1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Interactive World Cup

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door [pG]OmniRocket, 22 nov 2004.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar voorzet, koppen, goal. Ik scoor bijna nooit uit een voorzet met Fifa 2005. Ik ben wel aan het oefenen en het gaat een heel klein beetje beter. Bij Fifa 2004 was het wel zo. Zelfs voorzetten die bij de doellijn kwamen kopte je er nog in zonder dat de keeper in actie kwam. PES vind ik ook wel cool maar ik geef toch de voorkeur aan Fifa. Online zit goed in elkaar en over PES hoor ik geen goede berichten met die gasten die vlak voor tijd kappen en dat er wel veel lag is. Hey Omni ben jij in het weekend online? Dit weekend zit je waarschijnlijk in Parijs dacht ik maar ik wil je wel een keer uitdagen. Ik wil wel ff kijken hoeveel ik ervan langs krijg. Enne..rolorob. In het weekend weer een potje spelen? Ik wil je eigenlijk wel proberen te verslaan. Kwam al tot 1-1 (wel onverdiend) maar wie weet kan ik ook wel een potje onverdiend winnen.
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben altijd wel in voor een potje, kheb ook pes4, die gaak vanaf volgende week weer veel spelen :) Tiz echt totaal anders en je kan ze nie door elkaar spelen, vlak voor t toernooi was ik ook flink aan het pessen, moest weer helemaal inkomen met fifa :p Nu gaat het weer gelukkig :)
     
  3. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was toch zo dat de beste 60 van de wereld op 1 nov. naar dat toernooi rechtstreeks mochten.Want ben nog steeds niet gebelt en stond op 1 nov. 6de van de wereld en dat heeft omni nog nooit gehaalt noob^^. En die daniuzzz ook nederlander heeft ook nog niks gehoord stond toen 5de en nu 2de van de wereld.Snap er niks van.Weet iemand hoe ik die ea mensen kan bereiken want met mails reageren ze neit iemand een telefoon nummer van ze dat ik kan vragen hoe het zit????
    want dit zou toch wel raar zijn dat de 2 beste van nederland op live niet mee mogen. en die omni had ik wel is tegen gespeeld en gewonne geloof ik maja
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou moet je niet gaan overdrijven ;) Laatste 20 potjes ofzo heb ik allemaal van je gewonnen :p En omnirocket is denk ik door zijn voorzette wel een klasse beter... Maar denk toch dat ik en jij en daniuzzz tot de elite horen :mad:
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    slettuhhh staat toch ook top 10?
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah, maar die speelt nooit tegen hooggeplaatste :confused: Gewoon massive games tegen laaggeplaatsten. Overigens stond slettuuuh geen top 60 op 1 november als ik het goed heb...
     
  7. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahah rob laat me niet lachen rob ik win zelfs met moreinse die club met een halve ster van je en dan kom je nu praten dat je altijd wint van me lolllll:p:p:p maja droom lekker verder:p
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg laatste 20 potjes, en daz vrij accuraat. de rede dat je met die halve ster won was omdak pes4 gewend was :p Nu overigens weer... :) Maar je doet net of je me kansloos inmaakt, daz echt onzinnig :p Laatste tijd heb ik jou ingemaakt, daarvoor ging t gelijk op :) En daarrrrvoor won jij.
     
  9. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    effe correctie ik vind ons momenteel toch echt gelijkwaardig hoor. want jij hebt moeite met chandle zei chandle dan maar ik win makkelijk gewoon het ligt me meer de style hoe je speelt hoor waarom denk je dat ik bijna altijd hoger sta en ik ben al bijna 10 a15 x uitgevallen en dat is gewoon abnormaal en bijna altijd komt het niet door mij echt genaaid
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten, wat zijn de resultaten in Parijs?? Gaat er nog iemand naar Zurich??
     

Deel Deze Pagina