP: Bij beide altijd wel de joystick naar de richting sturen waar je heen wilt voorzetten, maar dit is natuurlijk logisch!!)

    Verdedigen is een kwestie van goed opletten dat jouw tegenstander er niet vandoor gaat, als jouw tegenstander dus z'n linker trigger gebruikt (of zeg maar de computer), dan zie je hem als een idioot er vandoor gaan en vaak ook z'n hand omhoog steken, laat op dat moment de verdediging van diegene die de bal heeft over aan de computer (switch dus van speler en druk op linker trigger, dit keer dat jouw team-cpu speler richting de bal gaat) en zorg dat jij bij de speler komt die er als een idioot vandoor gaat, zo kun je de bal onderscheppen door hem weg te koppen, gewoon in het pad te lopen of bijvoorbeeld via een sliding.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!! Ik ga het gelijk proberen.
    Ik neem aan dat je in alle gevallen de linker trigger bedoeld? Rechter trigger is namelijk alleen harder rennen en linker is vrijlopen/druk zetten.
     
  6. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    sorry,idd ja de linker trigger ,rechter is idd alleen hardlopen - aangepast in de vorige post van mezelf..
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanvallen gaat al iets beter, verdedigen blijft klote.
    Krijg zeker 60% van alle goals op deze manier tegen. :mad:
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evo 4 is zeker populairder want niemand reageert in deze thread.
    Maar ik heb Pro Evo 4 niet. Ik heb Fifa 2005, die is toch ook cool.
    Is Pro Evo echt zoveel beter?
     
  9. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg ook ff wat mensen toe....als dat ok is....altijd leuk om tegen Nederlanders te spelen :D
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    eventjes het stof van deze thread afblazen: *pfffffffft!

    Zijn er mensen die deze game tegen mij willen spelen? voeg me toe op Joene90
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je wel toe. Speel Fifa nog genoeg online
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    MarsNL's FIFA 2005 Stats
    Ranking Points: 560
    Games Played: 219
    Record:: 88-79-52
    Win %: 40%
    Streak: W 1
    Avg. Opponent Rank: 4313




    Home Wins 60
    Home Losses 24
    Undefeated Streak 12
    Avg. Goals For 1
    Avg. Goals Against 1
    Tackle % 68%
    Fouls 0
    Yellow Cards 68
    Red Cards 3

    Away Wins 27
    Away Losses 41
    Clean Sheets 79
    Saves For 3
    Saves Against 3
    Pass % 79%
    Time of Poss. 43
    Corners 291
    Offsides 55


    maar pes is echt veel beter
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fifa beter, gameplay is beter, de sfeer is beter, de graphics zijn beter

    En Mars, waarom je stats??
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    leuk om te laten zien gebeurd er nog wat in de thread :+
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nooit echt begrepen dat mensen zeggen dat Pro evo zoveel beter is dan Fifa. Ik speel Fifa omdat ik gewoon met een echte voetbalclub wil spelen dus met Manchester United of Arsenal, dus met Van Nisterooy of Henry en niet met van die neppe goedkope namen zoals van Nistelol ofzo.
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics, sfeer, menustructuur, namen, statistieken, online zijn inderdaad beter, maar......................................gameplay van Pro is echt HEEL HEEL HEEL VEEL beter.
     
  17. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook echt niettt begrijpen wat mensen in fifa zien.
    Graphics van fifa zijn btw veelste fel voor m'n oogjes :cool:
    Gameplay is vele malen beter, de controle over de bal is echt te mooi gemaakt.Fifa altijd met een klein tikje of van buiten de 16 scoren anders lukt het gewoon niet.
    So what dat ik met nisteltroum moet spelen....hij ziet er echt goed uit hoor als van Nistelrooy en ik snap ook wel dat nistelroum van nistelrooy is ;)
    En ja ik ben een PES fanboy!Fifa fanboys reageren :9
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha er is maar 1 voetbalgame.... En dat is niet FIFA..
    Heb vandaag weer eens FIFA gespeeld op mijn nieuwe N-Gage, maar ook dat is niks.

    Bijna alle namen van spelers zijn trouwens echt in PES... Alleen van Nederlands elftal niet. Namen van clubs zijn ook niet allemaal correct.
    Maar als je dat belangrijker vindt dan het spelen.. :?
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen Fifa fanboy, maar IK vind Fifa wat fijner spelen dan PES
    En M@cer, Fifa op de N-Gage is niet echt te vergelijken met Fifa 2005 op de Xbox
    En boessie3, met Fifa kan je op genoeg manieren scoren hoor. Kopbal, stifje, over de grond, door de lucht etcetera. De 2004 versie had wel wat bugs zoals met een kopbal scoren op de doellijn (waar is de keeper??) maar dat is verbeterd met de 2005 versie. De Fifa reeks wordt ook steeds beter. Ook al mogen de makers van Fifa en PES weleens een jaartje overslaan om iets vernieuwends te maken in plaats van een jaarlijkse update met minuscule verbeteringen.
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen die FIFA beter vinden dan PES... Hebben jullie wel eens PES langer dan een week gespeeld???
    Ik was vroeger ook altijd een FIFA fan en snapte helemaal niks van de PES hype. Toen ben ik van ellende maar eens de demo gaan spelen van PES3 op de PC.. In het begin was het even wennen, want de leercurve is vrij stijl, maar daarna heb ik eigenlijk continue gespeeld tot de dag van vandaag.
     

Deel Deze Pagina