1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zit nu nog op kantoor, maar heb vandaag een wat kortere dag. Ik zal van mijn pro ook ff een verdediger maken. :thumbs:
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie van deze formatie?

    [​IMG]

    Dit is eigenlijk een 5-2-3 zo te zien :)
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Die lijkt me meer dan prima. :D

    Straks ff proberen? Wie zijn er online over een uur?
     
  4. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me perfect. We moeten alleen dat even goed kijken waar iedereen kan en wil staan. Ik wil namelijk best verdedigen, maar dan liever centraal dan op de back positie. Op dit moment hebben we Speter en Donno al die eventueel centraal kunnen. Birdy die op de vleugel uit de voeten kan en Voltreffer samen met Pkager die het middenveld in handen hebben. Dan houd je nog drie plaatsen voorin over die dan voor Benny, Paribus, Winter kunnen zijn.

    Op basis van de laatste paar wedstrijden zou ik dan denken aan de volgende opstelling:
    Speter - Donno - Gsus
    QueensOwnRifle BirdySong
    Pkager Voltreffer
    Winter Benny Paribus

    Natuurlijk kan er geswitched worden, maar op dit moment kan ik Laurens nergens kwijt in de opstelling. Ik denk dat hij het beste vleugelaanvaller kan worden.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben natuurlijk vaak ANY, wat betekent dat er automatisch een plekje vrij komt. :)
     
  6. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    die opstelling lijkt me prima, met een MAAR:

    als je met vleugelverdedigers speelt die opkomen, zullen de vleugelaanvallers wat meer moeten knijpen, anders lopen ze elkaar in de weg....

    wie gaat er in de verdediging dan? We hebben trouwens sowieso VEEL TE VEEL aanvallers.
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil ook best gaan verdedigen, dan zet ik mijn pro daar gewoon neer als ik ANY ben. Dat ben ik toch 90% van de tijd, dus dat lijkt me dan alleen maar verstandig.

    Hoe ging het gisteravond? Sorry, dat ik niet mee kon doen, maar ik mocht gewoon echt niet inloggen van EA... :):
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je mazzel. De lag was dramatisch :'-(
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen ook gewoon een custom opstelling maken die ons goed ligt? Deze kan je instellen als je bezig bent met de wedstrijd.
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie kunnen er vandaag de hele dag?
     
  11. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet vandaag zelf voetballen om 14u30.
    Vanavond ben ik er ook niet. Probeer zpndag weer ff.

    Succes :thumbs:
     
  12. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff kijken of ik er vanavond ben, maar veel leren en vanavond nog werken. dus ik betwijfel het.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zijn er mensen die vanavond kunnen? Weinig activiteit geweest afgelopen weekend. De hele tijd te weinig mensen online.

    Black dragon, wel erg crap dat je prof dood is.... Ben je al opnieuw begonnen? :):

    Die van mij is dit weekend een heel stuk beter geworden. Met name fysiek, snelheid en schotkracht. _O_

    Als je snel de verdiensten wilt krijgen van de afstandsschoten: pak gewoon een 2e controller en deel die toe aan de tegenpartij. Dan laat je daarmee de keeper uit komen en schiet jij 15 goals binnen vanaf 29 meter of meer. Dan speel je zo 5 tot 10 verdiensten vrij in 1 wedstrijd. :thumbs:
     
  14. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanavond wel ff tijd.
    Ben nu nog druk met mijn kop in de cijfertjes en lettertjes. Dus ben wel aan een beetje ontspanning toe, sprak hij op maandagochtend om 11:00....=(
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dit niet kon ? dat je dan geen verdiensten kreeg? goed nieuws dan :)

    Ik ben er misschien vanavond, weet nog niet zeker..
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb het gisteren gedaan en een hoop verdiensten gekregen in ieder geval. ;)
     
  17. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ondanks dat Laurens z'n pro kut is, schoot hij er gister wel eentje lekker in! Ik hoop echt dat er meer mensen in ons team 'redelijk' kunnen keepen. Op dit moment ben ik ook multifunctioneel als GK/CV/LAM/CAM/RAM/SP, maar goed, ik ben altijd al het hoertje van het team geweest.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan inmiddels ook redelijk keepen. :thumbs:
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    tja Joris, je HOEFT niet zo multi functioneel te zijn natuurlijk. Als je je gewoon richt op keepen en 1 andere positie.....lijkt me sowieso wel wenselijk eigenlijk.
    Wie is nou onze 'vaste' LAM?

    Ik ben er vanavond wel denk ik
     
  20. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begreep dat "dé patch" pas half november uitkomt. Voor de PC was 'ie er vorgige week al. Weet iemend of de problemen met lag zich ook voordoen op de PS3 en/of PC?

    Gisteravond was de lag echt niet leuk meer. Ik heb een aantal potjes als ANY gespeeld, met mijn Pro op doel. Of ik knalde er uit of ik had lag van zo'n dikke 5 seconden. Was gewoon niet te doen.

    En even een hart onder de riem voor onze "reguliere ANY's", ik snap nu precies wat jullie bedoelen met die zwakke mannetjes met hun slappe passes en dergelijke. Toch best een ergernis...
     

Deel Deze Pagina