1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Topictitel : [FIFA11] FC Argo (Argonauts)

    [​IMG]

    Opgericht op 30 september 2010 door Vegeta & Benny. (NL Black Dragon & BennyNL)

    Argo is een verwijzing naar de Argonauts, een groep helden in het oude Griekenland die op zoek gingen naar de Golden Fleece, zoals wij op zoek gaan naar de beker !

    FC Argo speelt in een 4-2-3-1 formatie met 2 centrale verdedigers, 2 opkomende backs, 2 controlerende middenvelders, 1 centraal aanvallende middenvelder, 2 aanvallers op de flanken en 1 diepe spits.

    Momenteel recruiten we geen nieuwe members omdat we al veel spelers hebben die eerst aan elkaar moeten wennen voordat we weten wat we nodig hebben. Maar mocht je een VP van boven de 85 hebben en interesse hebben stuur dan een PM naar Vegeta of Benny en speel dan een keer mee.

    Mocht je interesse hebben om met jouw club een wedstrijd tegen ons te spelen ? PM aub.
    Onze selectie
    NL Black Dragon: CAM
    Benny NL: SP
    Winter 82: RAM
    Gsus is on GHB: LAM
    Voltreffer: RVM
    Pkager: LVM
    Birdysong: LVV
    QueensOwnRifle: RVV
    Donny: CV / Any
    Speter: CV / Any
    Paribus: CV / Any



    Voor de statistieken van FC Argo: http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/632A0001/4655

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  2. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me top, voldoe aan de eisen, maar weet zelf eigenlijk nog niet waar ik het beste tot m''n recht zou komen.

    Moet m'n be-a-pro mannetje nog wel aanmaken, maar dat is geen probleem neem ik aan? Add me maar. GT: Voltreffer
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens aan :) neem je tijd met aanmaken van je Virtual Pro, ik zou eerst nadenken op welke positie je wilt richten.. je hebt het voordeel dat er nu nog een aantal interessante posities open zijn, dat zal binnenkort (hopelijk) anders zijn..

    In ieder geval welkom :) ik zal je morgen toevoegen op Live en ik of Vegeta zal je een club invite sturen.
     
  4. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    hey.. dat lijkt me erg leuk.. vooral dat 20+ bevalt me wel.. ik ben bezig met me Virtual pro maar erger me dood aan de CPU daarom wil online maar daar gaat nog veel mis bij EA.. vastlopers..

    Ik ben nu mijn pro beter aan het maken als spits al 2 dagen lang.. 3 seizoenen voltooit:p (no life i know!)

    ik ben geintresseerd en ben 23. tag: Donno1987

    ps: ook nog een keeper nodig? dat lijkt mij wel leuk namlijk, laat het maar weten dan ga ik keeper of voorhoede verder leren
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Leuk concept en op het oog het aantrekkelijkste spelsysteem.

    Voldoe aan de eisen (ben 24) en meld me graag aan: GT = paribus
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heren heb een Friend request gestuurd en zal even jullie toevoegen in de club (of Benny heeft het al gedaan)


    Er zijn momenteel nog geen try outs aangezien de game nieuw is.

    Over de VP train hem zoveel mogelijk en op verschillende posities. Mijn spits is bijvoorbeeld 79 maar als ik hem middenvelder maak (wat hij wordt) dan moet hij ook een bonus hebben op de defense dus hij wordt ook een tijdje verdediger (en keeper puur om meer verdiensten en meer spullen te krijgen)

    Kijk ook even naar de extra skills die je spelers kan hebben en probeer diegene die van belang zijn (zoals bij spits buitenkant voet enz) snel te bereiken!


    A Donno: keeper mag je al trainen maar denk nog niet dat hij echt nodig is. Maar als jij dat graag wilt zijn en het leuk blijft vinden vind ik het prima!

    Vanavond gaan we even spelen. Kijk even of je het kan halen!
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    pm trouwens allemaal even je favoriete positie. Zoals jullie weten is CAM en Spits al vervuld. We hebben bijvoorbeeld ook nog iemand voor elk nodig!
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel graag centrale middenvelder willen worden. Heb dat op Fifa10 ook altijd gedaan. Voeg maar toe Gsus is on GHB.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Leuke opzet, maar wij hebben het vorig jaar ook geprobeerd. En ik kan uit ervaring spreken dat 5 wedstrijden als CV spelen best wel saai word. Succes met het vinden van mensen die de verdedigende plekken wil invullen!
     
  10. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    haha vanavond kan ik dan al gelijk niet:mad: Vitesse speelt vanavond tegen willem2..\o/
     
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nu de volgende leden:

    Vegeta: CAM
    Benny : SP
    Voltreffer : ??
    Donno : GK of LW/RW ?
    FunkXual : ??
    Alpha Gsus : GK of ... ?

    Mensen, welkom allemaal :)

    Denk even na over je positie en begin je daarop te richten met je Virtual Pro ;)
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mensen pm mij even wat je positie is die je prefereert.

    Nieuw lid Daninho NL

    FC Danny: Snap wat je bedoelt maar we zullen natuurlijk ook mensen hebben die elke positie spelen als we niet genoeg spelers hebben om te vullen. Daarnaast moet iedereen zijn VP zoveel mogelijk verdiensten proberen te geven. Ik ben dan wel CAM bijvoorbeeld maar ga offline ook een seizoentje verdedigen zodat ik als ik CAM ben wel verdedigingskils extra heb op die positie. En ondanks dat ik nu CAM ben betekent dat niet dat iemand anders het niet een keertje kan zijn en dat ik dan niet een keer kan verdedigen of Centraal middenvelder kan zijn. Maar intresse om te joinen?
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat wil je vanavond gaan spelen?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet ik nog niet. laten we negen uur/half tien afspreken? heeft iedereen de tijd om zijn pro nog een beetje te trainen!
     
  15. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet vanavond zowiezo werken. Heb vanmiddag nog even met Black Dragon zitten praten, mij postitie is trouwens Links / rechts buiten. Althans daar ben ik nu op aan het trainen.
     
  16. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi daar, ik zou me graag bij jullie willen aansluiten. Ik ben mijn evenbeeld nog wel hevig aan het trainen, maar het begint de goede kant op te gaan. Ik heb een creatieve spits gemaakt die ook op 10 uit de voeten kan. Dit zijn jullie echter zelf al....maar ik kijk net naar mijn speler en Ik zie dat zijn stats uitermate geschikt zijn om ook op de vleugel uit de voeten te kunnen. Als jullie dus een speler willen hebben die op de vleugel lan en eventueel kan invallen centraal op het middenveld, dan zou ik me graag bij jullie aansluiten.

    mvg,
    Krijn ----> gamertag: Winter 82 Nl
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee begin met pes dit jaar en als ik fifa koop ga ik bij initium als dat nog mogelijk is :).

    Succes met je club.
     
  18. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    ps: ik kan vanavond sowieso spelen :D

    Ben benieuwd of ik iets hoor, lijkt me erg leuk dit.

    pps: Ben 27
     
  19. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor het eerst met een virtual pro begonnen. Ik ga het langzaam aan snappen, maar ben nog geen topper qua stats.

    M'n Pro probeer ik te ontwikkelen als een aanvallende middenvelder/vleugelspeler met een goede balbeheersing en schottechniek/kracht. Ontwikkelen offline gaat langzaam maar ik ontdek steeds meer nieuwe dingen. Het lijkt me fantastisch om dit door te zetten in een online club (mits EA de servers gaat fixen uiteraard)

    Gamertag is Pkager (25 jaar), zelfde als hier *)
     
  20. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig mijn pro te ontwikkelen als verdediger. Dus als jullie nog iemand nodig hebben voeg me maar toe
    Gamertag: Sp3t3r
     

Deel Deze Pagina