1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha, die zwakke spelers zijn nog erger dan de lagg wat mij betreft. Wat wel raar is, maandagavond hadden we totaal geen lagg..... Gisteravond, ook al had ik zelf geen lagg, was het niet te harden voor sommigen. Heel vreemd.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz moet zeggen dat gisteren de combinatie van 2 cv's weer erg lekker was

    Queen, gsus en peter. Sorry van gisteravond. Maar was fifa zo ontzettend zat dat als die disc nog drie seconden langer in me xbox had gezeten die disc een paar laatste momenten had gekend voor dat hij kapot zou zijn als frisbee!
     
  3. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou zonde zijn he....

    't Zou namelijk ook best kunnen functioneren als onderzetter....




    Ik snap dat je er klaar mee was, was ik daarna ook. Heb alleen de disc laten zitten en mijn Pro offline laten trainen.
     
  4. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mij betreft voortaan altijd een echte 433...dit liep beter dan 4231, aangezien we dan gewoon bijna standaard met 4 aanvallers spelen en er bijna nooit iemand op de DM posities staan...
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Yoo sorry gasten maar gister was ik met een vriend van me aan het gamen dus kon niet clubs.. en eerlijk gezegd ben ik clubs ook een beetje aan het boycotten totdat de patch er is, mede daarom dat ik er laatste tijd niet zo vaak ben..

    Ik zag dat Joris uit de club is ? wat is daar het verhaal achter ??
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wij waren FUT aan het doen waardoor hij wel clubs wou doen.

    Paribus is ook uit de club. Liep gisteren niet lekker. Toen we een corner mee kregen en paribus en ik cv voorin stonden werd hij gedold en kwam er een snelle counter op. Paribus had alleen nog de bschikking tot een LV en die werd uitgespeeld en toen werd er gescoord. Paribus begon te schelden op dat er geen defense was en hoe kut dat was.

    Winter vertelde hem dat zijn cv was uitgespeeld en daardoor dat het logisch was. Paribus nam dit heel persoonlijk terwijl winter het niet zo bedoelde. Begon tegen winter te zeggen dat hij alleen maar aan het geiten was enz en de bal er eens in moest schieten. Winter zij rustig man heb je je pilletje niet op ofzo. Daarna was het kankerhomo en sindsdien is paribus MIA
     
  7. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    jeetje wat een rare avond was dat gister zeg....... Het was een beetje donderslag bij heldere hemel hoor, terwijl ik het toch echt maar een storm in een glas water vond (zo...ff 2 mooie spreekwoorden). Snap echt niet waarom hij ineens zo para werd. Het was totaal niet persoonlijk iig. Hij werd idd gewoon uitgespeeld doordat hij uitstapte. dat is wat ik feitelijk waar nam en dus ook tegen hem zei, ik bekritiseerde absoluut Pari zijn spel en hem persoonlijk niet (althans, dat was niet mijn intentie). En ja, wel liepen na die 3-0 een beetje te keten en nee, ik had dat van dat pilletje mss niet moeten zeggen, maar ik vond het bijna lachwekkend hoe persoonlijk hij het opvatte en hoe hij meteen tekeer ging en zijn stem ging verheffen en schreeuwen. Vandaar dat ik vroeg of hij zijn pilletje niet in had genomen die dag (sorry, ik werk nou eenmaal met ADHDers, ODDers en autisten en dit is daar een standaard opmerking van de kinderen naar elkaar, als GEINTJE!). Maar goed, toen was het ineens "wie denk je wel dat je bent" en "omdat we af en toe samen een spel spelen wil niet zeggen dat je meteen weet wie ik ben. Je weet helemaal niks van me kanker homo". Toen was ik er wel klaar mee hoor. Jeetje...het is een computerspel jongens.......

    Anyway.....hoe nu verder? Iemand ideeen, want ik zou het wel zonde vinden als het nu een beetje gaat doodbloeden. Pari weg, mss Joris (geen idee of het definitief is), Donno is er ook niet zo vaak meer, Voltreffer sowieso niet...... Laten we iig hopen dat die patch er snel is, maar dan..................... Hoe gaan we verdeR?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai boys,

    Ik ben/was geleaved omdat het niveau beu was. Ik zeg niet dat ik zelf een wereldverbeterende pro ben, maar ik kan aardig een balletje trappen. Ik ergerde mij dood aan slappe passes, lage handelingssnelheid, ongezellige sfeer (als Winter er niet bij was) en zeer zeerrrr lage activiteit bij de meesten. Ik mis gewoon de wil om te winnen.

    Op dat punt had/heb (ik praat even in beiden tijden omdat Laurens een plan heeft volgens mij) ik zoiets van; ik ga even rondkijken. Toen kwam ik bij FC We Are 11 uit, gespot op www.weare11.org. Dit team had direct een goede sfeer, een hele sterke any en een unieke chemie. Sterker nog, ik heb denk ik nog geen enkel potje met die gasten verloren. Zeker toen Pari ff meedeed.

    Om zo'n niveau te bereiken moeten we eens goed gaan kijken wat het beste is. Mijn plan is om de sterkste mensen van FC Argo eventueel naar FC We Are 11 te laten gaan of andersom. De beste van Nederland of eventueel daarbuiten, dat lijkt me wat. Als je je daar niet in kunt vinden, prima, maar ga dan ook niet zeuren als je niet wint. _0/
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hier in mee gaan, ik begon me ook meer en meer te irriteren aan het niveau, we hebben een aantal leuke spelers maar het is niet bepaald geweldig.. zal er ook mee te maken hebben dat we eigenlijk iedereen maar gewoon hebben aangenomen zonder echt te testen etc. eerlijk gezegd had ik al een beetje aan zien komen dat dit zou gaan gebeuren. Over de sfeer: tja ik ben geen sfeermaker, ik haal mijn plezier uit het spel..dat staat gewoon op nummer 1, als het voor geen meter draait irriteer ik me enorm en ben ik niet te harden haha ik kan ook echt niet tegen mijn verlies, niet dat ik helemaal agressief wordt ofzo maar ik frustreer me dan wel behoorlijk :p sommigen lijkt het allemaal niet zoveel uit te maken heb ik het idee.. Ik wil nu toch in een club spelen die meer prestatiegericht is, tuurlijk is fun belangrijk, maar ik haal fun uit goede resultaten en mooi voetbal.. ook zijn sommigen te weinig actief waaronder ik de laatste tijd maar dat is maar een periode.. ik had het gewoon druk. Toch stond ik op 170 wedstrijden.

    Anyway, we moeten maar even kijken hoe of wat.. 1 ding staat vast, het niveau moet omhoog, denk dat we maar een soort doorstart moeten maken met Argo met bepaalde vereisten zoals idd een pro van minimaal 85. En dat nieuwe spelers goed bekeken worden voordat we ze aannemen.. Misschien maar het huidige Argo opheffen en een doorstart maken ? Hier moeten Laurens, Joris en ik het nog maar even over hebben..

    vervelend van dat akkefietje met winter en paribus, ik was er niet bij dus kan er niet echt iets over zeggen maar als dit soort dingen gebeuren in een club is dat ook een indicatie dat dingen niet gaan zoals het moet
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  10. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het ging ook absoluut niet zoals het zou moeten gaan. Dat was trouwens ook de hele reden van de meligheid van iig mij. Daarin was ik trouwens niet alleen. Laurens en ik wilde bij rust leaven omdat het al 3-0 was en we niks in te brengen hadden. PEter wilde dat niet, dus speelde we door....toen het 4 en 5-0 werd, werd de sfeer alleen maar meliger. Dan nog....dat mag geen aanleiding zijn voor zoiets naar mijn idee. Gelukkig is het ook nog nooit eerder gebeurd, sterker nog...als we veel verliezen word ik ook POEP chagrijnig hoor. Controller kapot en alles, dus ben wel degelijk serieus, getuige ook mijn 130+ wedstrijden, 52 goals en 44 assists ;) daarnaast, als iemand zich er dan wel aan irriteert is dat wat er gister gebeurde natuurlijk niet de oplossing

    ik ben voor een doorstart
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop Argo is overleden.. R.I.P

    Ondertussen zitten Joris, Laurens, Winter en ik al bij FC We Are Eleven. Weet niet of dit een proefperiode is of dat het al definitief is.

    Jammer dat het zo is gelopen, toch zag ik al een beetje aankomen dat dit ging gebeuren met de 'ruzie' tussen Winter en Paribus als druppel die de emmer deed overlopen ;)
     
  12. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas mannen!

    Heb niet zo heel veel gespeeld maar de wedstrijden die ik mee heb gedaan met veel plezier gespeeld. Duidelijk dat er wat betere en serieuzere spelers zijn en dat er sommige waren die deels voor de lol speelde.

    Vind het zelf ook leuk om wat een op een te spelen en in de tijd die ik dan online doorbreng moet je een keuze maken. Helaas!
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Mensen van FC Argo die nog clubs willen spelen kunnen naar FC Rillion overstappen.
    We hebben nu 5 spelers waaronder 1 in de proefperiode zit.
    Misschien dat een paar spelers van jullie naar onze club willen komen ?
     
  14. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    joh, ik ben een paar dagen niet online en het is einde verhaal....

    Jammer ik heb me prima vermaakt en het ongedwongen sfeertje afgewisseld met leuke potjes voetbal stonden me wel aan. Helaas heeft dat niet al te lang geduurd.

    Veel plezier met fifa jongens :thumbs:
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Laurens en ik hebben topoverleg gevoerd (:p) en ik heb goed nieuws

    FC Argo gaat door :) Versie 2.0 zegmaar haha

    Let wel op: we gaan dingen anders aanpakken, we willen meer een eenheid, een op elkaar ingespeeld team met een zelfde kijk op het voetbal en spelers van een redelijk gelijkwaardig niveau. En activiteit is natuurlijk ook van belang.

    Daarom kan ik ook niet zeggen dat iedereen uit het oude Argo zomaar weer toegelaten wordt, hier gaan we het nog over hebben. Een aantal spelers zullen mee gaan naar het nieuwe Argo aangevuld met een aantal nieuwe 'talenten' zegmaar.. er zullen strengere eisen zijn voor toelating en nieuwelingen zullen altijd eerst een stage/proefperiode moeten doen van een X aantal wedstrijden waarna in overleg wordt besloten door de managers of hij wordt toegelaten.

    Meer info volgt.
     
  16. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Additional FIFA 11 Patch Coming In November
    EA detail the many changes in the substantial update
    Written by DavieMarshall today at 12:23

    EA have published an announcement today releasing details of a series of fixes, tweaks and alterations which will be coming to FIFA 11 in the games next title update.

    The announcement was preceded by a short statement thanking everyone for their patience whilst EA attempted to replicate and then solve the issues submitted to them by the FIFA 11 community. They also apologised for their silence on the matter of update contents, saying that "we can’t really talk about these things until they’re locked down and confirmed".

    So, on to the changes you will see in game. First up are alterations to the gameplay:


    You’ll now find that the implementation of the offside rule in the game is more accurate, both in terms of when the infringement is called and in terms of player positions when it happens. Occasional strange player positioning at kick-off have also gone away, while shooting from weak volleys has been improved, too. Importantly, so-called ‘micro-pausing’ during gameplay will also be a thing of the past. Overall, your gameplay experience should now be even better.

    The Career Mode has received some TLC too, with EA tightening up stats representation and closing an exploit which allowed players to receive a 'whopping $2 billion budget':


    There are a lot of improvements you’ll notice here, which will all further boost the realism of the mode, but in summary: Your match fixtures during the season for cups and leagues, as well as the time of day they all happen, should now be much more realistic. We’ve also improved how accurately player ratings and growth are displayed, as well as making sure the players get the awards they deserve, when they deserve them. Using an odd exploit to secure a whopping $2 billion budget has now gone away, while the emails you receive as a manager will be more appropriate and players you’ve loaned out will now be easier to see and manage.

    Xbox LIVE head-to-head matches are also up for some revision and balancing whilst Online Clubs receives the same treatment:


    Matchmaking will be enhanced, particularly in terms of initially connecting to an opponent, while we’ve removed a couple of exploits that people were using to gain an unfair advantage over their opponents. Also, players will now no longer be able to use Passing Power Assistance in ranked matches.

    We’ve already made a lot of server-side improvements to the Clubs experience, particularly in terms of matchmaking, match results and progress in Cups. With the game update we’ll be making a range of improvements to stats and league-table presentation, too, as well as improving the camera motion when your player is a long way from the ball.


    These cover the major changes addressed by the update, but there are several minor alterations and changes which will be introduced too:


    Presentation
    You’ll now find that cut-scenes are improved during substitutions, along with a range of more subtle improvements around of the game.

    Audio
    Creation Centre teams will now benefit from crowd chants, while we’ve improved the custom chants area as well. We’ve also managed to enhance a few audio triggers during gameplay, meaning you’ll get an even better atmosphere as things happen during a match.

    Creation Centre
    The general performance of the game when it involves teams and players created via the Creation Centre has been improved. Also, you’ll now find that the formations and attributes you set on the web will now transfer more accurately to the console.

    FIFA Store
    We’ve made sure that Live Season will be available for multiple users on the same console. Some people who had switched from an inactive XBL account to a Gold Account were having problems seeing the content of the store – we’ve got that covered, too.

    Kits
    Lincoln City and Montpellier fans, your teams’ kits should now be right on the money.

    This is an impressive range of fixes, and though some may argue some of these issues shouldn't have been present from the outset, the fact that EA have clearly worked hard to listen to the community and patch the product is noteworthy.

    You've not too long to wait before this update goes live with November 17th the confirmed release date.
     
  17. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed en toen zat ik weer in FC Argo. Ik zou graag manager worden, zodat ik de dingen wat beter kan regelen binnen Argo.
     
  18. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Das goed om te horen maar wat is de reden dat je weer terug bent ? FC We Are 11 toch niet zo'n succes ? Daar was ik eigenlijk de eerste avond al achter, erg weinig actief, ook op de fora, zowel hier als op weare11.org.. en het niveau was ik ook niet echt van onder de indruk maar dat was misschien alleen die avond dat ik meespeelde.. desondanks liep ik daar toch alweer 1 op 1 met 7 uit 7. Jammer ook dat er meteen geklaagd werd de eerste bal die ik kreeg dat ik aan de zijkant te vinden was, dat ik mijn positie moest houden. terwijl ik wel meteen een assist gaf uit de voorzet. Als ik zie dat er in het midden geen mogelijkheden liggen wijk ik uit naar de zijkant, niet altijd maar soms is dat beter. naja doet er ook allemaal niet toe, was voor mij al vrij duidelijk dat We Are 11 niet de club is voor mij en ik baalde er toen ook eigenlijk van dat Argo einde verhaal was, was dan ook blij toen ik een PM kreeg van Laurens met het voorstel een nieuw Argo op te richten :)

    We zijn nu met 3 man.. we beginnen helemaal opnieuw.

    Spelers kunnen zich hier melden, ook die van het oude Argo..

    Ik hoor net op mn 360 van Laurens dat Queens een Keeper heeft van 90 ? Dat kunnen we wel gebruiken :) Sowieso gaat het dan om een proefperiode maar dat geldt vanaf nu voor iedere nieuweling, maar heb je een goede pro, klikt het spel onderling en ben je redelijk actief dan komt dat wel goed :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  19. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Benny, kom is online! :p Heb je btw msn?
     
  20. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    dan wil ik me bij deze ook wel weer aanmelden! :p

    en Joris, verander eens HEEEL SNEL je avatar :p haha
     

Deel Deze Pagina