1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste medeforummers,

    FC Argo heeft een restart gemaakt onder de naam NL Argo. Na wat uitstapjes bij andere teams leek het de managers beter om weer opnieuw te beginnen. Dit betekent dat ons logo niet is veranderd:
    [​IMG]
    Het betekent wel dat de structuur en opzet is veranderd!

    Structuur binnen Argo
    1. Niet spelen met minder dan vier spelers.
    2. Niet spelen zonder spits (momenteel alleen Joris, Benny, David Villa en Queens andere in de spits is geen optie door gebrek aan trefzekerheid!)
    3. Niet spelen zonder any (momenteel alleen Birdy) We moeten op zoek naar een tweede die misschien ook CB kan zijn (als birdy er dan is is hij any en die tweede Any CB --> birdy speler verdwijnt dan naar de Flank als ze er beide zijn.
    4. Niet spelen zonder één van de twee vleugelspelers
    5. Niet spelen zonder één van de managers

    Opzet binnen Argo
    NL Black Dragon - Laurens - Founder / manager -
    BennyNL - Benny - Manager -
    Gsus is on GHB - Joris -
    Winter 82 NL - Krijn -
    Sp3t3r - Peter -
    BirdySong - Bart - Manager
    QueensOwnRifle - Friso - Manager
    o David Villa o - Meel -
    Donno1987 - Donny -
    Enjee87 - Niels -
    Pkager - Peter -
    Batroy26 - Roy -

    Omtrent joinen
    Op dit moment hebben wij genoeg spelers. Alleen bij uitzonderlijke talent kun je aankloppen bij een van de managers. Je zult dan een proefperiode krijgen waarin we kijken of je het niveau aan kunt.

    http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/632A0001/273379/overview

    Mooie goals
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/56680865
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/48564831
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/56018336
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43781801
    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/48122803
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  2. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil me pro graag nog wat beter maken lukt me alleen niet zo snel dus als iemand tips voor me heeft hoe ik dat makkelijk kan doen graag!
     
  3. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat jullie er mee doorgaan mannen!

    Ik heb de tijd en zin niet om m'n mannetje te trainen dus ik laat maar verstek gaan. Mischien dat ik af en toe de party nog eens indrop om Winter te horen schreeuwen als er iets fout gaat. Hahaha :+

    Succes :thumbs:!
     
  4. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou iemand kunnen vragen om je even te boosten. Dan kun je in een 1 vs 1 friendly online makkelijk wat moeilijke archievements halen zoals een goals van 40 meter of een lob over de keeper. Dat heb ik ook samen met Joris gedaan.

    Voor de rest schuif ik mijn pro door het hele team om verschillende archievements te halen. Speel gewoon een wedstrijd in het team van Real Madrid tegen een prut team (wel op semi-pro uiteraard).

    Ik won net bijvoorbeeld 14-0 van ufc dublin en haalde daar aardig wat archievements qua passen, koppen en voorzetten geven. :b:
    Iemand een tip trouwens voor die voorzetten bij de eerste paal?
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee keer X (voorzet) drukken voor éérste paal (plus niet over de helft gaan met het balkje)
    Drie keer X (voorzet) is lage strakke bal (balkje meer dan over de helft)
    Eén keer X (voorzet) lange bal richting twee paal / strafschopstip (balkje maakt weinig uit)
     
  6. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we vanavond nog potje ballen na de samenvattingen?
    Ik ben iig van de partij.
     
  7. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Online komuuh, we willen spelen.
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok jongons er is nieuws.

    Last van lag op Fifa11? Waarschijnlijk wel. Dit zal ook zo blijven. EA zal NIETS doen om de button delay te verhelpen. De update zal dus niets uithalen en zal waarschijnlijk alleen de eventuele bugs in de offline sectie doen verhelpen. De zorgt ervoor dat de online ervaring niet veel veranderd. Mensen zullen er nog steeds uitlaggen zonder reden en de any zal nog steeds de verschrikkelijke lag ervaring die EA niet kan verhelpen.

    Door het bovenstaande nieuws merk ik dat wij erg wisselvallig zijn tijdens wedstrijden, maar dit is dus de reden. Als wij geen lag hebben, heeft de tegenstander het vaak wel en winnen we dus ook. Ik twijfel nu even serieus aan heel Fifa Clubs en of het wel toekomst heeft. Black Ops blijkt ook een goed spel te zijn (idee?!)
     
  9. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die info vandaan?
    Anders misschien keertje spelen tegen FC Rillion?
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    EAsportsfootball forum. Verder denk ik dat we niet zullen spelen tegen FC Rillion. Niet omdat we niet willen, maar we zijn vaak niet op christelijke tijden online xD. Dus waarschijnlijk kunnen we geen geschikte datum prikken.
     
  11. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha.
    Savonds laat spelen alleen Alpine en ik..
    Smiddags komen de rest van de leden ook vaak dus dan zou het wellicht een keertje kunnen toch?
    maar dan stuur ik wel een keer berichtje op XBOXLive.
     
  12. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry boys. Ik kan op een of andere manier niet meer inloggen op Xbox Live, laat staan de EA servers. Jammer,
    morgen probeer ik 't gewoon weer.
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    nou lekker ging dat :p iedereen werd telkens van Live gekicked en uit de party, of uit de wedstrijd.. 2 wedstrijden kunnen spelen.. waardeloos

    morgen beter
     
  14. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad jammer. Dit is toch waar je het voor doet, met heel je team online zijn en elke club zo dol draaien dat ze denken dat ze lag hebben. *Zucht*, zoekt scheldwoorden tegen Microsoft en EA...
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb nog een club in opbouw, als we ingespeeld zijn willen we wel een pot spelen.
     
  16. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    halloO-)

    ten eerste:
    sorry dat ik nu pas iets laat horen maar ik was met mijn laatste 2 weken van mijn afstuderen bezig en had geen zin/tijd om de paar vrije uurtjes die ik had online te komen om fifa te spelen

    ten tweede:
    Ik ben AFGESTUDEERD!!!\o/\o/\o/

    ten derde:Ik heb nu weer wat tijd over, ben op zoek naar werk;) maar heb savonds weer wat tijd op te gamen.. dus ik naar xboxworld.. ik zie een nieuwe argo.. zou ik weer mogen joine heren? (hope so.. want het was altijd leuk en gezellig)\o/

    ik ben zoiezo vanmiddag en vanavond wel online, ik hoor het wel
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Donny leeft nog :eek: haha gefeliciteerd kerel !

    Mooi dat je dan nu weer wat meer tijd hebt om te spelen :) We kunnen je wel gebruiken maar ik denk dat je dan wel verdediging komt te staan, moeten we nog maar even bekijken
     
  18. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten even voor de duidelijkheid. Ik zag net dat mijn pro weer bij de club gelaten is, wat ik uiteraard mooi vind maar ik vroeg me ook meteen af of dat wel de bedoeling was of dat het per ongeluk gegaan is?

    Mijn pro is namelijk als middenvelder 82 a 83 en als verdediger 80 :b:
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    zo...een behoorlijke bak doelpunten erin gelegd vandaag. :) Laurens kan weer aan de bak om me in te halen (wat ik hoop dat hem snel lukt, want dat betekend dat het goed gaat met ARGO! :D)

    check jullie later jongens
     
  20. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Een latertje weer vannacht zag ik. Was Donno er ook tot zo laat bij? Dat zou misschien kunnen betekenen dat hij, net als de vorige keer, weer een tijdje offline is?

    Nog gefeliciteerd met je afstuderen Donno. Grote klasse!
     

Deel Deze Pagina