1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    hoe is de fifa iwc verlopen vandaag ? in eindhoven
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    ik ben daar ook wel in geintereseerd(ik zal wel ff rondkijken op verschillende sites)
    en ik ben ook benieuwd of de winnaar van de regionale finales nou echt een xbox360 winnen(beetje hoge prijs maar ik vind het goed:p)
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 12 november in de RAI. Het begint al s'ochtends om 8 uur!!!!! Dat wordt vroeg mn bedje uit. En dan begint pas om 13:00 uur de PU gameplay. Een lang daggie, vooral omdat ik denk 8:15 uur alweer klaar ben met het toernooi. Verwacht niet echt een potje te winnen
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werd vorige week opgebeld door zon vrouwke van EA of ik nog mee wou doen, maar ik had nee gezegd :eek: beetje dom eigenlijk als je het mij vraagt maar ja ik dacht dat ik fifa 2006 wel makkelijk kwijt kon raken maar ja valt vies tegen eigenlijk....
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me maar weer aangemeld voor de FIWC in Arnhem en ik vroeg me af of nog iemand zich had ingeschreven voor dit toernooi op deze plek, ik had me al eerder ingeschreven voor de cup in Eindhoven maar toen kon ik niet |:- Ik speel het nu niet meer maar de komende dagen ga ik weer vol aan de bak want ik ben zo scheef als een banaan geworden:D Maar iig wie doet er nog meer mee? Volgens mij sowieso die Omnirocket(had ik ergens gelezen) maar ja wie nog meer?

    Hahahaa vind je een prijs zoals eregast bij het WK van 2006 niet wat hoger dan :eek: als je het mij vraagt ben ik liever daar dan dat ik een xbox 360 win ^^
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  6. mars15

    mars15 Guest

    we winnen toch niet ben allang blij als ik bij de 1e 20 ben van amsterdam sochtends
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ga ook denk wel mee doen met die competitie van de PU Gameplay! Kga er namelijk ook heen:D
     
  8. mars15

    mars15 Guest

  9. mars15

    mars15 Guest

    Kom op mensen blijf is posten hier.
    Ik vind het spel leuker online dan pes 5
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, voor jouw ;) Ik zit te twijfelen of ik wel meedoe een die Fifa interactive world cup. 8:00 uur is naar mijn mening veel te vroeg. Moet ik om 6:30 uur al met de bus mee. Lig ik er 8:15 uur uit en dan kan ik tot 13:00 uur wachten tot de gameplay begint. Als de deelnemers van de fifa world cup nu eerder bij de PU naar binnen mogen :) lekker op de 360 spelen. Maar ja, dat mag toch niet
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    die wk tickets win je toch pas als je in londen ofzow bent...??
    (of ook regionale winnaar)
    zo goed ben ik echt niet hoor...
    ik hoop gewoon dat er zon 10 mensen komen hier in groningen en dat ik gewoon iedereen ff own:p
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe morgen niet meer mee, want ik mag mee met iemand om op de 360 te spelen _O_
     
  13. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    chill waar dat dan?
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    die heeft prijsvraag gewonnen van coca cola en hij mocht iemand mee nemen :D en omdat ik hem een beetje geholpen heb _O_ morgen dus even uitgebreid dat ding testen :p
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    hoe was het
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tja als ik dat vertel wordt mijn reactie toch weer weg gehaald :eek: maar in een paar woorden: dat ding is fucking strak en komt hier 100% zeker in huis :D
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    hoezo weggehaald ?
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    nog mensen gister geweest ?
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste dagen redelijk wat fifa gespeeld. En ik moet concluderen dat het spel flink vooruit is gegaan. Het grote pluspunt is dat het een lekker vlot spel is. Maar dit is ook weer een nadeel, er is weinig orde in het spel te krijgen. Daarnaast is de keeper nog steeds heel vreemd, komt bijna nooit uit en ziet er vaak slecht uit in situaties. Daarnaast is het irritant dat het vrij lang duurt voordat de pass daadwerkelijk gegeven wordt. Maar voor de rest is het heel vet om te spelen. Zeker met zijn 4e-en.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    de keeper moet je ook zelf uit laten komen
     

Deel Deze Pagina